חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ישראלים מקימים ברומניה חברות המשווקות סחורה ישראלית ונהנים משיטת המס ברומניה





    קישורי טקסט (לפרטים)




העבר את המטפלת החדשה לילדים שלך בדיקה גרפולוגית!
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עוזרת מטפלת סיעוד ילדים

נושא המאמר: טיפים לבחירה נכונה של מטפלת לילדים
מאת: א.א.שילוב בע"מ-מטפלות לילדים ולקשישם ועוזרות בית   שמור מאמר למועדפים

טיפים לבחירה נכונה של מטפלת לילדים
כל הורה עובד נתקל לפחות פעם אחת במשימה של חיפוש מטפלת מתאימה לטיפול בילדיו.
להלן מספר טיפים אשר יעזרו לכם בבחירת המטפלת:
1. רושם ראשוני: חשוב מאוד ומאפשר לנו ע"פ שפת הגוף של המטפלת, עמידה, דיבור ומבט עיניים להחליט לגבי המשך יחסינו לעובדת והאם ע"פ רושם זה היא מסוגלת לטפל בילדינו ולהיכנס לחיינו.
אולם חשוב להבין כי לעיתים הרושם החיצוני של המטפלת אינו מספיק ולכן צוות שילוב ממליץ לא להסתפק בכך בלבד.
2. ניסיון והמלצות: בסעיף זה אסור לוותר.
גם למעובדת צעירה לאחר צבא ניתן לבדוק המלצות: תעודת שחרור מצה"ל, טלפונים של הורי ילדים אצלם עשתה שמרטפות וכד', לא כל שכן לגבי מטפלת מבוגרת יותר.
עובדי שילוב ממליצים לדבר עם העובדת לגבי כל מקום עבודה בו עבדה, משך הזמן, הסיבות להפסקת עבודתה וכו'. מומלץ לבדוק את רצף ההעסקה וקבלת הסבר לתקופות לגביהן אין מידע.
לאחר מכן לשוחח עם הממליצים, לאמת את המידע עם הממליץ ולברר עימו לגבי יתרונותיה וחסרונותיה של המועמדת. יש להתייחס בחשדנות שווה להמלצות טובות מידי או גרועות במיוחד.
כמו כן לברר היטב האם הממליצים אינם קרוביה או חבריה של המועמדת על ידי הצלבת מידע.
3. גישה לילדים: רצוי לבצע את הפגישה הראשונה לבד עם המטפלת ורק במידה ופגישת ההיכרות הסתיימה לשביעות רצונכם, לזמינה לפגישה נוספת בנוכחות הילדים.
חשוב להתרשם מגישתה של המטפלת לילדים.
4. תנאים ומשכורת: בניגוד לעובדת על פס ייצור-המטפלת הופכת במשך הזמן לחלק מהמשפחה ולכן מומלץ לא להביאה למצב בו תרגיש מנוצלת. אנו ממליצים לבדוק היטב את המקובל במשק ולא לנסות ליישם את כישוריכם המסחריים על המטפלת. כפי שאתם מצפים להגינות ויושר מהמטפלת, כך מומלץ להתנהג כלפיה.
5. הסכם בין הצדדים: לאחר תקופת ניסיון קצרה החוק מחייב לנסח הסכם ביניכם לבין העובדת בו צריכים התנאים להיות בהירים והוגנים לשני הצדדים: שעות עבודה, שכר, שעות נוספות, מהות העבודה, התראה של שבועיים מינימום על הפסקת עבודה וכדומה. (ניתן להתקשר ולקבל בתשלום הסכם מודפס, עם פרטיכם ופרטי העובדת, התפור על פי הנחיותיכם ומכיל את כל הפרטים הנדרשים בחוק, שירות זה, על אף שניתן על ידי מומחה, אינו מהווה ייעוץ משפטי). טיוטת הסכם אשר אינה מהווה יעוץ משפטי ניתן להוריד חינם בכתובת: http://www.aupair.co.il/docs/EmploymentContract.doc
6. גיל מומלץ: לתינוקות מומלץ להעדיף נשים מבוגרות יותר ולילדים בגילאי גן/בית ספר רצוי מטפלת צעירה. במשפחה עם תינוק וילדים גדולים יותר מומלץ להעדיף את טובת התינוק ולקחת מטפלת מבוגרת ומנוסה בעלת גישה גם לאחים הבוגרים.
7. בריאות: מומלץ להכניס לחוזה ההעסקה סעיף בו תתבקש המועמדת להתחייב כי אין לה מגבלות בריאותיות ונפשיות ומידה ותתבקש לעבור בדיקות רפואיות על חשבון המעסיק, לא תתנגד לכך. במידה ויש בביתכם חיות מחמד רצוי לבדוק כבר בשיחה ראשונית כי המועמדת אינה סובלת מאלרגיה לחיות הבית.
8. תוכניות לעתיד: נהוג להתחייב לשנת עבודה עם אפשרות להארכה בהסכמת שני הצדדים. חשוב כבר בשיחה הראשונה לוודא שהעובדת מעוניינת בעבודה קבועה לתקופה ארוכה.
9. תקופת ההסתגלות: חשוב לזכור שלילדכם, למטפלת ולא פחות גם לכם יש תקופת הסתגלות לגיטימית ל"שידוך" החדש. תקופת ההסתגלות שונה מילד לילד ויכולה להמשך מספר ימים אצל האחד ומספר שבועות אצל האחר. השתדלו להתחשב בצרכיו ומאופיו של הילד ולתת לו את כל החום והאהבה שניתן כדי להקל עליו את הפרידה מההורה או מהמטפלת הקודמות וזמן הסתגלות למטפלת החדשה. זהו שלב הדורש סבלנות וסובלנות מכל הצדדים.



www.a-shiluv.com/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י א.א.שילוב בע"מ-מטפלות לילדים ולקשישם ועוזרות בית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]