חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
לנסוע לאי אמולייאני AMMOULIANI בתחילת אוגוסט הקרוב לשבוע בערך אנו טסים דרך סופיה, מצטרפים אלינו שלושת ילדינו 21, 17, 13. לא הצלחתי לאתר מספיק חומר על האי ואפשרויות הבילוי בו או באיים הקרובים אליו, אני חוששת שלילדים קצת ישעמם אם כל מה שיש שם זה חופים יפים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מערכת בניית אתרים בניית אתרים איך בונים אתר קידום אתרים

נושא המאמר: קידום אתר בתוצאות מנועי החיפוש
מאת: טל שחר   שמור מאמר למועדפים

היעד של מנועי חיפוש הוא להעניק מידע רלבנטי ביותר למשתמשים. חשוב למנועי החיפוש להיות רלבנטיים משום שאם המידע שניתן אינו רלבנטי, משתמש האינטרנט יעבור למנוע חיפוש אחר והם יחושו את ההפסד הכספי בכיסיהם (הענקיים).

מרבית המחפשים ברחבי העולם נעזרים בשלושה מנועי חיפוש עיקריים (גוגל, יאהו ואם-אס-אן).

האם אתה יודע אלגברה? מנועי החיפוש משתמשים בנוסחות מתמטיות הנקראות 'אלגוריתמים' כדי להעריך את הרלבנטיות של אתר האינטרנט שלך ביחס ל'מונחי חיפוש' או 'מלות מפתח'. כל מנוע חיפוש משתמש באלגוריתמים אחרים (שלא נמסרים לציבור), המתמקדים בשני אזורים עיקריים שאותם אני מכנה: תוכן ופופולריות של ההפניה.

המונח 'פופולריות של הפניה' בניסוח שלי פירושו: 'עד כמה סמכותי האתר שלך בעיני מנועי החיפוש לפי כמות ההפניות שיש לך והאיכות והרלבנטיות של ההפניות.' (בהשוואה לתוכן של האתר שלך ושל אתרים מתחרים).

פירוש הדבר כל תוכן באתר שלך כולל: כל טקסט, תמונה, אודיו ווידאו.

PageRank זו רשימת אלוגריתמים שהומצאה על ידי סרג' ברין ולארי פאייג (המיסדים המיליארדרים של גוגל) בשנת 1998 והיא מתפתחת כל העת.

התיאור PageRank של לפי גוגל.

'PageRank נשען על הטבע הדמוקרטי הייחודי של האינטרנט בכך שהוא משתמש במבנה ההפניות העצום כציין של ערכו של עמוד יחיד. גוגל מפרש את ההפניה מעמוד א' לעמוד ב' כהצבעה של עמוד א' בעבור עמוד ב'. אולם גוגל מסתכל על יותר מאשר נפח ההצבעות או ההפניות שהעמוד מקבל, הוא גם מנתח את העמודים המצביעים. הצבעות של עמודים שהם עצמם 'חשובים' שוקלים יותר ומסייעים להפוך עמודים אחרים ל'חשובים''.

PageRank (מכאן והלאה אציין את המונח בראשי תיבות PR) פועל בסולם בין 0 ל- 10, כאשר 0 הוא הנמוך ביותר ו- 10 הגבוה ביותר. ככל שה PR שלך גבוה יותר, כך האתר שלך סמכותי יותר.

כל אתר אינטרנט המפנה אליך יעניק לך חלק מה PR שלו (אם יש לו) וההפך. אנלוגיה מצוינת היא ש PR הוא כמו מים. ככל שה PR של האתר שמפנה אליך גבוה יותר כך תקבל יותר מים. עם זאת, חשוב לזכור כי אם האתר כבר מעניק מים (הפניות) לאתרים רבים אחרים, לא תקבל הרבה כפי שהיית מקבל לו הוא לא היה מפנה לאתרים רבים כל כך.

למרבית האתרים יש PR גבוה ביותר בדף הבית משום שמרבית ההפניות הנכנסות מצביעות עליו. נושא שכיח הוא כי לאתר אינטרנט יהיה PR גבוה בדף הבית אולם PR נמוך, אם בכלל, בעמודים הפנימיים.

חשוב להיות בעל 'הפניות עמוקות', אלה הפניות אל עמוד באתר שלך מלבד לדף הבית.

שאלות נפוצות:
האם אני זקוק ל- PR גבוה כדי להיכנס לרשימות העיקריות של מנועי החיפוש?

זו שאלה בעייתית, התשובה שלי היא כן ולא! לכל מנוע חיפוש יש אמת מידה אחרת בכל הנוגע לדירוג אתר האינטרנט שלך בעמוד הראשון. ייתכן שיהיה לך PR אפסי ותופיע ברשימה הראשונה. עם זאת, זו עשויה להיות רק מלת מפתח בלא תחרות. לדוגמה: 'קרואסוני גזר ווניל'. ברור שאף אחד לא מקליד את המלה הזו במנועי חיפוש (נכון לעכשיו ?).

אם מלת המפתח שאתה מנסה להקנות לה דירוג גבוה היא תחרותית, בדרך כלל אתרים רלבנטיים עם PR גבוה ביותר מקבלים את המקומות הטובים ביותר.

מאחר שנוסחת PageRank היא אלגוריתם, כמה הפניות נדרשות מעמוד אינטרנט באתר בעל PR 4 כדי להשתוות להפנייה אחת מאתר של PR 5?

התשובה היא שזהו סוד שמור ביותר על ידי גוגל ויאהו, אבל מומחי התעשייה צופים שתצטרך בין 8 ל- 10. ואם כך, יידרשו בין 60 ל- 100 הפניות של PR3 כדי להשתוות להפניה אחת של PR 5 המבוססת על PR בלבד.

לדעתי זהו קו מנחה מעורפל שאינו נכון במרבית המקרים. הפניה של PR5 תהיה שוות ערך פחות או יותר לפי: כמה עמודים הוא כבר מפנה אליו, הרלבנטיות שלו לנושא של האתר שלך וגורמים נסתרים אחרים.

כיצד להיכנס לעמוד הראשון של גוגל?

כניסה לעמוד הראשון של גוגל (ומנועי חיפוש אחרים) בעבור מלת חיפוש מיוחדת או ביטוי מפתח תלוי בשלושה גורמים:

*תוכן – התכנים של אתר האינטרנט שלך הקשורים למלת מפתח מסוימת.

*מוניטין של ההפניה – מה עמודי אינטרנט אחרים אומרים על האתר שלך (על בסיס המלים על ובסביבות ההפניות המצביעות על האתר שלך) והסמכות והאחריות המוכחת של עמודי אינטרנט אלה.

*סמכות – עד כמה חשוב אתר האינטרנט שלך 'בעיניים' של מנועי החיפוש על בסיס כמות ההפניות והאיכות של ההפניות המצביעות על האתר שלך (PageRank)

העמדה שהאתר שלך יקבל תלוי ב'ניקוד' שהוא מקבל על בסיס גורמים אלה. זכור ש'ניקוד' זה תמיד עומד ביחס למלת מפתח מסוימת.

אם אתר האינטרנט שלך עוסק ב'מתכונים לעוגות שוקולד' (אתה מתחיל כבר להרגיש רעב?), אתר האינטרנט שלך עשוי להשיג דירוג ביחס למלת מפתח זו. לא תקבל דירוג על 'פודינג בננה' או 'קרם ברולה' אלא אם כן תוכן זה כלול באתר האינטרנט שלך.

אם אתה רוצה להעלות את הדירוג שלך במנוע החיפוש אני מציע לך להתחיל ללמוד על מיטוב התוכן וכיצד להשיג הפניות איכותיות לאתר.

www.sitebuildingsimple.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י טל שחר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]