חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אמן חושים לאירועים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שיווק באינטרנט בניית אתרים שיווק בדוא"ל אתרי אינטרנט

נושא המאמר: עשרה שלבים לשיווק מוצלח בדוא'ל
מאת: טלי שחר   שמור מאמר למועדפים

כאשר בעלי אתרי אינטרנט ומשווקים מדברים על שיווק מקוון הם מתכוונים לעתים קרובות למנוע חיפוש מיטבי ( SEO ) ותשלום לפי הקשה (PPC). הם עשויים להתעלם משיווק בדוא'ל אפילו שזו אחת השיטות החזקות להגיע ללקוחות פוטנציאליים ולשמר לקוחות שיחזרו לרכוש עוד. ייתכן שגורם לכך הוא שפרסומות דוא'ל ישיר מקושרות לרוב עם דוא'ל זבל, אבל ניהול רשימות מוקפד ימנע בעיה זו.

קיימים שלבים אחדים למסע שיווק מוצלח בדוא'ל ובביצוע כמה שיותר שלבים תשפר את התוצאות. עם זאת, המפתח להצלחה, קשור לעתים קרובות בשלב התכנון. אם זו ההסתערות הראשונה שלך בשיווק בדוא'ל היה מוכן להתייחס לכך כאל ניסוי כלים. ככל שתנהל יותר מסעי פרסום ישירים של שיווק בדוא'ל, כך תשיג הזמנויות רבות יותר לשכלל את התהליך ולשפר את התוצאות. להלן עשרת השלבים החשובים ביותר לפרסום יעיל בדוא'ל.

1. קבע את יעדך הסופי
זה עשוי להישמע מובן מאליו אבל קביעת יעד ברור עשויה לעזור למקד את המאמצים. יש שימושים יעילים במסע שיווק בדוא'ל מהגברת מודעות למותג עד להחדרת מוצר חדש או קידום עונתי. כל אחד מהשימושים האלה דורש מסע פרסום אחר בעל סגנון שונה ורכיבים שונים.

הגברת תנועה אל האתר שלך בדרך כלל אינה השורה התחתונה. הסיבה להגברת תנועה לאתר האינטרנט היא בדרך כלל לשפר מכירות ולהגדיל רווחים. במרבית המקרים, מוטב להגביר מכירות דרך מבקרים מעטים יותר מאשר להחזיק אתר מלא במבקרים אך בעל רמת המרה נמוכה.

מסע שיווק בדוא'ל זהיר וממושך יסייע באופן טבעי לשפר את המודעות למותג. הקוראים שלך יזכרו את השם והמוצרים והשירותים שאתה מוכר ככל שהם ייחשפו יותר לדוא'ל הפרסום שלך. כמו כן, כל עוד תיצור דוא'ל שימושי ורלבנטי, הלקוחות הפוטנציאליים שלך יבטחו בך יותר וכך יעלה הסיכוי שהם ירכשו ממך עוד בעתיד.

2. רשימת הדוא'ל המאושרת
יש כמה הבטים מרכזיים בחלק זה. רשימת הדוא'ל המאושרת שלך תביא לתוצאות טובות יותר מאשר שימוש ברשימה של מישהו אחר. אם השקעת זמן ומאמץ להגדיל את הרשימה שלך, הרי שהשמות ברשימה הם כבר בעלי מודעות כלשהי אליך, אל מוצריך ואל האתר שלך.

לפיתוח רשימה נדרש זמן וכסף. כדי להתחיל אפשר לקנות או לשכור רשימות דוא'ל מאחרים. במקרים אלה חשוב ביותר לשים לב להיבט חשוב שני. הרשימה חייבת להיות רשימה מאושרת. כל מי שמופיע ברשימה הסכים לקבל תקשורת שיווקים ממך והם חייבים לקבל הזדמנות מתאימה לבטל התקשרות עתידית.

יש לשים לב במיוחד לטכניקות של ניהול הרשימה כדי להבטיח שלא תיחשב כדוא'ל זבל. אם תרכוש רשימות או רשימות חלקיות הרי שיש לרשום בנפרד את מי שביקש להסיר את שמו. אם תרכוש רשימה אחרת הכוללת את אותו השם ותשלח אליו דוא'ל מבלי שהוא הביע את הסכמתו להיכלל מחדש ברשימה שלך אתה חושף את עצמך לאפשרות של סימון כשולח דוא'ל זבל.

3. בחר טכניקות מעקב אחר ביצוע

מעקב אחר ביצוע של מסע פרסום כלשהו חייב להיות בראש מעייניך. זו השיטה היחידה לקבוע את ערכו וזו הדרך היחידה לשכלל את הפרסום שלך כדי להביא לתוצאות הטובות ביותר. ניתוחי אינטרנט הם חובה ובשל השפע של ההיצע במחיר סביר ואפילו חינם הקיים היום אין סיבה שלא לרכוש חבילת ניתוח.

ניתן למקם קוד מעקב בדוא'ל דרך האינטרנט (HTML). תפעל בזהירות ביישום קוד בדוא'ל דרך האינטרנט מפני שזה עשוי להוביל לכך שהדוא'ל שלך יחסם על ידי מסנני דוא'ל זבל להוטים מדי. אם תוכל להשתמש בהפניות הכוללות קוד מעקב וחבילת הניתוח שלך תכלול נתונים להפניה תוכל להשיג את מרב המידע שבו אתה מעוניין.

ככל שתפיק מידע רב יותר ממסע השיווק כן ייטב. תשתמש בתוצאות אלה כדי לכוון היטב את מסעות הפרסום העתידיים שלך, ולכן מידע רב מדי טוב יותר מאשר מידע מועט. אם אינך בטוח, שקול שימוש בשירות ניהול שיווק בדוא'ל כדי לבצע את המעקב בעבורך.

4. הכן את אתר האינטרנט שלך
הפניית מבקרים לאתר שלך היא רק חלק מהמאבק המצפה לך. לאחר שקורא מקליק על ההפניות בדוא'ל שלך עליך לוודא שדפי האתר שלך מיטביים כדי להשלים את המכירה. על שערי ההמרה להיות גבוהים בדפים שאליהם אתה מפנה תנועה אבל עליך להפנות תנועה גם לדפים המתאימים ביותר ולהפך.

שקול טקסט עוגן או הפניה לטקסט להשתמש בהם בדוא'ל שלך. אם תעודד קוראים ללמוד יותר על מוצר אל תפנה אותם היישר לעמוד הרכישה אלא אם כן העמוד כולל את המידע האמור. כמו כן, אם מכרת מראש לקוראים שלך והם נענים ומוכנים לקנות, וההזמנה לפעולה (CTA) מצביעה על כך שזה השלב הבא הרי שתוכל לנווט את הקוראים לעמוד מכירות ישיר יותר.

הצגת מוצר חדש או מושג חדש בדרך כלל דורשת מידע רב יותר מכפי שניתן לתת בדוא'ל שיווק בודד. אם דרוש, הוסף דף או דפים מרובים נלווים לאתר האינטרנט שלך. הפנה קוראים לדפים אלה כדי שתוכל לשלב את השימוש בשיווק בדוא'ל עם תוכן מידעי ומיטבי כדי לשכנע ולהעביר את המסר הרצוי.

5. נושא שישיג תוצאות
הנושא של הדוא'ל שלך הוא הדבר הראשון שאותו יקראו הקוראים, ועליך להבטיח שהוא לא יהיה האחרון. קשה להימנע ממסנני דוא'ל זבל אנושיים כמו מתוכנות מסננות דוא'ל זבל, אפילו לדוא'ל אמתי. הימנע משימוש בנושאים המאפיינים את הדוא'ל זבל וחפש גישה יעילה יותר.

יש דרכים רבות לכתוב נושא מרתק. נושא חדשותי יתפוס את תשומת הלב לעתים קרובות אבל יעילותו מוגבלת. אחרת, נסה לעורר תגובה רגשית מצד הקורא. הרגשות החזקים ביותר כוללים חמדנות, אהבה ואפילו שנאה או מחלוקת. בשני האחרונים חשוב להיזהר אחרת אתה עלול להשניא את הדוא'ל ודוא'ל שיווק עתידי על הקוראים שלך.

עניין ומשיכה פועלים היטב. כותרת מעניינת תמשוך את הקוראים לתוך גוף התוכן ושורת הנושא תפעל בכך את פעולתה ביעילות. לעולם אל תטעה בנושא של הדוא'ל אך נסה לעורר את הסקרנות של הקורא עד כדי כך שהוא לא יצליח להתאפק שלא לפתוח את הדוא'ל ולקרוא את כולו.

6. תוכן הדוא'ל
לבסוף הגענו לתוכן העיקרי של הדוא'ל. העובדה שהגענו כבר לנקודה השישית מצביעה על החשיבות של שלבי התכנון וההכנה. בתקווה ששורת הנושא הביאה חלק גדול מהרשימה שלך לפתוח את הדוא'ל, ושקוראים אלה ירצו להמשיך לקרוא.
מחקרים הראו שככל שהמסר אישי יותר, כך הוא עשוי להצליח יותר. התחל בברכה אישית והשתמש בנימה ידידותית, ואפילו של שיחה, לאורך כל ההודעה. עדכן את הקוראים על מה שעליהם לדעת אך עשה זאת באופן לא רשמי ובידידותיות רבה עד כמה שאפשר בדוא'ל.

כתוב דוא'ל מדויק עובדתית ותחבירית ובלי שגיאות הדפסה. שגיאות כאלה עשויות להמאיס אותו על הקוראים מיידית. תעביר בדיקת איות. פעמיים. ואחר כך תבדוק זאת ידנית ותבקש ממישהו אחר לבדוק זאת שוב. באותו הזמן בדוק גם הפניות ותוודא שהן אכן מפנות לעמודים המתאימים.

תכלול קריאה לפעולה ולא רק הפניה. קריאה לפעולה היא הפניה המציעה למבקרים לבצע את הפעולה הרצויה לך. זו עשויה להיות הקשה על הפניה, ביצוע רכישה או אפילו משלוח הדוא'ל לחברים. הקריאה לפעולה חייבת להיות מוגדרת בבהירות ויעילה ומדויקת ככל האפשר.

7. קישורים לאתר שלך
המטרה העיקרית (אם כי כנראה לא הסופית) של הדוא'ל היא להביא קוראים להקיש על הקישורים ולבקר את האתר שלך. תכלול שני קישורים או שלושה בגוף הדוא'ל ותוודא שהם רלבנטיים מבלי להיות בולטים מדי. הפנה קוראים להקיש על קישורים במקום לאמר זאת גלויות וגלה דרך יעילה יותר לנסח טקסט עוגן מאשר 'הקש כאן'.

שני קישורים עד שלושה זה המספר האידאלי. אם תרשום קישורים מעטים מדי הדוא'ל לא יביא תנועה לאתר ואילו קישורים רבים מדי יסיחו את הדעת מהתוכן של הדוא'ל. אם הדוא'ל קצר מאוד הצע שני קישורים ושלושה קישורים במסרים ארוכים יותר. קישורים של הקשר (כלומר, קישורים המופיעים בגוף הדוא'ל ולא בסופו) יעילים יותר בדרך כלל משמעותית.

בדוק ובדוק שנית שהקישורים פועלים והפנה לעמודים מתאימים. לאחר שעשית זאת, בקש ממישהו אחר לבדוק זאת גם כן. כמות מכתבי הדוא'ל השיווקי שלא הצליחו בשל קישורים מוטעים היא רבה ביותר ואתה לא רוצה להיכשל.


8. בחר את המועד המתאים ביותר למשלוח דוא'ל
המועד שבו תשלח את הדוא'ל עשוי להיות בעל השפעה משמעותית על יעילותו. בשעות הלילה מרבית תיבות הדוא'ל מתמלאות. במקרים רבים פירוש הדבר שהקורא שלך יתקל בעשרות מכתבי דוא'ל בבוקר ורבים מהם דוא'ל זבל. מכאן הסיכוי רב שהקוראים יתעלמו או ימחקו את הדוא'ל מבלי להבחין מי שלח אותו, מה הנושא שלו ואם יש להם עניין לקרוא אותו.

חשוב מיהו קהל היעד שלך ומתי הוא עשוי לשבת מול הדוא'ל. בעלי שוק עולמי עשויים להתקשות בגלל הבדלי הזמן, אבל על אחרים להביא זאת לתשומת לבם. לא כל אתר או דוא'ל שיווק מכוון אל תושבים מאותה המדינה.

9. דוא'ל ניסיון
ראשית, שלח דוא'ל ניסיון לעצמך, לחברים, למשפחה ולעמיתים. עשה זאת כדי להבטיח שהדוא'ל יגיע וייראה באופן הרצוי. לאחר שעשית זאת ואתה מרוצה מהמראה של הדוא'ל, שלח דוא'ל ניסיון שני למבחר מצומצם מהרשימה שלך. בכך תשיג הזדמנות טובה לערוך שינויים של הרגע האחרון או תיקונים לפי הביצוע של הניסיון המצומצם הזה.

אתה עשוי לשקול משלוח מכתבי דוא'ל ניסיון נוספים לקבוצות שונות, אם הרשימה שלך ארוכה דייה. בכך תצליח לבחון את שורת הנושא, התוכן ומחיר המוצר על ידי ביצוע שינויים לפני כל דוא'ל ניסיון. הקפד לבדוק את הרכיבים השונים בנפרד כדי לדעת מה לשנות ומה פועל היטב.

דוא'ל ניסיון ייתן לך הזדמנות לבדוק אם אתה מוכן ומסוגל לעקוב אחר התוצאות וכל מידע אחר שתרצה בו. שירות שיווק טוב בדוא'ל יעשה זאת כברירת מחדל משום שדוא'ל ניסיון עשוי להיות אחת הדרכים היעילות ביותר לשפר את הביצוע של משלוח דוא'ל בודד.

10. השגח, שכלל והתחל מחדש

היזהר שלא לשלוח דוא'ל לעתים קרובות מדי אולם שמור על תקשורת קבועה עם הרשימה שלך. רשימה לא אהובה תיטה לבקש הסרה מהרשימה וקוראים נעשים קשובים יותר אחרי ששלחת אליהם בסביבות שבעה פרטי תקשורת. עקוב אחר תוצאות, בדוק שערי שכנוע, וחפש דרכים לשפר את מסע הפרסום שלך.

לאחר שמצאת את הדרכים הטובות ביותר לשפר את מסע הפרסום בצע את השיפורים והתחל את התהליך שוב מההתחלה. תהליך זה של מעקב, שיפור והתחלה מחדש יעזור להגביר חשיפה, ישפר את המודעות למותג ובאופן כללי ישפר תוצאות ורמות של רווח.

מדוע הרשימה שלך חשובה כל כך?
רשימה עשויה להחזיק מעמד לאורך כל החיים ואפשר להמשיך למכור לאותה רשימת חברים שוב ושוב. למעשה, לאחר שחבר ברשימה רוכש ממך, ובהנחה שהכול פועל כשורה במהלך ואחרי המכירה, הוא יעדיף לרכוש ממך שוב בעתיד. תרכוש את אמונו, תרכוש את העדפתו ותוכל לסמוך על כך שהוא יסייע לך במכירות נוספות בעתיד.

שמור על רשימתך והיא תשמור על רווחיך.

www.sitebuildingsimple.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י טלי שחר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]