חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הפתרון: ניהול תוכן





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הסברה יחסי חוץ

נושא המאמר: מחדל ההסברה - עוברים מכשלון לנצחון
מאת: אהרון שוורץ   שמור מאמר למועדפים

הסברה מתחילה בבית:
הסיבה הבסיסית לכשלון ההסברה פשוטה מאוד: לא ניתן לשכנע אחרים בצדקתך כאשר בו זמנית יד שמאלך סוטרת לעצמך וצווחת: "לא נכון, אל תאמינו לי, האויב שלי צודק"... אם רוצים לנצח בהסברה חייבים להתעורר, להחליף דיסקט, להפסיק לדבר "אוסלואידית מצויה" ולתקוף חזיתית מבלי להתבייש ו-או למצמץ.

הניחו לרגע הצידה את העולם הוירטואלי שבו שטפו את מוחנו, והצטרפו למסע קצר במציאות האמיתית.



השאלה הראשונה העומדת לדיון: מהי מידת אחריותו של העולם הערבי למצב?

זכות התודה:
בשורה התחתונה לערבים לא מגיע שום דבר. מגיע להם רק דבר אחד: הזכות להודות לנו מקרב לב על כך שלא עשינו להם את מה שהם תכננו לעשות לנו. הבה נרענן קלות את זכרוננו: העולם הערבי * סירב לקבל את "החלוקה", * ציפצף על החלטת האו"ם על הקמת מדינתנו, * קם עלינו להשמידנו. על זה הוא מצפה לקבל שי צנוע.

לו הוא היה מנצח - האם הוא היה מחזיר לנו את השטחים שהיה כובש מאיתנו? לא, ולו מן הסיבה הפשוטה שהוא לא היה משאיר למי להחזיר. לצערו הרב הוא נכשל ובתסכולו הוא התחיל ליילל: אכלו לי שתו לי, הרגו לי פצעו לי, כבשו לי גירשו לי. תפסו חזק: "מלחמה עם ביטוח" זה אולי נחמד, אפילו משעשע, אבל רציני זה לא. כנ"ל מלחמה עם פרסים הפתעות ומתנות! מי שרוצה מלחמה, שיהיה לו לבריאות, אבל עליו לקחת בחשבון שזה עלול לכאוב.

העולם הערבי אחראי לכל מלחמות ישראל עליו לשאת בכל התוצאות הנובעות מהן! זה פשוט בדיוק כפי שזה נשמע. עליו לדאוג לפתרון כל בעיות הפליטים, להתנצל מקרב לב על כך שניסה להשמידנו ולשלם לנו פיצויים. הנה פתרנו שלושה רבעים מהסכסוך (לפחות ברמה המוסרית).

ישנו משפט קצר וקולע המבטא היטב את הסטטוס קוו:
ברגע בו יניח העולם הערבי את נשקו - יגיע הקץ למלחמה, ברגע בו תניח ישראל את נשקה - יגיע הקץ לישראל.
עקב לקות למידה בגיאומטריה, ישנם עדיין רבים ומבולבלים המכנים את ה"וקטור" הזה בשם: "מעגל האלימות"...



השאלה השניה העומדת לדיון: מהי מידת אחריותם של הפלסטינים למצבם?

הפלסטינים:
מלבד הצהרות רשמיות ולא רשמיות בדבר תשוקתם העזה הבלתי ניתנת לכיבוש להשמידנו, הפלסטינים עשו הכל, באמת מעל ומעבר כדי לשכנע אותנו שהם מאוד מאוד מאוד רצינים בעניין. ביניהם: * בזבוז כספי תרומות על שחיתות וחימוש הטרור מתוך כוונה לשמר את מצב הפליטות, העוני והמצוקה! * ניהול הסתה ממוסדת בתקשורת הפלסטינית!! * מערכת החינוך המפוארת שלהם שוקדת על הסתה ממלכתית של זאטוטיהם!!! * וועדת הטקסים שלהם שוקדת על האדרה ממלכתית של ה"שהידים" והפיכתם לגיבורים לאומיים לתפארת מדינת פלסטין!!!!! * השפל המוסרי האופף אותם הגיע לשיאים בלתי נתפסים באגדת העם לפיה מי שישחוט יהודים יזכה בפרס מקורי: אורגיות מלהיבות עם עשרות בתולות חסודות וצנועות כמיטב המסורת, מתנת גדולי המוסר שלהם!!!!!! * ואם כל זה לא הספיק הם הקפידו לבחור בבחירות חופשיות מפלגה שחרטה על דגלה באופן רשמי ומוצהר את השמדתנו!!!!!!! ("ישראל תקום ותוסיף להתקיים עד שהאסלאם ימחה אותה").


זיהוי האויב:
לרוץ להילחם באויב זה חשוב מאוד, לדעת במי - חשוב לא פחות. אז מיהו האויב? הבה ננסה לזהותו:
עם מי עושים שלום? עם אויבים, כמובן. הנה זיהינו את האויב: הפרטנר לשלום (הפלסטינים). הפעם זה היה קל.

כאשר ישראל הכריזה על עזה כעל ישות עויינת - כל העולם חטף שוק...
הגיע הזמן לעשות סדר ולומר בכנות את האמת הפשוטה: הפלסטינים - הם האויב!

ברור כשמש שיש בקרב הפלסטינים רבים שאינם תומכים בהשמדת ישראל. כל מי שמתחת לגיל 18 ואין לו חלק בבחירת החמאס יכול להיחשב כחף מפשע בעליל. עם זאת עדיין מוטלת על הפלסטינים אחריות לבחירת דרכם כציבור וכישות לאומית. אין צורך להתבלבל: המאבק איננו בין המחבלים למתנחלים, אלא בין הישות הפלסטינית לישות הישראלית! חפים מפשע יש בשני הצדדים, אך לא ניתן להסתתר מאחוריהם כתירוץ לבריחה מאחריות קולקטיבית ברמה הלאומית.


האם הפלסטינים אחראים למעשיהם?
ישנן הוכחות אינספור לכך שהטרור הפלסטיני נגרם על ידי הפלסטינים. בימי כבוד היו"ר היתה פרשת קארין איי, מסמכים שהוכיחו את מימון הטרור ועוד הוכחות רבות. היום לא צריך להתאמץ יותר מדי: המנהיגות הנבחרת כחוק של העם הפלסטיני היא הטרור בכבודו ובעצמו (חמאס). ידוע שטרור אינו יכול לצמוח ללא תמיכת האוכלוסיה, אבל מעבר לכך למרבה הצער לא צריך מיקרוסקופ אלקטרוני כדי לזהות שלטרור יש תמיכה נלהבת ברחוב הפלסטיני. כלומר: האחריות לטרור מוטלת על הפלסטינים הן כציבור והן כהנהגה.

המשמעות: בפועל הציבור הפלסטיני יחד עם הנהגתו שולח את ילדיו כדי להרוג את ילדינו! מדוע הם נהנים מחסינות?
מה פתאום שהם יזכו לראות את המלחמה שלהם מהמרפסת בטלויזיה תוך פיצוח גרעינים?

אם הפלסטינים רוצים להרוג אזרחים ישראלים, שיהיה להם לבריאות, אבל עליהם להבין את תג המחיר: על אותם כללי משחק בדיוק לחול בשני הצדדים! נכון, זה לא כוס התה שלנו, אנחנו מאוד רוצים להמנע מכך, הכל נכון, אבל מלחמה איננה תוכנית כבקשתך. הפלסטינים רוצים מלחמה? הם ילדים גדולים, עליהם לשאת בתוצאות בחירתם!

על הגישה הגזענית המתייחסת אל הפלסטינים כציבור שאינו צריך לשאת באחריות למעשיו - לעבור מן העולם ומהר.


האם המילה "כיבוש" היא מילת קסמים?
לא. המילה "כיבוש" איננה יכולה לשמש כהצדקה לזוועות, ואיננה מסירה מעל הפלסטינים את האחריות למעשיהם! זכותם לחשוב שאנו חייבים להחזיר להם את השטחים שהם הפסידו כשניסו להשמידנו, זכותנו לחשוב אחרת. אבל לפסוק שהם על פניו צודקים בעליל ולכן הם אינם אחראים לכל פעולה תת אנושית בה ינקטו - זה "קצת" מוגזם...


רוצים שלום או טרור?
אנחנו לא אמא שלהם, לא אבא שלהם, לא סבתא שלהם, וגם לא סופר נני שלהם! יחד עם זאת ולמרות הכל, לפנים משורת הדין, רק בגלל שהעולם כל כך מאוהב בהם, אפשר להיות "לארג'ים" ולתת להם עוד צ'אנס אחרון חביב ודי. יערך משאל-עם בקרבם על השאלה: האם עבר להם החשק, הם נגמלו כבר מתשוקת ההשמדה שלהם, מתנגדים לטרור, הם בעצם בני ערובה שלו והם מבקשים מהעולם שיציל אותם מפניו? אם כן, יגובש באו"ם מהלך מדיני וצבאי לניפוי הטרור מן הפלסטינים בשת"פ מלא מצידם. אם לא - ישאו בכל התוצאות, והפעם בלי שום תירוץ. (משאל עם דומה ניתן לעשות בלבנון כנגד החיזבאללה). גמרנו, בסיומו של המישאל תסתיים ההפרדה המטופשת בין הטרור לשולחיו. תחליטו: רוצים טרור, או לא? אין חצי טרור! זהו, המשחק המטופש של כן ולא: מתנגדים לטרור אבל "משום מה" כל הזמן תומכים בו - יסתיים. עולם שלם מתנהג שנים כמו גן ילדים ומשחק ב"נדמה לי" (רק ש"גן השעשועים" כאן קצת מזוויע)...



השאלה השלישית העומדת לדיון: מהי מידת אחריותו של העולם למצב?

מהי הסיבה להצלחה הכבירה של שיטת השימוש באזרחים וילדים כבשר תותחים?
מדוע בשנים האחרונות השיטה של שימוש באזרחים בכלל וילדים בפרט כבשר תותחים הפכה להיות כה פופולרית?
האם הקונספציה המערבית הנאורה מעניקה תגמול על פגיעה בילדים ולכן מעודדת את התופעה?
את השאלה הזו יש להציב על סדר היום!


האם האנושות יכולה להסתפק בנזיפות?
חובתה של האנושות לספק כלים לישות אזרחית הסובלת מפעולות טרור להתגונן כנגדו בצורה יעילה!
להגיד "מה לא" זה יפה מאוד, אבל לא מספיק.
האנושות היא לא "מהאו"ם"... היא חייבת לצדד בצד הנפגע מן הטרור ולספק לו את מלוא הכלים כדי להתמודד עמו.
האם האנושות איננה מועלת בתפקידה בכך שהיא נמנעת מלספק כלים יעילים להתגונן מפני הטרור?
את השאלה הזו יש להציב על סדר היום!



שאלה נוספת העומדת לדיון: מהי מידת אחריותו של העולם האיסלאמי למצב?

האם העולם האיסלאמי "זכאי מחמת הספק"?
על התקשורת העולמית לראיין את גדולי האיסלאם באשר הם ולדרוש מהם לגנות להוקיע ולהקיא נחרצות את הטרור האיסלאמי והאיסלאם הקיצוני, וגם להכחיש מכל וכל את אגדת הבתולות. עד שזה לא יעשה העולם האיסלאמי כולו בגדר חשוד כמשתף פעולה עם הטרור שלו. מדוע התקשורת לא עשתה זאת עד כה? חיכתה להזמנה מיוחדת?... אז הנה היא קבלה אותה.



כמה נקודות לסיום

זכות החשיבה:
לרעיון המקורי להכניס לתוך תחומי מדינת ישראל מיליון "ציונים נלהבים" אין משמעות מעשית אחרת מלבד השמדתה. מעבר לדרישה הסופר-אולטרא-אינטיליגנטית הזו: "זכותם הלגיטימית" להשמיד אותנו, גם הרעיון לקבל "גם וגם" קצת מוגזם מצידם: הם עומדים על "זכותם הלגיטימית" להקים מדינה משלהם ולנקותה מיהודים, וגם על "זכותם הלגיטימית" להכניס לתוך מדינתנו מיליון נציגים נלהבים שלהם. אפילו בתור בדיחה זה כבר לא מי יודע מה מצחיק...


רוצים שואה:
אין ספק שהתואר "שיא החוצפה בהיסטוריה האנושית" מגיע אחר כבוד לביטוי המקורי: "נאכבה" (שואת ערביי ישראל). מסכנים, איזו אכזבה: גם לא הצליחו להשמידנו וגם חטפו חזק, לא מגיע להם רחמים, קפה ואולי קצת סימפטיה?...


שאלת השאלות:
נו, אז אם ההסברה כה פשוטה מדוע לא משתמשים בה? 3 סיבות.
1) בגלל הביישנות! אנחנו מתים מבושה: מתביישים לומר שעדיין רבים בעולם הערבי שואפים להשמידנו, זה נשמע קיצוני מדי, לא מקובל. האמת לא יפה, לא מכובדת, איננה נשמעת טוב, לא הולכת היום בשוק (לא פוליטיקלי קורקט). היום כולם רוצים שלום וצדק, זה מה שהולך היום. 2) בגלל ההרגל! "כולם יודעים ש" - שמו אותנו בפינה של המתנצלים הבלתי נלאים. העולם התרגל, גם אנחנו התרגלנו. 3) בגלל האימה! הסיבה האחרונה מכוערת מכל: הפחד מפני החזקים, האלימים והמסוכנים מעורר תשוקה שאיננה ניתנת לכיבוש להתרפס בפניהם ולרצותם.

סיבות אלו אינן מקובלות והן נדחות על הסף. כעת, חמושים בתחמושת הסברתית יעילה, אפשר להרים את הראש מהאדמה ולצאת במרץ למערכה. צאו לדרך, בהצלחה.




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אהרון שוורץ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]