חיפוש מאמרים

12305 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פאנג שואי ואנרגיית הצ'י





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מועדות עצמית מיסטיקה רפואה אלטרנטיבית תודעה

נושא המאמר: התודעה - מועדות עצמית - מיסטיקה - רפואה אלטרנטיבית - תודעה
מאת: מיקי הקורא   שמור מאמר למועדפים

התודעה לבני האדם יש שני מצבי תודעה ידועים, האחד ערנות והשני שינה. ישנם עוד מצבי תודעה אחרים ועל טבעיים. במצב של ערנות מאופיינת התודעה בהופעת גלי בטא במוח. במצב של שינה מאופיינת התודעה בהופעת גלי אלפא, גמא עד טטא במוח. ברוב הזמן שאנו ישנים עובדת האונה הימנית יותר מהאונה השמאלית. בזמן ערות עובדת יותר האונה השמאלית. כישורים כגון ראית ניסתר, שמיעת קולות, ידע על העבר והעתיד, ידע על עולמות וממדים אחרים, קשורים כולם למסרים העוברים דרך האונה הימנית. ניתן לפתח את הכישורים האלה באמצעות מדיטציות, לימוד קריאה בקלפים, קריאה בקפה, כדור בדולח ועוד'.. אומנים מפתחים כישורים אלה באמצעות אומנותם, הסופרים, המשוררים, הציירים, הפסלים ועוד'.. מכנים תופעה זאת בשם מוזה או השראה. בעת שזה קורה יש תחושה של התרוממות רוח גדולה מאוד. לכן רבים המכנים זאת חסד אלוה. בעבר הוכרו חמישה מצבי תודעה שונים, ערנות, שינה, דמדומים, חוסר הכרה ומוות. היום מוכרים למעלה מעשרים מצבי תודעה שונים, בניהם מדיטציה, הרפיה, טרנס, הילינג, תודעה קוסמית והיפנוזה. התודעה היא אנרגיה, האל מבטא את עצמו בעזרת אנרגיה השראתית זו. אדם המרחיב את תודעתו מסוגל להגיע למעשי ניסים ולחוללם, זוהי אחת ממתנותיו של האל הכל יכול. במצבי תודעה שונים אין לזמן ולמרחב שלנו משמעות וניתן לחזור אחורה בזמן או לדלג קדימה בזמן. ניתן להיות פה ומיד שם או פה וגם שם. כדי להמחיש זאת ראו מה קורה בשנתכם בזמן שאתם חולמים. ניתן להרחיב את התודעה ולסגל לעצמנו כישורים רוחניים כמו לדעת על עצמכם ואחרים דברים שונים. לקבל הדרכה ויעוץ ממדריכים רוחניים או מהישות העליונה שלך, מאתה הרב הממדי. ניתן לסגל לעצמך יכולת הבחנה וריפוי של מחלות. יכולות תקשור עם ישויות מממדים אחרים ולימוד והבנה של דברים חדשים. חידוד חמשת החושים וחידוד חושים נסתרים אחרים. בארבעה אמצעים שונים, ניתן להרחיב את התודעה. דרך הגוף, דרך הרגשות, דרך המחשבה ודרך האינטואיציה. דרך הגוף זה דרך המזון שאנו אוכלים ודרך הסקס שאנו מקיימים, ניתן להגיע להתעלות רוחנית ולהגיע לאורגזמה האלוהית. חייבים אנו להקפיד הקפדה יתרה על כל המזון הנכנס לפינו. מיסטיקאים רבים אינם מדברים בזמן הארוחה מרוכזים באכילה מתוך כוונה לספוג ולהתמיר את האנרגיה במזון בצורה הטובה ביותר. זו הדרך הגסה ברוב הדתות הידועות בעולם מברכים על המזון שאנו אוכלים. בנושא הסקס חייבים אנו להקפיד בבחירת בן הזוג להתענג עליו מתוך חדווה, שימחה ושלמות. לדעת אחד את השני תוך חיפוש וליטוף ולגלות את העומק החבוי במסתרי ההתעלסות. ישנם מיסטיקנים אשר מאמינים כי ההתעלסות חשובה יותר מהפורקן היא מעלה את הזוג במדרגות ההנאה עד האורגזמה הטוטלית. דרך הרגשות הכוונה למים שאנו שותים. ניתן להעניק אנרגיה למים שאנו שותים אותם. על ידי תמציות צמחים או מה שמכונה אפקט הבבא סלי, מעניקים ברכה למים או משקה והשותה אותו מחלים. דרך התחושות והרגשות שלנו כגון אהבה, חמלה, רחמים, ניתן להגיע להארה ולהבנת הקוסמוס. גם כאן ניתן להרגיל את עצמנו לאהוב אהבה רבה, לרחם ולהבין, לסלוח ולנקות את עצמנו מכעסים זו היא הדרך הטנטארית. דרך המחשבה הכוונה לאוויר שאנו נושמים, יוגיסטים מרבים בתרגילי נשימה הכרוכים בתנוחות גוף מורכבות כדי להגיע להארה. צריך לכוון את המחשבות ולשלוט בהן לא להניח להן לשלוט בנו. באמצעות מדיטציות שינון מנטרה או קריאת פרקי תהילים. דרך האינטואיציה הכוונה דרך ההשראה הרוחנית, המוזה, המדריך הרוחני המלווה כל אחד ואחד מאתנו. מוגש באהבה מיקי הקורא


התודעה - מועדות עצמית - מיסטיקה - רפואה אלטרנטיבית - תודעה

www.tapuz.co.il/communa/usercommunamsges.asp?communaid=18132&smsmsg


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מיקי הקורא שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]