חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
גירושים קלים כדת וכדין





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: נכסים הוד השרון נדל"ן מכירה

נושא המאמר: איך לשדרג דירה ולשפר את יכולת מכירתה- טיפים למוכרי דירות
מאת: מור ןמארין   שמור מאמר למועדפים

איך לשדרג דירה ולשפר את יכולת מכירתה- טיפים למוכרי דירות

מעט תשומת לב לפרטים הקטנים יכולים לעשות פלאים בשדרוג דירתכם.

1. פנו והוציא את המיותר.

כל דבר ? חפצים שמזמן אינם בשימוש, רהיטים מיותרים, ערמת כסאות, יש לפנות ! מקמו ארגז במרכז הבית והכניסו לתוכו את כל החפצים אשר לא יעברו אתכם בלאו הכי לדירה הבאה שלכם. מדהים לגלות כמה אנו צוברים במשך השנים.
דירה עמוסה, ארונות מתפקעים ובגדים תלויים מאחורי דלתות ? כל אלה מקנים תחושת כובד, צפיפות ומחנק ולא תורמים לשיווק הדירה.

2. תקנו את כל הדורש תיקון.

נכון, דווקא עכשיו כשאתם כבר עם "רגל אחת בחוץ" ! תיקונים שהייתם אמורים לתקן מזמן וחיכו במשך שנים, קלקולים קטנים, שימון צירים, החלפת שקעים ומתגים שבורים מטונפים או מתפרקים, מכשיר אינטרקום מצהיב ישן וסדוק, וילונות קרועים או מפויחים החליפו והתאימו וורטיקלים או צלונים חדשניים, החליפו נורות . סרקו את כל החדרים ותקנו את כל הדורש תיקון.

3. ניקוי וטיהור.

תריסים, זגוגיות, כלים סניטרים, מירוק רצפות ? רצוי במריחת וקס מבריק וריחני. אין כמו להלך על רצפה מבהיקה ואין כמו כלים סניטרים נוצצים

4. צבע.

צבעו קירות וארונות מתקלפים, מוכתמים ומעושנים. הכניסו קצת צבע. הכנסת אור וצבע עושים פלאים לתחושת רענון וחידוש הדירה.

5. בחנו מהן השעות היפות יותר של הדירה.

לדוגמא - שעתן היפה של דירות עם נוף לפארק או לים - היא באור יום [בלילה המראה הנשקף הופך
לבלוק שחורמניסיוני המצטבר ישנן דירות ש"מתאהבים" בהן יותר ביום ואחרות בערב או בשעות הבוקר המוקדמות. אור, נוף, ריחות ורעשים משפיעים על תחושותינו לגבי המקום בו אנו נמצאים. השתדלו לתאם את הביקורים בדירה לשעות אלו.

6. פרחים.

פרחים באגרטל על שולחן או שידה בכניסה לבית מזמינים רוגע ונעימות לנכנסים.. על שולחן פינת האוכל להיות נקי, מכוסה במפה יפה ומעליה אגרטל עם פרחי העונה או קערה יפה עם פירות.

7. סיימתם?

בדקו מה קורה מחוץ לדירה, בצד השני של דלת הכניסה, בחדר המדרגות, בכניסה לבנין ובחצר. האם יש מקום להתערבות? האם הדלת נקייה ומזמינה? האם השלט על הדלת תקין? האם יש תאורה בחדר המדרגות? מצב הניקיון? האם יש ריחות טחב? ? דאגו לאווררו, גם מטהר אויר פשוט יכול להועיל. כל אלה בעלי השפעה על הבאים. ראו היכן ניתן לשדרג ועשו זאת.

8. טיפ אחרון ?

בשעה טובה התחלתם להזמין קונים פוטנציאלים לבקר בדירה. הנה רשימה קטנה של עשה ואל תעשה:
- אין כמו ניחוח קפה טוב, עוגה או תבשיל. אלו מסלקים ריחות רעים [לא כולם אוהבים ריח סיגריות, בעלי חיים וכד'] ומעניקים הרגשה ביתית. אפשר ורצוי לשים תבשיל כלשהו על הכירה או להפעיל את מכונת הקפה. זהו גם יכול להיות הזמן הנכון לאפיית עוגה !
-
- תנו לבאים לשוטט בחופשיות בדירה. אל תגבו אותם, אל תעקבו אחריהם במבטכם אחרי כל צעד שלהם. תנו להם ל"הרגיש" את הדירה ולהתרגל אליה קצת.
- אל תתישו אותם בפרטים - כמה השקעתם במטבח או בריצוף, ממה עשוי הארון ותיאור ההתרוצצויות שלכם אחר מציאת האריחים הנכונים. כל זה עדיין לא מעניין אף אחד. עוד לא. השאירו זאת לשלב מאוחר יותר, כשאלו יביעו התעניינות ונכונות הם כבר ישאלו אתכם וגם יהיו קשובים לתשובותיכם.
- אל תביעו דעה או עמדה לגבי הדירה - הדירה שקטה / הדירה מושקעת / הדירה מוארת - תיאורים אלו אהודים על בעלי הדירות, אך אינם משרתים את המטרה ולפעמים חוזרים כ"בומרנג". תמיד יהיה מי שיודיע לכם שהדירה שלכם בהחלט לא שקטה, לא מוארת או לא מושקעת..
בהשקעה יחסית לא גדולה ומעט תשומת לב אתם יכולים לחדש את הדירה ולשפר את תדמיתה, ומי יודע, אולי תחליטו שעכשיו אתם רוצים להישאר בה?

בהצלחה

נכתב באדיבות משרד הנדל"ן טופ נכסים דרך רמתיים 38 הוד השרון מורן מארין ולירון
יודגש כי אין האמור בכתבה זו להוות תחליף לייעוץ משפטי מקצועי ואישי ואין להסתמך על האמור במדור זה לביצוע כל פעולה שהיא .

www.topnadlan.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מור ןמארין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]