חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
להיות קטנה, להיות גדולה...





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קורות חיים דרושים חיפוש עבודה

נושא המאמר: קריירות שניתן להשיג עם תעודת בגרות בלבד
מאת: טלי שחר   שמור מאמר למועדפים

ניתן להתקבל לעבודות אלה עם תעודת בגרות ותעודה מקבילה של בית ספר תיכון תתאים גם כן בדרך כלל. העובדים במרבית העבודות האלה מקבלים הכשרה תוך כדי העבודה ואילו עובדים בעבודות אחרות חייבים לקבל הכשרה במגמות מיוחדות בתיכון או בבתי ספר ייעודיים.

קופאי
קופאים מסכמים חשבונות, מקבלים כספים, מחזירים עודף, ממלאים טופסי חיוב ונותנים קבלות בחנויות קמעונאיות. אין דרישות השכלה אבל מעסיקים המציעים עבודות במשרה מלאה לעתים קרובות מעדיפים מועמדים עם תעודת בגרות. תעסוקה של קופאים צפויה לגדול לאט יותר מהממוצע של כלל העיסוקים עד שנת 2014, אבל עיסוק זה יהיה השני בגודלו בכמות הצעות העבודה באותה השנה.

שף, טבח או עוזר בהכנת מזון
שף, טבח או עוזר בהכנת מזון מכינים, מתבלים ומבשלים מגוון רחב של מאכלים במגוון מסעדות ובמקומות אחרים המציעים שירותי מזון. בדרך כלל טבחים של הזמנה קצרה או מזון מהיר ועוזרים בהכנת מזון אינם נדרשים להשכלה רבה או להכשרה משום שהמיומנויות שלהם נלמדות תוך כדי העבודה. מי שרוצה לעבוד כטבח או שף יכול ללמוד זאת בבית ספר תיכון או בתכניות בית ספר ייעודיות. כדי לעבוד כטבח ראשי או שף ראשי יש להשלים תכנית הכשרה פורמלית. צפי העבודה לשפים, טבחים ועובדי מטבח אחרים אמור להיות טוב מאוד עד שנת 2014.

קוסמטיקאית
קוסמטיקאיות מבצעות מניקור, מספרות ומעצבות שיער או מאפרות. כדי לעבוד כמעצב שיער או קוסמטיקאית, יש לקבל רישיון מהמדינה שם הוא או היא מבקשים לעבוד. כדי להיות מורשה חייבים ללמוד אצל ספר בעל רישיון מהמדינה או בבית ספר לקוסמטיקה ולהיות בני 16 לפחות. תעסוקה של ספרים, קוסמטיקאיות ועובדי יופי אחרים צפויה לגדול בערך במהירות הממוצעת של כלל העיסוקים עד 2014.

עוזר למשאבי אנוש
עוזרים למשאבי אנוש מטפלים במסמכים האישיים של שכירים בארגון. מרבית המעסיקים דורשים מהמועמדים להיות בעלי תעודת בגרות או מקבילה. ההכשרה מבוצעת בדרך כלל במקום העבודה. תעסוקה של עוזר למשאבי אנוש צפויה לגדול בערך במהירות הממוצעת של כלל העיסוקים עד שנת 2014.

סיוע בטיפול תעסוקתי
מסייעים בטיפול תעסוקתי עובדים תחת ההשגחה של מטפלים תעסוקתיים או עוזרי מטפלים תעסוקתיים, מכינים חומרים וציוד המשמש במהלך הטיפול. הם גם מבצעים עבודות פקידותיות. מסייעים בטיפול תעסוקתי בדרך כלל מקבלים את מרבית ההכשרה תוך כדי העבודה. תעסוקה של מסייעים בטיפול תעסוקתי צפויה לגדול מהר הרבה יותר מהממוצע של כלל העיסוקים עד שנת 2014.

סיוע לפיזיותרפיסט
מסייעים לפיזיותרפיסט עובדים תחת השגחה של פיזיותרפיסטים או עוזרי פיזיותרפיסטים, עוזרים להם לייעל את הפגישות הטיפוליות. מסייעים לפיזיותרפיסטים חייבים להחזיק תעודת בגרות. מרבית המעסיקים מעניקים הכשרה תוך כדי עבודה. תעסוקה של מסייעים לפיזיותרפיסט צפויה לגדול מהר הרבה יותר מהממוצע של העיסוקים עד שנת 2014.

זבן
זבנים עוזרים ללקוחות למצוא את מה שהם מחפשים ומנסים לשכנע אותם לקנות סחורה. אף שאין דרישות השכלה פורמליות לזבנים, מעסיקים רבים מעדיפים בעלי תעודת בגרות או מקבילה. תעסוקה צפויה לגדול בערך במהירות הממוצעת של כל העיסוקים עד שנת 2014 ותחום זה יהיה בעל מספר רב של הצעות עבודה חדשות.

סוכן נסיעות
כדי להיעשות סוכן נסיעות חייבים לפחות להיות בעלי תעודת בגרות או מקבילה. כישורי מחשב הולכים ונעשים חשובים. אפשר לקבל הכשרה מיוחדת לשם כך בבתי ספר ייעודיים, תכניות השכלה למבוגרים ובמכללות אחדות. למי שמבקש לנהל או לפתוח סוכנות נסיעות מומלץ להירשם לקורסים בהנהלת חשבונות וניהול עסקים. לרוע המזל הצפי של תחום זה אינו טוב. תעסוקה של סוכני נסיעות צפויה לרדת עד שנת 2014.

www.jobsearch.org.il/19675/דרושים


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י טלי שחר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]