חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הפחמימות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מתווך עסקת נדל"ן מתווכים קניית דירה

נושא המאמר: מר כהן ומר פריד קונים נדל"ן
מאת: רקפת שמש   שמור מאמר למועדפים

בבקר יום ראשון התעוררו בשני מקומות שונים לגמרי באותה העיר שני קונים פוטנציאליים של נדל"ן . כל אחד מהם רצה למקסם את עסקת הנדל"ן שהוא מבצע אך בצורה שונה לגמרי. לראשון , מר כהן היו שיקולים והבנות שונים לחלוטין מאשר למר פריד ולמרות כל הפצרותיה של אשתו לא שינה ולו אפילו אחד מהם. כך או כך הבה נביט בסדר יומם של שני סוגי הטיפוסים השונים ובתוצאות בחירתם.

עם זריחת השמש , מיד לאחר שמר כהן התעורר ועטה על פניו את תחושת הניצחון המדשדש וקרב , הוא טמן שפע של ניירות וחלקי עיתון מסומנים במחיצת תיק העור שחטף במהרה ואץ אל דרכו למגרש נדל"ן
אשר אותו אמור היה לפקוד בדיוק בשעה 10:30. באותו הזמן , בצד השני של העיר, מר פריד רק מתח את ידיו ואפילו לא זכר את שמו הראשון. ( אבנר).

שני הטיפוסים הכה שונים (עם הנשים השונות גם כן שאותן נפגוש בהמשך בסיפורינו) ראו בדמיונם סגירת עסקה פנטסטית ובמחיר כדאי לחלוטין. ברור היה לשניהם כי עד רדת היום העונג שיתפשט על פניהם יהיה עילאי, שכן , אין שום סיבה שהיא ולו הקטנה ביותר שיהיה משהו שימנע מהם את יופי סגירת העסקה.

כך או כך , נחזור למר כהן שעשה את דרכו בפסיעות חפוזות , נחרץ ובטוח אל פגישת תצוגת הנדל"ן. נחרצותו ופיו היו כה יוקדים ובטוחים בעצמם עד שכמעט שרף את השמש המסנוורת עצמה. את אשתו שהסבירה לו לא אחת ולא פעמיים כי עסקת נדל"ן סוגרים אך ורק באמצעות מתווך דירות זנח הרחק מאחור, שמוטת אוזניים ובהינף יד מבטלת שהניף לעברה. מבחינתו כל הדרוש לו לדעת היה בין מחשבותיו המסודרות כשיערו המסורק ובתוך תילי התילים של הניירות המבצבצים ללטיפות הרוח מתיקו המהודר.

חיש ניגש מיודענו וטיפס במדרגות מתנשם במרץ ודפק על הדלת של בעל המגרש אשר איתו נקבעה הפגישה המתוכננת . מן הצד השני נשמעה צווחת שמחה ומיד משנפתחה הדלת ניבטו אליו פנים קורנות של אדם קירח , בולט בטן עם חיוך מזמין. לא עברו כחמש דקות של המתנה בסלונו ומיד יצאו שניהם אל המגרש המיוחל . כשעמדו והביטו ועברו על הדברים מר כהן לא אחת כי ספק מתחיל לכרסם בביטחונו : היו דברים שלפתע לא נראו לו, אולי היה זה המחיר , אולי היה זה משהו במגרש עצמו. אפפפס ... משהו לא הריח טוב. מיד הכריז כי הוא מעדיף לחזור טלפונית עוד באותו היום (כדבריו) , נופף לשלום ושם את פעמיו לכיוון שונה. כמובן שהשמש יקדה בשמיים ובשל כך טפטפו על מצחו חרוש המחשבות הלא מנוסות טיפות זיעה. פעמיים גם נפל והשתטח על מרצפות העיר תוך כדי ריצתו לעסקה הבאה , אך מה זה חשוב , העיקר שיצליח לסגור עסקה. מידע רב היה בתיקו בעומס ניירות מועפים לאחור , אשר אף לא שם לב אליהם בשל להיטותו לבצע הכל בעצמו תוך כדי ריצתו הבטוחה הרושפת הנמרצת. אם במקום לרוץ ברגל היה משתמש ברכב וודאי היה שורף גם דלק רב או מחפש היכן לחנות בכל מקום ומקום. יתרונו הגדול בינתיים היה שרק חטף כאב ראש קליל וניסה להחנות את שיקוליו במקום נוח בנפש. סך הכל , התרוצצו במחשבותיו הלא מאורגנות אלגנטית שפע שיקולים לא בהירים ולא ממוקדים בדיוק.

באותו הזמן, מר פריד הניח רגליו באלגנטיות בתוככי ריפוד כפכפים נעימים אלגנטיים מפריז , ופתח את מחשבו האישי הנייד באתר שהציע תיווך למתווכים. כן, כך זה נקרא. (גם אשתו של מר כהן אמרה זאת למר כהן אך הוא העדיף לרוץ בעצמו לאורך ורוחב כל העיר – מה שלדעתה היה שטות מוחלטת). מר פריד באמצעות גמישות אצבעותיו ביקש כפשוטו הצעות מחיר ממתווכים רבים הנמצאים באתר. הצעה אחת ממוקדת וטובה והחוסכת מאמץ של התרוצצות. הוא הבין היטב כי כאשר מבקשים הצעה אחת ממתווכים רבים המחיר צונח בוודאות ושזה כמובן גם הרבה יותר נוח. כמובן שהמתווכים שהיו באותו הזמן עם מר כהן שטופי זיעה בעיר מול מגרש ספציפי (הוא קבע גם איתם) הפסיקו לרגע את שיחתם עימו היות וקיבלו במחשב הנייד הודעה על מר פריד המבקש מהם הצעות גם כן ובו זמנית. בעוד מר כהן ממתין ומתייבש , רצה הגורל ומר פריד קיבל אל מחשבו בנוחיות הצעות על אותם הנכסים בדיוק.

טוב תודה , הפריח מר כהן משראה כי הכל מתעכב עם אותם המתווכים הספציפיים והמשיך לרוץ אל מציעים נוספים. מדי פעם עצר והתיישב בחום העיר בין עשן המכוניות השחור על ספסל וסימן איזה משהו על גזיר נייר עיתון. למולו, מר פריד בנוחיות המיטה לא רק שסימן דבר אחד אלא תק – תק – תק , ממש סימן באות וי את כל מה שרצה בנכס היות ובאתר היוו אפשרויות רבות : בחירת אזור ספציפי, טווח מחיר, מאפייני הנכס ועוד. בתמורה להקלדותיו , תוך שניות מספר ומהירות דיין הוחזר לו מייל עם הצעת מחיר נוספת. למען האמת , באתר הייתה אף אפשרות נוחה מאד אפילו לא למלא פרטים אלא להתקשר למוקדן שיקליד אותם עבורך , אך עם זה מר פריד לא רצה להתפנק היות וגם כך הוא נהנה מאד.

אותה שעה , בחוץ , ברחובות העיר , מר כהן סבר כי בוויכוח ישיר או באמצעות עוצמה אישית יצליח להוריד במחיר העסקה. לצערו לא הבין שכוח הורדת מחיר טמון גם בקבלת הצעות רבות , בו זמניות ואפילו , אם אפשר בנוחיות האינטרנט. לכן, הריץ במחשבתו דרכים רבות שזכר מלימודיו כיצד מנצחים במשא ומתן לפני שניגש לפגישתו הצפויה הבאה. כמובן שבאותו הזמן מר פריד זכה להורדות מחירים משמעותיות באמצעות המיילים. כל מתווך הציע מחיר אחר והוא פשוט ברר בנוחיות. לעומתו , מר כהן מלמל דברים מול בעל מגרש נוסף והם התווכחו נקודתית ספציפית על מחיר שעה שמר פריד לא ידע כיצד יהיה הכי נכון להשוות בין מה שמציע לו אדם זה לבין הצעות דומות – היות וזכה לקבל הצעות נהדרות באמצעות האינטרנט.

בערך בשעה 10:30 , החליט מר פריד כי יבחן שתיים שלוש הצעות טובות , קבע באופן מושלם וקליל עם שני מתווכי נדל"ן , הביט במגרשים ובחר את העסקה הטובה ביותר. לעומתו מר כהן , כמעט והתמוטט היות ורץ הרבה ובמקום להשקיע 450,000$ חיפש תשעה בקבוקי שתייה בחמישה שקלים. סך הכל ראשו קדח , רגליו כשלו ומערכת הבנתו ותפקודו דרשו צינון – וכמה שיותר מהר.

אין ספק כי מר כהן ומר פריד פעלו בדרכים שונות לגמרי : אחת אלגנטית נוחה וחוסכת מאמץ והשנייה בשיטה הישנה והמסורבלת. ההבדל הברור בין השימוש בשתי השיטות נראה בסוף היום באופן מוחלט. מי סגר עסקה טובה יותר והאם בכלל? את זה כל אחד מבין. כך או כך , צעקותיה של אשתו של מר כהן לא הוסיפו לשיפור מפח נפשו. אולי היה כדאי להקשיב לה מראש , כך התחיל לחשוב לעצמו כשהרהר לאחור אודות מה שעשה הבקר. למען האמת , לפי מראה פרצופה הוא התחיל לשקול למחרת לקנות לו בית משל עצמו. לא רק מגרש.

מסקנה : העולם התקדם. ישנן דרכים נוחות יותר לבצע עסקת נדל"ן , דרכים טובות יותר שחוסכות כוח וריצות. בין אם אתה מר כהן או מר פריד או רק מביט בכל מן הצד, הגיע הזמן שגם אשתך תהיה מרוצה ממך וגם ליהנות מהחיים : תוך כדי קניית נדל"ן , מהתהליך בעזרת האינטרנט וכדי שיישאר מן ההנאה שריד. לכן - זכור את הדרך של מר פריד ! ובכדי שאשתך גם לא תצטרך לצעוק : לאן?, פשוט השתמש בחוכמה ומראש באתר שיתווך אותך למתווכים לעסקאות נדל"ן !

www.1001dirot.co.il
קישור לאתר המקור: www.clickgo.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רקפת שמש שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]