חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הפסקת להיות תושבת ישראל ? הפסקת לשלם מס בארץ - תושב ישראל - מס בישראל - מס הכנסה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: משרדי חקירות חקירות פרטיות חוקר פרטי מודיעין עסקי

נושא המאמר: חוקר פרטי מודל 2007
מאת: אלי שדה, מנכ"ל "לקט מידע- חקירות"   שמור מאמר למועדפים

חוקר פרטי מודל 2007

אלי שדה, מנכ"ל "לקט מידע"


החוקר הפרטי האולטימטיבי, זה שמודע ליכולותיו, שמכיר את כישוריו, שמשתמש בחוזקותיו ומודע לחולשותיו. זה החוקר, שהיית רוצה כבעל חברה, להצמיד לכל תיק חקירה.

בעשרים וחמש השנים האחרונות פגשתי עשרות ומאות חוקרים. חלקם טובים, חלקם מצוינים וחלקם לא. מתוך התבוננות והתחקות אחר המרכיבים החיוניים, להצלחת חוקר בפיצוח תיק החקירה גיבשתי את מודל החוקר האולטימטיבי.


הווארד גארדנר דיבר על 6 אינטליגנציות בסיסיות, אותן פיתח ל- 22 תתי אינטליגנציות. כל אדם מגיע לעולם על פי גארדנר כשהוא מצויד בכמות מסוימת מכול אינטליגנציה וההבדל הוא באופן השימוש. חוקר מעולה חייב להיות מצויד בכל האינטליגנציות, עליהן דיבר גארדנר .


נתחיל באינטליגנציה הלוגית- חוקר חייב להיות מצויד באינטליגנציה לוגית. היא מאפשרת לו לחשוב, לנתח ולפתור בעיות.

יד על הלב, האם החשיבה שלך כחוקר טובה לך? האם היא משרתת אותך? האם אתה יודע לנתח מצבים? לאפיין בעיה? למפות מידע? להצליב מידע? לפצח בעיה? לגבש מידע כמו בתרשים זרימה,? לבצע היקשים? לקבל החלטות? האם החשיבה שלך זורמת? חסומה? מקובעת? יצירתית?.

המלצה 1 לחוקר: להשקיע זמן פנאי בפיתוח מודלים ודפוסי חשיבה חדשים, המשלבים רציונאל ("גברי") עם רגש ("נשי"). התוצאה לא תאחר לבוא, תקבל החלטות נבונות ונכונות יותר, תשכיל לתכנן דברים ביעילות רבה יותר.



חוקר חייב אינטליגנציה מילולית גבוהה. היא מאפשרת לו לתקשר עם אנשים, לשאול שאלות, להוציא מידע בקלות..

חוקר יקר, עד כמה משרתת אותך השפה שלך, זו שאמורה להעביר מסרים?. מבינים אותך מיד, או אחרי הסברים והתנצלויות? אתה מדבר לעניין או סחור- סחור? האם אתה מצליח להוציא מידע בקלות? אם כן, כדאי לך לנתב עצמך להשקעה בפיתוח מיומנויות הדיבור האפקטיבי, שישיג לך בהמשך את המידע החיוני לך.

המלצה 2 לחוקר: להשקיע בשיפור מיומנויות הדיבור, הצגת נושא, שאלת שאלות, שיחת חולין עם אנשים, ללמוד לדבר פשוט, קצר, מובן ואמפטי.



חוקר חייב להיות מצויד גם באינטליגנציה הגופנית- זו באה לידי ביטוי בשלושה אופנים:
במראה ובתדמית החוקר, בכושר הפיזי שלו ובשליטה בשפת הגוף. סוד גלוי הוא שתדמית זה שם המשחק בעולמנו. התדמית הנכונה פותחת דלתות. מעבר לצורך באסתטיקה נדרש החוקר, להיות מסוגל להיכנס ולצאת מדמויות. לעיתים, יהא עליו לשחק דמות, השונה ממנו במציאות. פעמים


אחרות, במיוחד בחקירות מבצעיות יידרש החוקר, לכושר גופני ברמה גבוהה. חוקר נדרש לדעת לזהות סימנים בלתי מילוליים בשפת הגוף. יכולתו לקרוא את השטח, לזהות מסרים סמויים בשפת הגוף של הנחקרים הינה מעלה חיונית.

המלצה 3 לחוקר: ספורט אישי או קבוצתי, חזרה לגוף ולכושר של פעם, אכילה למען החיים ולא חיים למען האוכל, תשומת לב לפרטים הקטנים, מודעות לשפת הגוף, גם שלך וגם של האחרים.


חוקר חייב להיות מצויד גם באינטליגנציה המוסיקאלית- היכולת לזהות קולות, צלילים, רעשים, גם ובמיוחד כשאינך רואה תמונה, הינה מעלה חיונית לחוקר. היכולת לשנות את קולו שלו, היכולת להתחזות למישהו אחר, היכולת לשלוט באינטונציות הקול, בדיקציה, בקצב הדיבור המהווים 38% מיכולת השכנוע שלו.

המלצה 4 לחוקר: להקדיש זמן לפיתוח יכולת זיהוי ושליטה בקול שלך ובקולות הסביבה והסובבים אותך.


ואין חוקר טוב בלי אינטליגנציה תוך אישית- זו שמאפשרת לו לתקשר טוב, הכי טוב שאפשר עם עצמו. חוקר מבולבל, מתוסכל, שחוק, עצבני, כועס, הסוחב עימו חשיבה קטסטרופאלית, פחדים, חרדות, אכזבות ותסכולים, מתקשה להשקיע כל כולו בחקירה, שכן הינו עסוק בעצמו. מודעות גבוהה לעצמו ולנעשה סביבו חיונית לחוקר.

המלצה 5 לחוקר: השקיע בשדרוג של המודעות שלך, ממש כמו שעשית לאחרונה למחשב האישי.פתח מודעות אישית, חשיבה יצירתית, תפגיש עצמך עם אנשים שלא הכרת, תגלה מידי יום משהו שלא ידעת רגע לפני.



ונסיים לבנות את מודל החוקר האולטימטיבי שלנו בהתייחסות לאינטליגנציה הבין- אישית- היכולת לתקשר עם אנשים אחרים, לפתח מערכות יחסים, לפתור בעיות במערכות יחסים, להבין צרכים של אחרים, לגלות אמפטיה וסימפטיה.
החוקר שאינו מסוגל לתקשר בצורה יעילה עם אנשים, או חוקר ש"תקוע" במערכת יחסים קשה וצורבת ואינו מסוגל להתיר את קשיו בה, אינו פנוי רגשית להתמקד בתיק החקירה.


המלצה 6 לחוקר: אחת לתקופה להוציא את ה 'אני המשקיף'- המפקח הפנימי המצוי הכול אחד מאיתנו ולבצע בדיקת מלאי. מלאי אנושי בחייך. אנשים מיותרים כדאי למפות, אחרים
אולי כדאי לבחון מחדש, לצנן, להרחיק או לנסות לקרב. התוצאה- שקט נפשי והיא, האמינו לי שווה כל השקעה.


אז אם תבחרו לבסס את בניית פרופיל החוקרים שלכם על בסיס מדד גארדנר תצליחו לפתח צוות חוקרים משובח, שיפצח כל חקירה ויאפשר לעצמו ולמשרד שלכם לשגשג.

leket.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלי שדה, מנכ"ל "לקט מידע- חקירות" שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]