חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
צלם





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: כלים חד פעמיים מוצרי ניקיון אייס קפה

נושא המאמר: לקחת את זה ב- easy
מאת: איזי 4 U   שמור מאמר למועדפים

"כן בוס.... פששש, זה רעיון ספונטני ונהדר! מסיבת משרד לכבוד החג! פלוס ילדים?.... יופי!.... מי? אני יארגן?... באיזה תקציב!?! איך זה יספיק? אבל... למחר אחה"צ!?! בטח שאין בעיה...". נו מה הייתי אמור לומר? שאין לי שמץ של מושג איך עושים את זה? שבהתרעה כזאת קצרה היה יכול באותה מידה להגיד לי להשיג את הקרקס הסיני? הייתי תקוע בבוץ ועמוק.
הבנתי שעם התקציב הדל הזה אצטרך להסתדר ושהוא בחיים לא יספיק לאף קייטרינג מלא. מה יהיה בתקציב וטוב? אהה! הקפיטריה שבבניין! סנדוויצ'ים קטנים, פירות וכו'. יפה, זה מאורגן. אבל מה עם היתר? התחלתי לחפש פיתרון חסכוני. אחרי ניסיון כושל לארגן סידור לכלים מהקפיטריה, ובדיקה קפדנית במטבח המשרד שלא הניבה פירות, נפל האסימון- כלים חד פעמיים. זו התשובה. אז צריך גם כוסות חד פעמיות, כוסות עם מכסים חד פעמיים לקפה, סוכר..., מפיות, סכו"ם חד פעמי, צלחות חד פעמיות..., כלים חד פעמיים כבר רשמתי?, התבלבלתי, רגע, ומה יהיה לילדים?!?! ככל שהעמקתי בדרישות הארגוניות, כך הלכו עיני וחשכו. מאיפה אשיג את כל זה בזמן? ועוד במבצעים כדי לעמוד בתקציב הזעום שניתן לי ע"י הבוס הנדיב? זה מבחן כלשהו? אני אבוד!
החלטתי לפנות לאינטרנט ואולי משם תבוא הישועה. הקלדתי בחיפוש של הגוגל מילה את הדבר הראשון שחשבתי עליו בתקווה למשהו... "כלים חד פעמיים". לפתע קפץ אתר ששמו משך אותי מיידית עקב רצון להזדהות "easy4u". הרי זה בדיוק מה שאני צריך! שיהיה לי קל!
נכנסתי לאתר והבנתי שאכן הגיעה הישועה לה חיכיתי! הנה, כל מה שהייתי צריך ואפילו לא ידעתי ששכחתי לרשום שאני צריך, ויותר! הכל מרוכז ומסודר וחסכוני ברמה מדהימה!
מצאתי קטגוריה של כלים חד פעמיים: עם כוסות פלסטיק למיץ, כוסות נייר עם מכסים לקפה, סכו"ם חד פעמי, מפיות, צלחות חד פעמיות בכל הגדלים, בוחשנים! הכל ברשימה, גם קפה, תה, סוכר, חלב, הכל מכל מה שצריך. רק קח ושים בסל!
המשכתי לחקור בתקווה למצוא צ'ופרים לילדים, אולי יהיה להם רעיון. לפתע, מצאתי קטגוריה שלמה של כל מה שילד יכול לחלום עליו באירוע כזה: מכונת ברד, מכונת פופקורן, מכונת נקניקיות, וגולת הכותרת, מכונת צמר גפן מתוק! או בשמו העממי, שערות סבתא. מושלם! אפילו למבוגרים ישנו אייס קפה, מפנק בהחלט. יש מכונות, אבל מה עם ציוד נלווה? כמובן שהאתר מלא התושייה לא אכזב וגם כל המוצרים הנלווים לייצור המטעמים היו בקטגוריה שאחרי: פופקורן, סוכר, סירופים של אייס קפה, של ברד, אפילו מקלות נייר לצמר גפן מתוק. איזו ירידה לפרטים הקטנים! מישהו פשוט עשה את העבודה הקשה בשבילי, יותר טוב מזה?
בלהט לסיים את ההזמנה ולשלוחה לדרך, שכחתי משהו שנוח לשכוח, אבל easy4u דאגו להזכיר וטוב שכך... מה עם לנקות הכל? על זה ענו קטגוריות עוקבות של מוצרי ניקיון שלא יותירו זכר מהאירוע שהיה, פרט לזיכרון הטוב: אשפתונים, סחבות, מטליות, כיסוי לאסלות, נייר טואלט סבון, וזה רק קצה הקרחון. חשבו על הכל.
סיימתי בנחת את ההזמנה, סגרתי את המחשב והקשבתי לשקט ולרוגע מסביבי. מה הלחץ? האירוע מחר, יש הרבה זמן...

www.easy4u.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י איזי 4 U שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]