חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ביטוח מקיף





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: דיאטה דיאטות אימון אישי

נושא המאמר: דיאטה לפני חתונה
מאת: ענת    שמור מאמר למועדפים

לכל בחורה יש חלום על איך היא תראה ביום חתונתה. מאז שהיינו ילדות אנחנו יודעות בדיוק איך נראה בתור כלות, לבושות בשמלה לבנה שמחמיאה לגופנו, רזות ויפות. יש לנו חלום להיות נסיכות ביום החתונה שלנו וברור לנו שנסיכה לא יכולה להיות שמנה. בפנטזיה שלנו, אנחנו לובשות שמלה צמודה, עם גב חשוף, מחשוף עמוק בחזה ונראות כמו דוגמניות. וכך קורה שמאותו הרגע שענדו לנו את טבעת האירוסין אנחנו מפסיקות לאכול ופותחות בדיאטה לא בריאה גם אם אנחנו לא ממש זקוקות לה וגם אם מדובר בירידה של רק 2-3 קילו. נראה כאילו כל כלה בדרך לחופה גוזרת על עצמה צום מוחלט. לפעמים מתמזל מזלה ובעלה לעתיד מצטרף אליה לדיאטה וכך הם מתחילים לחסוך כסף לחתונה על ידי זה שהם מפסיקים לקנות אוכל.

יש סטיגמה מסוימת שכלה לעתיד חייבת להיות בדיאטה. יצא לי לשמוע לא פעם אחת על בנות שעמדו להתחתן ושמעו הערות כמו "איך את אוכלת גלידה שבוע לפני החתונה?" או "את בטח לא אוכלת כלום כי את צריכה להיכנס לשמלה לבנה" יש מעין ציפייה חברתית שכלה לעתיד תהיה בדיאטה. אני לא יודעת מה קדם למה הביצה או התרנגולת, הציפייה החברתית או הפנטזיה שלנו להיות כלות רזות ויפות אך בשני המקרים לדיאטה יש השפעה משמעותית בתקופה שכזו ואני אסביר.

התקופה שלפני החתונה היא מאוד לחוצה, יש הרבה הכנות, התרגשות, דאגות לפעמים אפילו וויכוחים ומריבות את מי להזמין ומי לא ואיזה צלם הכי כדאי לקחת. עכשיו תחשבו על בחורה שלא אוכלת כלום ורוצה להרזות עד החתונה וצריכה להתמודד עם כל הלחץ הזה. אני לא הייתי רוצה להיות בסביבתה בתקופה הזו, סביר להניח שהיא תהיה מאוד עצבנית וחסרת מנוחה ובטח שזה לא יתרום לחיי הזוגיות שלה שהיא רק בתחילת דרכה. אני רוצה לבקש מכן, אם אתן לא צריכות דיאטה, אל תתחילו בה עכשיו לפני החתונה, בטח שלא דיאטה שאין בה אוכל, אל תוסיפו לעצמכן לחצים מיותרים לפני החתונה. אני יכולה להבטיח לכן שקילו שניים לפה או לפה לא יהיו משמעותיים ואף אחד לא יראה אותם וההשלכות של דיאטה שבה אתן לא נותנות לגוף שלכן מספיק אוכל, ילכו אתכן לכל החיים.

מעבר לזה, אם הגוף שלכן לא יקבל את מה שהוא צריך ולא תספקו לו מזון, יכול להיות שתגיעו ליום החתונה באפיסת כוחות. לא חסרות בנות שהתמוטטו ביום החתונה בגלל דיאטה לא מבוקרת.

לכל אלו שרוצות לרדת במשקל לקראת החתונה וזקוקות לזה, אני רוצה להגיד, מה שיורד מהר עולה מהר וחבל שאת כל מה שתרדו לפני היום הגדול תעלו מיד אחרי וכשתגיעו לקחת אחרי חודש את התמונות מהצלם תתבאסו על כך שעליתן ואתן כבר לא נראות כמו ביום החתונה.

אז מה אפשר לעשות כדי להרזות בצורה שפויה בדרך לחופה?

ראשית, אני מאמינה גדולה של אורח חיים בריא שמשלב אכילה נכונה ומסודרת ופעילות גופנית. אני לא מאמינה בדיאטות כסאח או בדיאטה שלא משולבים בה כל אבות המזון. אני חושבת שהרזיה המכוונת למטרה מסוימת, נפסקת ביום שמגיעים לאותה המטרה וזה כולל גם דיאטה לקראת החתונה.

אבל אם נצא מנקודת הנחה שאתם לא נמנים בין אלו שסיגלו לעצמם אורח חיים בריא שכזה (אחרת לא הייתם קוראים את המאמר הזה) ואתם רוצים לרדת בגדול לקראת החתונה. ונניח גם שקבעתם את תאריך החתונה לפחות חצי שנה קדימה, זה אומר שיש לכם מספיק זמן לרדת במשקל בצורה בריאה מבלי לצום ומבלי לעשות דיאטה לא בריאה שתזיק לגופכם. קצב ירידה בריא ונכון הוא בין חצי קילו לקילו בשבוע, זה אומר 12-24 קילו בחצי שנה שזה הרבה מאוד. תוכלו לרדת בצורה כזו בעזרת תפריט מדיאטנית או תוכנית של אחת מקבוצות התמיכה וכך, מבלי לרעוב, מבלי לצום ומבלי למנוע מעצמכם אוכל תוכלו לרדת במשקל בקצב מצוין שיביא אתכם ליום החתונה בהרגשה הרבה יותר טובה.

מעבר לזה, אני ממליצה לכן לשלב ספורט, גם כי זה יעזור לכן לתהליך הירידה וגם כי זו דרך מעולה לפרוק מתחים ועצבים ויהיו לכן הרבה כאלו בחודשים שלפני החתונה.

עוד דבר שחשוב שתזכרו הוא ששמלת כלה שתיתפר למידותיכן ותתאים לאופייכן תחמיא לכן גם אם לא תרדו את כל מה שתכננתן כי היא תשקף את מי שאתן, אז תורידו את הלחץ הזה מכן, יש לכן מספיק דברים אחרים להתעסק בהם.

נצלו את התקופה הזו כדי לרכוש לעצמכן הרגלי אכילה נכונים שתוכלו להשתמש בהם גם אחרי החתונה, אל תשכחו שהרגלים כאלו יעזרו לכם להתמודד גם עם ההשמנה של ההיריון והלידה.

הכי חשוב זה שתיהנו מהתקופה הזו, זו אחת מהתקופות היפות בחייכן, אתן עטופות באהבה ובחום מכל הקרובים אליכן שאוהבים אתכן גם אם אתן שוקלות קילו יותר J

שיהיה לכן מזל טוב!


www.belightful.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ענת שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]