חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
...





    קישורי טקסט (לפרטים)




הלוח מספר 1 באינטרנט לקנייה ומכירה של עסקים / קל ופשוט - שוק עסקים!
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: השכלה לימודים קורסים חינוך

נושא המאמר: תואר ראשון BA
מאת: דנה טל   שמור מאמר למועדפים

תואר ראשון במדעי הרוח (BA), Artium Baccalaureus בלטינית, זהו תואר ראשון הניתן על תכנית במדעי הרוח או במדעים או בשניהם.

תכנית לתואר ראשון בדרך כלל אורכת שלוש שנים באוסטרליה, בלגיה, דנמרק, אסטוניה, אנגליה, וויילס, צפון אירלנד, איסלנד, הודו, ישראל, ניו זילנד, נורווגיה, קוויבק, פאקיסטן, סינגפור, דרום אפריקה ושוויצריה, וארבע שנים בסקוטלנד, הרפובליקה של אירלנד, קנדה (מלבד קוויבק), הולנד וארצות הברית.

בתעודות נכלל בדרך כלל שם המוסד, חתימות של פקידי המוסד (בדרך כלל הנשיא או הרקטור של האוניברסיטה כמו גם המזכיר או דיקאן של החוג במכללה), סוג התואר שניתן, הסמכות המעניקה, והמקום שבו ניתן התואר. תעודות של תואר בדרך כלל מודפסות על דפים באיכות גבוהה או על נייר קלף, נכתבים בכיתוב מעוטר ובדרך כלל כוללים מונחים ארכאיים או אפילו שפה ארכאית (לדוגמה לטינית).

הבדלים בין תואר ראשון (BA) ותואר ראשון במדעים (BSc)

תואר ראשון במדעי הרוח (BA) ותואר ראשון במדעים (BSc) דומים במדינות אחדות בכך שהם התארים השכיחים ביותר. בארצות הברית ובקנדה (מלבד קוויבק), שני התארים כוללים רכיב חינוך כללי (מועמדים נרשמים לקורסים במדעי הרוח, מדעי החברה, מדעי הטבע ומתמטיקה). הם בדרך כלל דורשים מהתלמידים להצהיר על כיוון אקדמי, להשתתף במספר קורסי בחירה ולפעמים להוכיח רכיבי מיומנות בסיסית (בחינות במיומנויות מחשב ובכתיבה), עם זאת, במדינות שלא דורשות רכיב חינוך כללי – כגון אוסטרליה – הנושאים הנלמדים שונים בכל תואר. במקרים רבים, נרכש גם תחום אקדמי עיקרי שני או משני. בכמה מוסדות, כמות מצומצמת של תכניות נחשבות מקיפות ולא דורשות תחום לימוד משני.

תואר ראשון במדעים מפרט קורסים בתחום העיקרי (או תחומים קרובים) יותר מאשר בתואר ראשון במדעי הרוח. התואר הראשון במדעי הרוח מתמקד ביצירת תואר מקיף באמצעות לימוד רשמי של אמנויות, ספרות וחינוך. תואר ראשון במדעים ניתן לעתים קרובות יותר במדעי הטבע (ובמידה מסוימת במדעי החברה) מאשר במדעי הרוח. בארצות הברית, תואר ראשון במדעים ניתן לעתים קרובות בתחומים אקדמיים קדם-מקצועיים יותר מאשר לאקדמיים טהורים. מעבר להבדלים אלה, השוני בין תואר ראשון במדעי הרוח לבין תואר ראשון במדעים תלוי במדיניות של המכללות והאוניברסיטאות. זה עשוי להתבטא לעתים קרובות בדרכים משונות. לדוגמה, בוגרים בביולוגיה ובפיזיקה מקבלים לעתים קרובות תואר ראשון BA ואילו בוגרים במנהל עסקים מקבלים לפעמים תואר ראשון במדעים.

www.limudimfinder.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דנה טל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]