חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טיפול נפשי בהשראת שיטת ימימה





    קישורי טקסט (לפרטים)




לוח עסקים למכירה שוק עסקים מספר 1 במכירת עסקים!
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בדיקת חשבונות בנק בדיקת רביות בנקים

נושא המאמר: על טעויות ( הבנקים) משלמים (הלקוחות)
מאת: קליימן יאן    שמור מאמר למועדפים

על טעויות (של הבנקים) משלמים (הלקוחות)
שיעורי בית לכל בעלי העסקים: בקשו מהבנק דפי הסכמים מקוריים והשוו אותם לפעילות השוטפת בחשבון. התוצאה? ב-90% מהמקרים תגלו, כי הבנק לא עמד בהסכמים ואף גבה מכם כסף רב שמגיע לכם חזרה.
קליימן יאן – מנכ"ל ניהול ובקרה פיננסי בע"מ
כל עסק, קטן כגדול, נעזר בשירותיו של הבנק בו מופקד החשבון העסקי לצורך ניהול שוטף של כספי העסק. במעמד החתימה לפתיחת החשבון, נסגרים תנאים הכוללים את גובה העמלות, הריביות ותנאי הלוואות. מה שחברות ועסקים לא יודעים הוא שלעיתים הבנק עושה טעויות חישוב גסות שעשויות להסתכם בסכומים גבוהים המגיעים ללקוח.
מה מקור הטעויות של הבנקים? מהו פרופיל החברות הפוטנציאליות לקבלת החזר כספי מהבנק? מי יכול לבצע עבורם את ההחזר? ומה כדאי ומומלץ לעשות כדי למנוע טעויות עתידיות?
פתח לטעויות
בהעדר מערכת בקרה עצמית, הבנקים נוטים לטעויות חישוב של עמלות וריביות ולאי עמידה בהסכמים, היכולים להסתכם בעשרות אלפי שקלים המוחזרים ללקוחות מדי שנה. אם נחפור עמוק יותר אפשר לקבל החזרים עד שבע שנים אחורה. כעקרון, כל אחד יכול לבדוק את חשבון הבנק הפרטי ולגלות טעויות בחישובי ריביות.
אך אם רוצים להיות מדויקים יותר, אפשר למפות ולהצביע על פרופיל מדויק של חברות ועסקים היכולים לקבל החזרים מהבנק .

•צרכני אשראי בסכומים גבוהים. כשלקוח הוא צרכן אשראי בסכומים גבוהים, למעלה ממיליון שקל, הוא משלם לבנק עשרות אלפי שקלים מדי שנה. במקרים אלו חשוב לבדוק שהריביות ששולמו בפועל לבנק, תואמות את מה שהוסכם עליו במעמד החתימה לפתיחת חשבון או לאחריו .
•צרכני הלוואות או ניקיונות צ'קים. גם הלוואות וניקיונות צ'קים מחייבים החזרת ריבית לבנקים, אלא שגם כאן רבים הם המקרים בהם הבנקים טועים בחישוב. לכן חשוב לבדוק את הריביות שנגבו על ידי הבנקים ולוודא כי הם אכן תואמים את מה שסוכם עליהם מראש.
• עסקים בעל תנאים מופחתים. עסקים שחתמו על הסכם לתנאים מופחתי ריביות ועמלות, נדרשים לבדוק שהבנק באמת מיישם את ההטבות שסוכמו מראש. זכרו, אסור להסתפק בהבטחות בעל פה מהבנק, בקשו אישור בכתב על גובה העלויות של החשבון.
•עסקים שנמצא בסכסוך משפטי עם הבנק. במקרים אלו חשוב לבוא לבנק עם חוות דעת מומחה על פעילות הבנק לאורך השנים. מומלץ גם להכין את דו"ח החזרי הריביות בכל מקרה של תביעה של הבנק או את הבנק.

איך מקבלים כסף המגיע לנו?
ישנן שתי אפשרויות לקבלת כסף מהבנקים.
אפשרות ראשונה , פניה לחברות המתמחות בבדיקת ניהולם התקין של חשבונות הבנק, על ידי בדיקה מקיפה ויסודית, יוכלו העסקים לקבל דו"ח המפרט את כל ההחזרים המגיעים ללקוח בשבע השנים האחרונות. שירותי החברות לניהול חשבונות הבנק לרוב אינם כרוכים בתשלום מצד העסק, אלא ניתנים על בסיס אחוזים מההחזרים שניתנים על ידי הבנק. אפשרות זו טובה לעסקים בעלי מחזור שנתי של מיליון ש"ח ומעלה, שטרם בדקו את חשבון הבנק שלהם והיו רוצים לעשות בדק בית מקיף על כל הפעילות בשנים האחרונות.
אפשרות שנייה היא לבדוק לבד ובאופן שוטף אם הבנק עומד בהסכמים שלו מולכם.
מספר עצות כיצד לעשות זאת:

•בקשו מהבנק הסכמים מקוריים והשוו אותם לפעילות השוטפת בחשבון.
•בקשו מהבנק דפי חשבונות רבעוניים ולוחות סילוקים והשוו ביניהם.
•מומלץ לבוא לבנק בדרישה מסודרת לקבלת המסמכים הרלוונטיים. אחת הבעיות שעולות היא שהבנק לא שש לתת מסמכים , ולכן מומלץ לבוא בדרישה חד פעמית לכל המסמכים ולא לבקש אותם טיפין טיפין.
•ניתן לערוך משא ומתן על גובה עלות הוצאת המסמכים. לבנקים נטיה לבקש עלויות גבוהות מאוד לשחזור מסמכים, במיוחד כשמדובר במסמכים משנים קודמות.
• חשוב לדעת כי על פי חוק, הבנק חייב לספק כל מסמך שהלקוח דורש. היסטוריית הלקוח נמצאת על מיקרופישים ובתיקיות ארכיונים, גם אם מדובר ביותר משבע שנים אחורה לכן, אין ממש בטענה של הבנק, כי אין באפשרותו לשחזר מסמכים ועליו לספק את המסמכים הדרושים בכל מקרה.
• רכזו את כל מסקנותיכם מהבדיקות. אם גיליתם חריגות, גשו לבנק עם ההוכחות ודונו איתו על הפיצוי הנכון שמגיע לכם. אם אין ברצונכם לעשות זאת לבד תוכלו להיוועץ עם חברה המתמחה בנושא, ולחקור את חשבון הבנק באופן מקיף יותר ולאורך שנים.

הבנקים מבקשים להתפשר!
מבדיקה שערכה חברת ניהול ובקרה פיננסי בע"מ נמצא, כי למעלה מ-90% מהתלונות שנרשמו כנגד הבנקים כלל אינם מגיעים לבית משפט אלא נחתמים בפשרה, אותה יוזם הבנק בעצמו.
הבנקים לא שמחים להתפשר אבל מבינים שאם יגיעו למשפט, יפסידו יותר. בשלב ראשון של תהליך התביעה, בו מוגשות לבנק מסקנות החברה המייעצת ללקוח, רוב הבנקים דוחים את המסקנות וקובעים כי אין שחר לממצאים. רק בשלב מאוחר יותר, כשהמקרה עובר לטיפול של עורך דין, נענים חלק מהבנקים להגיע לפשרה.

בדיקת חשבון הבנק הינה בדיקה מיוחדת שאינה מתאפשרת על ידי רואה חשבון רגיל. לכן, כל בדיקה המגלה בסיס משפטי לקבלת החזר מהבנק, מאלצת את הבנקים להגיע לכדי פשרה מיוזמתם. מכמה סיבות עיקריות:

•הבנקים אינם מעוניינים בתקדימים משפטיים שעשויים להזיק להם בעתיד.
•הבנקים אינם מעוניינים בגל של תביעות מצד הלקוחות.
•הבנקים אינם מעוניינים בפרסום שלילי מזיק ומיותר.
•הבנקים כלל לא מעוניינים שהציבור ידע על התביעות, כדי לא להעלות אפשרות לתביעה עתידית.

המסקנה את תוותרו בדקו ודרשו את המגיע לכם מהבנק.



www.nihulvebakara.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י קליימן יאן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]