חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בין ליסינג מימוני לליסינג תפעולי





    קישורי טקסט (לפרטים)




חפש עסקים למכירה בתחום האינטרנט
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בניית אתרים עיצוב אתרים אתר פלאש אתרים לעסקים

נושא המאמר: בניית אתרים - אופטימיזציה לאתרי אינטרנט – חמישה צעדים ראשונים
מאת: כתום - בניית אתרים    שמור מאמר למועדפים

איזה בעל אתר אינו רוצה לראות את האתר שלו בעמוד הראשון במנועי החיפוש תחת המילים הרלבנטיות? כדי להגדיל את הסיכוי שזה יקרה כדאי מאד שהאתר שלכם יכיל לפחות כמה חוקים בסיסיים שיהפכו אותו לקריא באופן טוב יותר על-ידי מנועי החיפוש השונים, ובראשם גוגל (google) – המקור שממנו עשוי להגיע רוב קהל היעד הפוטנציאלי לשירות או למוצר שאתם מוכרים.

מהם חמשת הצעדים הראשונים כדי להשיג מטרה זו?


TITLE –
לכל עמוד באתר ישנה כותרת עליונה המופיעה בחלון הדפדפן, במיקום הגבוה ביותר – זהו ה-TITLE של העמוד – הכותרת. לדוגמא, הכותרת של עמוד זה, כפי שתוכלו לראות אותה בחלון היא אתרי אינטרנט. כותרות אלה בעלות חשיבות גבוהה מאוד בכל הנוגע לאופטימיזציה לאתר אינטרנט. אנו ממליצים לקרוא לכותרות בהתאם לתוכן שבעמודים השונים באתר, במילים שבהן הייתם מעוניינים לקדם את אתר האינטרנט שלכם במנועי החיפוש.
בפועל – בחלק גדול מאד מן האתרים ברשת כותרת העמוד נושאת את שמו של בעל האתר / החברה בלבד, יהיו כאלה שיחפשו את שם החברה או האתר, אולם אם מדובר באתר של מרצה בנושא פרחי בר ופרחים מוגנים, הרי שאנחנו מחמיצים את ההזדמנות להעלות את מיקומו של האתר שלנו ולהגיע לגולשים אשר סביר יותר להניח מחפשים את המילים פרחים מוגנים או פרחי בר.
כותרת נוספת שעליה כדאי לשים את תשומת הלב היא כותרת H1 , כותרת ראשית נוספת שצריכה להיות מעודכנת בכל עמוד וגם היא תכיל את הביטויים והמילים הרלבנטיות עבור הגולשים המחפשים בעלי מקצוע וחברות בתחומכם.

תכנים איכותיים ומקוריים
בכל אתר ולא משנה אם הוא מיועד לעסק גדול, קטן או בינוני, חייבים להופיע תכנים איכותיים ומקוריים בנושא הרלבנטי. מנועי החיפוש מחבבים אתרים בעלי תכנים איכותיים ומקוריים שמופיעים באתרכם, יש לכם גם הזדמנות פז להעניק ללקוחותיכם מעט מהידע שלכם. כאשר תתפסו בעיניהם כמומחים – הדרך למכירת המוצר או השירות שאתם מציעים תתקצר, גם אם חילקתם חלק מהידע שלכם בחינם.
כל איש שיווק מעולם האינטרנט יוכל לומר לכם שמי שנותן גם מקבל. אלו החוקים.

מילות מפתח
רשמו לפניכם את כל מילות החיפוש שאתם יכולים להעלות על הדעת אשר רלבנטיות למוצר או לשירות שאתם מציעים באתר. רשמתם? נהדר, אבל לא מספיק.
השתמשו בכלים אינטרנטיים לחקר מילות מפתח ובראשם נמליץ על כלי מילות המפתח של גוגל.
אל תסתמכו על נתוני החיפוש, הם אינם מספריים ואין זה מתחייב שכמות החיפוש לא תשתנה לאחר כחודש, אולם תוכלו לקבל רעיונות נוספים למילות מפתח רלבנטיות עבור אתר האינטרנט שלכם ולבחור בצורה נבונה יותר. חפשו את המילים במנועי החיפוש, ראו את התחרות והחליטו על מילים ו/או צירופי מילים מתאימים.
כאשר בידכם רשימת מילות המפתח נסו לשבץ אותן באופן טבעי ושאינו חריג בתכנים השונים שבאתר ובכותרות כאמור.

רישום באינדקסים ואתרים – קישורים חד צדדיים

רבים מבעלי אתרי האינטרנט נוהגים להחליף קישורים ביניהם, אולם הקישורים הנחשבים ביותר העשויים לקדם את אתרכם באופן משמעותי הם קישורים חד-צדדיים, כלומר, קישורים לאתר שלכם מבלי שיהיה קישור לאותו האתר המקשר בחזרה. כיצד משיגים קישורים שכאלה?
נרשמים לאינדקסים השונים בתחום עיסוקכם או בתחום העסקים בכלל, רבים הם המאפשרים רישום בחינם הכולל קישור לאתרכם ומפרסמים חלק מהטיפים והמאמרים שכתבתם באתרי מאמרים מרכזיים.
לגבי האחרון נציין כי חשוב מאד לשנות את כותרת המאמר ולו במעט בפרסום באתר מאמרים ולהשאיר בכל מקרה מספר מכובד של מאמרים המפורסמים באופן בלעדי באתרכם – תוכן מקורי וייחודי.

אתר לגולשים
התחלנו בכך שכתבנו שאין בעל אתר שלא ישמח לראות את אתר האינטרנט שלו במקום הראשון במנועי החיפוש השונים ועם זאת נציין כי הדבר היחיד שיותר חשוב מכך הוא ליצור אתר ידידותי, קריא ויעיל לגולשים. מדוע? כי ניסיון "נמרץ" מדי לקדם את האתר בשיטה זו או אחרת נקלט על-ידי מנועי החיפוש, מדליק נורה אדומה ועשוי אף להזיק לקידום האתר וחשוב מכך – כדי שהגולשים שיגיעו לאתר מתוך תוצאות החיפוש הגבוהות יחושו כי הם הגיעו לאתר מקצועי, קל להתמצאות ונגיש.


בהצלחה!

Katom-smart web design
בניית אתרי אינטרנט בעלי אופטימיזציה למנועי חיפוש

www.kweb.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י כתום - בניית אתרים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]