חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מה זה דומיין ואיפה קונים?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תארות קלפי טארות מיסטיקה אושו

נושא המאמר: אור בקלפי טארות - תארות - מיסטיקה - קלפי טארות - אושו
מאת: אסנת בן ברוך    שמור מאמר למועדפים

כל אדם מבקש למצוא את האור בחייו. יש מי אשר יחכה עד כי האור יגיע אליו ויש מי אשר יחפש את האור עד שימצאנו. בפני אדם ישנן דרכים רבות וכלים מגוונים אשר באמצעותם יוכל למצוא את האור בפנימי שבחייו. לטעמי אחת הדרכים היפות, המעניינות והחכמות במיוחד היא באמצעות קלפי הטארות. רבים אינם מכירים את רזי קלפי הטארות וחושבים כי מדובר בכלי מפוקפק לניחוש עתידות ותו לא. דרכי שונה. בעבודתי עם קלפי הטארות אני שומרת על קו מנחה בו השימוש שלי במיסטיקה בכלל ובקלפי הטארות בפרט הינו בבחינת כלי להתפתחות אישית וצמיחה רוחנית. אני מקפידה שלא לחרוץ דין ו/או לקבוע גורל אלא לתת לשואל/ת את המידע המבוקש לו על מנת שזה/ו יוכל למצוא את האור בחייו. האמירה של רבי עקיבא כי "הכל צפוי והרשות נתונה" היא נר לרגלי בעבודתי עם הקלפים. קלפי הטארות מדריכים את השואל בדרכו, מאירים באפלה ונותנים כלים לא רק בדרך אל האור אלא גם באור עצמו. עיון בחפיסת קלפי הטארות יגלה כי כמעט בכל קלף נמצא סמלים שונים לאור: רקע צהוב חיובי ואופטימי, שמש מפציעה, שמש גלויה ועוד. את האור נמצא אף בקלפים קשים כביכול ולו בסמל קטן ביותר כגון: הילה צהובה (קלף התלוי), הבזק ברק (קלף המגדל), שחר עולה (קלף עשר חרבות) ועוד... האור בקלפי הטארות מסמל בפריסה את הכיוון החיובי ומנחה אותנו כי למעשה אם רק נפעל נכון אזי מעז יצא מתוק. לדוגמא: קלף השמש. בקלף זה שמש גדולה ודומיננטית השולחת קרניה לכל עבר ומאירה את הקלף. פרחי החמניה (פרח השמש) הצומחים על חומת אבן. בפריסה יסמל קלף השמש ? אופטימיות, הצלחה, שמחה, הגשמה ושפע. יש להבחין כי קרניה של השמש הן ישרות ופתלתלות לסירוגין ? להזכיר לנו כי השמש המעניקה חום נעים עלולה גם לשרוף ! קלף הנזיר קלף אפרורי מאוד ובמרכזו דמות זקן עוטה גלימה אפורה. הדמות אוחזת בידה מטה צהוב ומרימה אל על עששית מוארת באור רך המאיר את הקלף כולו. האור בעששית הוא האור הפנימי אותו מבקש השואל לגלות. קלף זה ממליץ לשואל להתכנס פנימה אל עצמו, להרהר, לחטט בנפשו עמוק פנימה ובכך לגלות את האור. קלף המוות למראית עין קלף מאיים ביותר. מוות ! למעשה קלף זה הינו אחד מבין הקלפים החיוביים והאופטימיים ביותר בקלפי הטארות. רקע הקלף אפור, סוס לבן עליו רוכב שלד מאיים אשר דורס את ההמון בדרכו. במבט שני נשים לב כי מצד ימין השמש מפציעה ועולה. השמש מציינת בפנינו כי כל סוף מפנה את מקומו להתחלה חדשה, ובקלף המוות יתרה מכך - התחלה חדשה וטובה יותר. חמש מטבעות קלף המשדר אומללות ומחסור. זוג קבצנים מסמורטטים צועדים בכבדות בשלג. בגדיהם עלובים, פניהם נפולים, אחד מהם פצוע נשען על קביים. את האור אנו מוצאים מבצבץ מבעד לחלון הויטראז' המסמל את העולם החיצוני/החומרי. בפריסה ידרבן הקלף את השואל להרים את ראשו, לא לשקוע ברחמים עצמיים ולגלות את האור המרחף מעל ראשו. האור כאן, בשבילך, למענך. הוא קיים. הרם את ראשך והבחן בו. אחד הסימנים הראשונים אשר יש לשים לב אליהם בעת לימוד הקלפים הוא צבע רקע הקלף. רקע הקלף נותן בידי קורא בקלפים את ההיבט הראשוני לקלף ? חיובי או שלילי בבסיסו (בפריסה יש לשים לב לעמדה שבה יצא הקלף וכן לקלפים "השכנים" בפריסה). כעיקרון קלפים בעלי רקע צהוב יסמלו את האור, הצלחה, אופטימיות, שמחה, אינטליגנציה קוסמית ואף ערמומיות.... (כאמור יש לזכור כי קרני השמש יכולות ללטף אך גם לשרוף). בברכת ימים מאושרים לכולנו אסנת בן ברוך


אור בקלפי טארות - תארות - מיסטיקה - קלפי טארות - אושו

www.taroths.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אסנת בן ברוך שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]