חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איך להרוויח כסף באינטרנט





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פירצה אבטחה עדכון אקרובט

נושא המאמר: פירצת אבטחה אצלך בחצר
מאת: ארז בן-ארי   שמור מאמר למועדפים

כולנו רגילים להתקין מדי פעם עדכונים למערכת ההפעלה, אך זו רק ההתחלה. לפעמים תוכנה שגרתית שאנו כלל לא מודעים לקיומה עלולה להוות פתח לגורמים זדוניים ולהיות סכנה לא קטנה.
לפני חודשים אחדים, הודתה חברת אדובי כי בתוכנת Acrobat לקריאת קבצי PDF שלה קיימת פרצת אבטחה העלולה לאפשר לגורמים עוינים להשתלט על מחשב. פרצות אבטחה הן לא דבר חדש או מיוחד בפני עצמו, אך קבצים בפורמט PDF נהנו עד כה מתדמית סולידית במיוחד. רוב הציבור כבר למד שלא לפתוח קבצי תוכנה או סקריפטים הנשלחים בדואר אלקטרוני, וגם רוב תוכנות הדואר האלקטרוני חוסמות קבצים כאלה. מנגד, קבצי PDF נחשבים לצורה רצינית להעברת מידע ורוב המשתמשים יפתחו קבצים כאלה ללא היסוס. שולחי דואר זבל הפנימו את התדמית של קבצי PDF כבר לפני כמה חודשים וכיום חלק גדול מדואר הזבל המופץ בעולם הוא בקבצי PDF. זוהי אינדיקציה אודות הסיכון הגבוה שבפרצה החדשה.

זווית נוספת ההופכת את הפרצה למסוכנת במיוחד הוא העובדה שמדובר בתוכנה חיצונית, שאינה מכוסה במנגנון העדכון המשולב בחלונות. בהרבה ארגונים נהוג לסמוך על מערכת העדכון האוטומטית של חלונות מתוך הנחה שפרצות האבטחה המסוכנות הן אך ורק בתוכנות של מיקרוסופט ולכן הבעיה פה כפולה. אמנם לאקרובט יש מנגנון עדכון משלו, ואדובי מבטיחה תיקון לבעיה עד סוף החודש, אך משתמשים רבים עשויים לפספס את התיקון פשוט כי הם אינם רגילים לרעיון של עדכוני תוכנה מלבד אלה של מיקרוסופט.

הלקח החשוב פה (מלבד זה שעל מנהלי האבטחה לפעול באופן יזום לטיפול במפגע זה, כאשר ישוחרר עבורו טלאי) הוא שחשוב לזכור שכל תוכנה עשויה להיות פתח לגורמים זדוניים ומדיניות אבטחת המידע של ארגונים חייבת להתייחס גם לכך. קיימים מגוון פתרונות טכנולוגיים לשליטה מדויקת ביישומים, אך מעט ארגונים מיישמים אותם. לא חייבים להמתין למפגע כמו וירוסי התולעת Nimda ו - Slammer כדי להתחיל ניהול אגרסיבי יותר של היישומים המותקנים והעדכונים להם

אודות ארז בן-ארי:
ארז בן ארי הנו עיתונאי וגורו טכנולוגיה ישראלי העוסק בתחום מעל 13 שנה. כתבותיו של בן-ארי התפרסמו במעריב, וואלה, ידיעות אחרונות ומגוון פרסומים אחרים, מקוונים ומודפסים, והוא נחשב לדמות מובילה בעולם ההי-טק הישראלי וסמכות בתחומי הטכנולוגיה והמדע. במסגרת מקצועית, עבד ארז בחברות אינטל ומיקרוסופט ובתפקידו האחרון היה סמנכ"ל ואנליסט בכיר לאסטרטגיות אבטחת מידע ותקשורת בחברת המחקר STKI. אתרו האישי של ארז בן-ארי נמצא בכתובת www.erezbenari.co.il

www.erezbenari.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ארז בן-ארי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]