חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עבודה מהבית – התשובה המידית לחזרה לעשייה ולתפקוד נורמאלי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שינוי נשים העצמה לנשים עיסוי לנשים

נושא המאמר: האם את חולמת על שינוי באמצע החיים ?
מאת: יהודית מורי   שמור מאמר למועדפים

שמי יהודית מורי קוסמטיקאית רפואית בשיטת ד"ר דב קליין, מעסה רפואית מוסמכת ורפלקסולוגית מ"מור קליניק" בראשון לציון. במרכז שלי מיגוון טיפולי יופי וגוף לנשים.
ליבי מתמלא גאווה כשאני מציגה את עצמי באופן הנ"ל.
שנים ארוכות חלמתי ללמוד את מקצועות היופי והרפואה אלטרנטיבית והטיפול בכאב ומאוד נמשכתי לתחומים הללו והנה לפני כ-8 שנים הגשמתי את החלומות שלי.
את הלקוחות הבאות אליי לטיפולים אם בתחום היופי ואם בתחום טיפולי הגוף בקליניקה אני מעצימה על בסיס יומיומי על ידי הסיפור האישי שלי ומתן חיזוק לעשות שינוי אף על פי שהדרך לא קלה.
כשהתחלתי בדרך החדשה שלי לא היה לי מושג מה זה להיות עצמאית, לפני כן עבדתי 17 שנים במשרד עורכי דין מהמכובדים בארץ.
לאחר תקופת השנים הארוכה חשתי שחיקה וחוסר חשק להגיע בבקרו של כל יום לעבודה. הטלפונים הרבים במקביל ,קנאת המזכירות אחת בשנייה, הלחץ האינסופי של המטלות, הנבירה בתיקים בחיפוש אחר המסמכים, הגשת הקפה ללקוחות, בוס קשוח שהייתי נתונה למצבי הרוח שלו על בסיס יומיומי ומאוחר יותר עם שינוי בתפקיד הייתי מזכירה של 7 עורכי דין שניהלו מלחמות יוקרה מתחת לפני השטח למי אתן שירות מהיר יותר. בסופו של יום הגעתי מותשת הביתה.
ביום בהיר אחד הביאה הנהלת המשרד יועצת ארגונית שהמליצה על תוספת שעות עבודה למזכירות והפחתה במשכורת והמלצתה התקבלה. פניתי לאשת הבוס במשרד ולהפתעתה ביקשתי תוספת במשכורת נעניתי בשלילה והרגשתי שמחה עצומה והקלה כמו ששנים רבות לא חשתי.
היום בדיעבד אני מודה לה בחם על סירובה להיעתר לבקשתי ומברכת אותה כי יש לה חלק חשוב בהצלחתי.
התפטרתי.
במהלך השנים כבר קודם חשבתי לעזוב את המשרה במשרד עורכי הדין אך שמעתי את מילותיהם המהדהדות של הורי "לא עוזבים עבודה מסודרת" . ציפיותיהם מהדהדות בראשי ומצלצלות את צלצולן המפחיד והמעניש או האוהב והמקבל. מדהים בעיני איך גם לאחר שאנו גדלים, עוזבים את הבית, מגדלים משפחה, לעיתים הורינו ממשיכם לנווט את חיינו .
סוף סוף בגיל 37 הבנתי שחופש הפעולה של אדם הוא יסוד חזק המטפח דימוי עצמי גבוה ואמונה ביכולתו ובקישוריו להצליח בכל דרך שבה יבחר.
בשנה הראשונה למדתי במקביל לימודי קוסמטיקה ועיסוי רפואי וכבר במהלך הלימודים התחלתי לעבוד.
במקביל הייתי עושה הכל לבד, קמה מוקדם בבקר, שולחת את הילדים לבית הספר, מחלקת פליירים, בודקת מסביבי מחירים של מטפלות נוספות, כותבת מאמרים באינטרנט לבד כדי לחסוך בכסף ולהעלות את הדירוג של האתר בעיני מנועי החיפוש וכך אוכל לקבל הרבה לקוחות ממשיכה ללמוד ונפגעת אישית מכל מיני ספקים שמרמים אותך לאורך הדרך. הדרך היתה לא קלה אך מחשלת, מחזקת ואת מוצאת את הכוח בתוכך, כי אנחנו הנשים נולדנו עם כוחות מדהימים.
זה נכון שאנו הנשים ששאפתניות ורוצות עצמאות כלכלית וענין בעבודה שיש בה סיפוק נתקלות בלחצים הכרוכים בהיותנו בעלות משפחה. בדרך כלל נשים גם משקיעות זמן רב יותר יחסית לגברים בעבודות הבית, במטלות הרבות ובבילוי עם הילדים עד כמה שניתן.
שילוב בין התפקידים שלנו הוא לא קל אבל אפשרי, מצאתי את עצמי לא פעם ולא פעמיים נקרעת בין מיגוון התפקידים הרב.
בתחילה הרגשתי שאני מארגנת בכל יום את חיי מחדש ונלחמת על מילוי המטלות על הצד הטוב ביותר.
לאט לאט מצאתי את האיזון בתוכי ואני מקבלת את עצמי כמשתדלת בכל התחומים להצליח ושלמה בכל מעשיי ללא הרהורי חרטה וללא רגשות אשמה המלוות נשים. אני מזכירה לעצמי שאני עושה את כל מה שאני יכולה ומפנה זמן איכות גם לדברים שאני אוהבת כמו סדנא למודעות עצמית, סופי שבוע עם חברות למילוי "המצברים" ועוד....
לאט לאט בסיום לימודי הקוסמטיקה והעיסוי השתלמתי במיגוון קורסים השייכים לתחום הקוסמטיקה, למדתי רפלקסולוגיה, שיאצו ועוד...
אני חוטאת בכתיבה מאהבה וכותבת באינטרנט בלוג פעיל שנקרא "מיומנה של קוסמטיקאית".
מיומנה של קוסמטיקאית חושף סיפורים מחיי היום יום והחיים בכלל של לקוחותיי היקרות. מובן שאת השמות של ה"גיבורות" שלי שיניתי ואני לא חושפת מטעם מובן וברור.
היום אני אשה עצמאית, מלאת גאווה, בעלת הישגים, מרוויחה כמו שחלמתי ויש לי לאן לשאוף, אני לא מפסיקה ללמוד ולהעשיר את הידע שלי ויש לי חיים עשירים בתוכן.
אני מרגישה שיש לי עוד הרבה כדי להגיע לפסגת ההצלחה אבל נהנית בכל יום מן הדרך וזה לא פחות חשוב.
לכן הנשים אני מאחלת שתקחו דוגמא מהסיפור האישי שלי אותו חלקתי איתכן ושתחלמו על דברים שאתן אוהבות ושזה לא ישאר בגדר חלום.
לנשים הקוראות את סיפורי האישי אומר שמגיע לכן חיים עם תכלית.
אני חוויתי בדרכי החדשה הרבה קסמים, הקסם הוא באמונה, בתעוזה, בלנסות, בהתמדה העיקשת, בעשייה ללא לאות, בהשקעת מחשבה, במוטיבציה, בהתלהבות, אלה עושים את כל הקסם.
יש קסם אמיתי בעזרה לאחרים, בלדאוג לאחרים, בהבנת אחרים, בחיוך.
המשפט שאני מציעה להיזכר בו, כמוטו שמאפשר לצלוח עוד ועוד התנסויות חדשות הוא:
"כל סיכון הוא סיכוי".
את המפתח העיקרי לעתיד טוב יותר לך.


הכותבת היא יהודית מורי מ"מור קליניק" מרכז לקוסמטיקה רפואית בשיטת ד"ר דב קליין, רפואה אלטרנטיבית ושיזוף בהתזה בראשל"צ.
www.morclinic.com

www.morclinic.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יהודית מורי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]