חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עתירה לדיון נוסף בעניין מיסוי זוגות נשואים העובדים יחד נדחתה!





    קישורי טקסט (לפרטים)




חיפוש עסקים - מנוע חיפוש העסקים קליק גו
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הימלאיה אירו-ודה מוצרי טיפוח

נושא המאמר: מוצרי הימלאיה: לוקחים את הטיפוח והבריאות לגבהים חדשים
מאת: לי טורסטון עדני    שמור מאמר למועדפים

החוק הראשון של חברת הימליה קובע, כי כשמדובר ביצירת מוצרי טיפוח ובריאות אין השקעה גבוהה מדי.
על בסיס הפילוסופיה הזו הושקו סדרות חדשניות ומובילות בתחום הטיפוח והבריאיות.

מגוון המוצרים הרחב של חברת הימלאיה, יצרנית בריאות אלטרנטיבית, נותן ביטוי לתורת האירוודה ההודית העתיקה, המוכרת רבות בעולם הרפואה האלטרנטיבית. החברה מאמינה כי הטיפול הבריאותי הטוב ביותר הוא בשילוב בין איורוודה לבין מדע מודרני. מוצרי החברה, העושים בימים אלו את צעדיהם הראשונים בישראל, חולשים על פני שני תחומי עניין עיקריים: טיפוח ובריאות. קו המוצרים שהגיע לישראל כולל תכשירי טיפוח כגון קרמי יופי, תרחיץ אל- סבון לפנים, תרחיצי ניקוי לפנים, תרחיצים מאזנים לפנים, קרם לחות, שמפו אל-סבון, מרככים, מוצרים נגד נשירת שיער, ועוד. בתום הרפואה המשלימה ניתן למצוא יהי למצוא בקרוב מוצרים לטיפול בסכרת, לחץ דם ועוד.

החידוש שמציעה הימליאה, מתבטא בחשיבות שהיא מקנה למדע ולהשפעה שיש לה על המוצרים השונים. כל אחד ממוצרי הטיפוח והבריאות של הימלאיה עובר שנים של מחקר ראשוני ומבחנים קליניים לפני שהוא משווק לקהל הרחב. להימאליה מדיניות מחקר ופיתוח נוקשה הקובעת כי אין השקעה גבוהה מדי כשמדובר ביצירת תרופות ותרפיות בטוחות מבחינה מדעית. החוק השני קובע כי: אין להסתמך על נתונים ממקורות קיימים וכי כל מרכיב שנעשה בו שימוש, נבדק באופן עצמאי מתחילתו ועד סופו על ידי מעבדות הימאליה. כך עושה החברה שימוש בחקר עשבי המרפא כדי ליצור מגוון מוצרי טיפול וטיפוח אישיים, המציעים את כל הטוב שבפתרונות טבעיים לשימוש יומיומי לכל המשפחה.



עשבים שותים (ונהנים)
הימלאיה מציעה סדרות ייחודיות לטיפול מקיף באזורים השונים בגוף, מכף רגל ועד ראש. הסדרות מבוססות כולם על טיפול וטיפוח צמחי, הכוללים מגוון רחב של תמציות צמחים אינדיבידואלים. כל צמח טהור הוא תוצאה של ניטור מחמיר מהשדה ועד למעבדה. במעבדות, טכניקות הרשומות כפטנט משמשות להוציא את הערך האופטימלי מכל צמח. לאחר מכן, צוות המו"פ בוחן באופן מחמיר את עוצמת החומר ועקביותו. בתוך מגוון העשבים הטהורים העשיר, ניתן למצוא את מהרכיבים הבאים:

: Amalakiמועיל בטיפול בשיעול, צינון, כאב גרון ודלקות בדרכי הנשימה. מגן על התאים מפני נזק של רדיקליים חופשיים ומשמש כאנטי-אוקסידנט מצוין.
Arjuna: עשב זה משפר את זרימת הדם ומשמש לחיזוק הלב.
Ashvagandha: מוכר יותר בשם דובדבן החורף, עשב זה משמש נוגד מתח המשרה רוגע ועוזר בהתמודדות עם לחצי היום יום.
Brahmi: עשב המוכר ביכולתו לגרום לתחושת עירנות כללית.
Karela: מוכר יותר בשם דלעת מרה, וידוע כעוזר בחילוף החומרים של פחמימות.
Shallaki: מטפל בבעיות פרקים.
Tagara: בעל תכונות הרגעה והרדמה מתונות, אשר מועילות לנדודי שינה ובעיות בשינה.
Triphala: תרכובת המסייעת לעיכול, ומנקה את המעיים.
Tulasi: בעל תכונות אנטי חיידקיות ואנטי דלקתיות, יעיל בטיפול במחלות בדרכי הנשימה כגון: שיעול יבש או רטוב, צינון וכאב גרון.

מחקרים מקיפים שנערכו לאורך השנים, מצביעים על כך שתמציות הצמחים הנ"ל מועילות לגוף, ללא קשר למצב הגופני האינדיווידואלי. המשמעות היא שכל אחד יכול להפיק תועלת מהטוב שמציעים העשבים - ללא הבדל גיל, מין, סוג גוף או גורמים בריאותיים נוספים.
מוצרי הימלאיה האכותיים עכשיו בישראל פרטים נוספים באתר החברה.



wwww.www.himalayail.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י לי טורסטון עדני שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]