חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
יחסי ציבור, אחריות,עיתונות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: נוטריון תרגום נוטריון

נושא המאמר: נוטריון
מאת: אורי גנור עורך דין   שמור מאמר למועדפים

נוטריון, תרגומים - אורי גנור(1-800-380-381)



משרד עו"ד נוטריון אורי גנור עוסק בתרגומים נוטריונים כמעט בכל שפה ובכל תחום. עבודת התרגום מתבצעת על ידי מתורגמנים מקצועיים, והאישור הנוטריוני ניתן על ידי הנוטריון אורי גנור מתל אביב, למעשה ברוב השפות ובכל התחומים. האישור הוא על ידי אישור נוטריוני להצהרת המתורגמנים, ונועד למסירה בדרך כלל לגורמים רשמיים וציבוריים, כגון: שגרירויות, שלטונות הגירה, מוסדות לימוד, לצרכי הגירה, עסקים, לימודים, המשך טיפולים רפואיים, לכל מוסד ובכל מקום בעולם.

בין השפות ביניהן מתבצעת עבודת תרגום נוטריוני, עברית אנגלית, עברית צרפתית, עברית גרמנית, עברית רוסית, עברית רומנית, עברית איטלקית, עברית סינית, וכו'.

משרדנו מעניק יעוץ טלפוני כללי ראשוני לגבי תרגום מסמכים, ובו מברר המשרד לאלו מטרות מתבקש התרגום וה אישור הנוטריוני. לצורך מתן הצעת מחיר לגבי תרגום משפטי או אחר, לגבי עבודות ארוכות ומורכבות יותר, לרבות תרגום נוטריוני, מתבקש הלקוח להעביר את החומר ( בפקס או באימייל או פיסית ) למשרד. בעקבות כך ניתנת הצעת מחיר, הן לתרגום והן לאישור תירגום נוטריון, המבוססת אך ורק על התעריפים הקבועים מכוח החוק למתן אישור נוטריוני.

תרגום יכול להתבצע על ידי הלקוח עצמו, ואולם תירגום כזה יעבור בדיקה או על ידי נוטריון או על ידי מתורגמן, הכל לפי הצורך. עיקר פעילות המשרד היא של תרגומים ואישור נוטריון. השפות העיקריות מהן ניתן שרות התרגום הן: מאנגלית, מגרמנית, מצרפתית, מספרדית, מסינית, מאיטלקית, מטורקית, מיונית, מיפנית, מפורטוגזית, מפולנית, מרומנית, מרוסית וכמעט מכל השפות הנוספות.

לאתר האינטרנט של אורי גנור לחץ כאן: תרגום נוטריון

www.urign.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אורי גנור עורך דין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]