חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מעברים שונים במהלך חיינו ? מהות ומשמעות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אירועים גני אירועים

נושא המאמר: אורחים בחתונה
מאת: רן ביטון האירוע שלנו   שמור מאמר למועדפים

כולנו יודעים שזוג המתכנן חתונה מבצע פרויקט מסובך ומורכב. מעטים יודעים שגם לאורחים בחתונה יש כמה מטלות. כדאי שנהיה מודעים ורצוי שנשתדל לעשות את מטלותינו על הצד הטוב ביותר, כדי לא לאכזב ולא להתאכזב.

למשל, נתחיל מהתחלה: קיבלתם הזמנה לחתונה. ברוב ההזמנות, מציינים למטה מספרי טלפון לאישור הגעה לחתונה. רבותי, זה לא מידע מקרי: המזמינים מצפים שתצלצלו ותאשרו הגעה. אם יש כתובת מייל, כתבו דואל.

כשאתם מצלצלים לאשר הגעה לחתונה, אנא הקפידו לציין עוד מספר פרטים.
למשל: כמה אנשים יגיעו. זה יעזור לזוג לחשב כמה מנות יידרשו לחתונה , וזה פרט חשוב. אם אתם מתכוונים לצרף את הבן החייל, אנא ציינו זאת כדי שישמרו מקום גם עבורו.

לגבי ילדים קטנים: כדאי להביא אותם לחתונה רק אם אתם קרובי משפחה מדרגה ראשונה: אחי החתן, אחות הכלה. אם אתם שכנים של הורי הכלה, השקיעו מעט מאמץ וחפשו שמרטף. זה יעלה מעט יותר, אבל כולכם תיהנו הרבה יותר: הילד ילך לישון בזמן אמת במיטתו מבלי להתענות ואתם תוכלו לרקוד בחתונה בלי הפרעה. גם הרוקדים האחרים ייהנו כך יותר, מאשר אם יצטרכו לדאוג לא לדרוך על רגלי הילד המסתובב - והמשתובב - ברחבה.
ידוע לכם שבערב החתונה יש לכם ישיבה ולכן תגיעו באיחור? תודיעו מראש על האיחור לחתונה.

לקראת החתונה, תתכוננו בהתאם לדרגת הקירבה שלכם. אם אתם מאד קרובים לזוג, תוכלו "לדפוק הופעה". אבל אנא, בנות: רק לא שמלה לבנה בחתונה של החברה!
אם החתונה מיועדת לקהל דתי ואת חילונית, השתדלי ללבוש בגד הולם. שמלה חשופה מאד, שקופה מאד או קצרה מאד תהיה מאד בולטת בין החצאיות הארוכות והפאות המסודרות למשעי. זה נשמע אבסורדי: איך שמלה קצרה ושקופה, שבקושי נראית, יכולה להיות בולטת? תתפלאו: זה אפשרי!

הכינו את הביגוד והאביזרים הנלווים מראש, כדי שלא תבזבזו זמן יקר בערב החתונה.
השקיעו מעט חשיבה לגבי המתנה. אל תחסכו והשתדלו להיות נדיבים. הזוג הצעיר השקיע בחתונה את מיטב זמנו וכספו- נסו גם אתם להיות נחמדים ולגמול להם בהתאם. אתם מרגישים שאתם מאד רוצים להעניק מתנת חתונה אישית, ולא רק כסף? קנו מתנה קטנה לזיכרון רגשי עתידי, וצרפו צ"ק גדול למימוש מעשי מיידי.

ביום החתונה, דאגו לסיים את כל ההכנות מוקדם ככל האפשר. קחו בחשבון פקקים בדרך לחתונה ? בעיקר בימי חמישי ? וצאו מהבית חצי שעה מוקדם יותר מהתכנון הרגיל. הימנעו מלהגיע לחתונה אחרי הגעת הזוג או אחרי סיום החופה.

אם אתם לא מכירים את הדרך למקום- גני אירועים , הכינו מראש שעורי בית. הצטיידו במפה מעודכנת ונסו להציץ בה מראש. יש לכם מכשיר GPS? זה הזמן להשתמש בו: זה יחסוך לכם הרבה מתח וטעויות בדרך לחתונה. כך תגיעו רגועים, רעננים ותוכלו לנצל את הזמן להתהולל , במקום להתבלבל בשבילי ארץ ישראל.

בשעה טובה, הגעתם לחתונה. גשו לברך את החוגגים. ברור שאינכם מכירים את שני הצדדים, כיון שאתם אורחי צד אחד בלבד. ברכו קודם את מי שאתם מכירים, אבל גשו אחר כך לברך גם את הצד השני. אם יש להם זמן, טרחו אפילו להסביר בקצרה מי אתם. למשל: -"אני עובדת עם אורלי באותו משרד", "אודי ואני שירתנו יחד בצנחנים", "טיילנו יחד בהודו" וכו". ההורים ישמחו אם תזרקו גם מחמאה קטנה...
בזמן החופה, כבדו נא את המעמד: שמרו על השקט, כבו את הטלפונים הסלולאריים ודחו את הרכילות / פטפוט / ציטוט לשעה אחרת. השתדלו להישאר עד תום החופה, ולא לרוץ כדי לתפוס מקום ליד השולחנות באולם החתונה.

לאחר החופה, אם החלטתם לגשת לברך את הזוג, המתינו בסבלנות ואל תידחפו ? זה לא תור לאוטובוס...
כעת הגיע הזמן להיכנס לאולם החתונה ולהתיישב ליד השולחנות. אם המקומות סודרו מראש, המלאכה קלה למדי. אבל גם ליד השולחן יש מספר כללים. למשל: נסו ? בעדינות - לפתח שיחה סביב השולחן. זה לא אומר שאתם צריכים להיצמד לאדם חף מפשע ומרשע ולספר לו את כל קורותיכם. בהחלט מומלץ להסתפק בשיחה קלילה ובעיקר: אנא, הימנעו מרכילות!

סיימתם את הארוחה והחלטתם לגשת לרחבת הריקודים? יופי לכם! רק אנא: כבדו קודם את ריקוד החתן-כלה ואל תהרסו להם את ההופעה המרגשת. גם בהמשך, נסו לרקוד אבל לא לגנוב את ההצגה מהחתן והכלה.

החתונה מסתיימת? ברכו והיפרדו לשלום. אנא זכרו לצלצל כעבור יום-יומיים, להודות ולחלוק רשמים. השתדלו לחלוק רק רשמים חיוביים ? כי מה תועילו כעת אם תספרו לכלה שסלט הכרוב היה חיוור? מה היא תעשה כעת? תוסיף לו סומק? היא רק תעלה סומק בלחייה וזה ודאי לא יעלה את מפלס מצב הרוח.
החתונה הסתיימה וכעת כדאי לשמר רק רשמים חיוביים.
אז בילוי נעים וטעים ולהשתמע בחתונה הבאה

בהצלחה!

האירוע שלנו
אירועים ומבצעים- www.eru.co.il

www.eru.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רן ביטון האירוע שלנו שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]