חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הקצעת שורשים לפני ניתוח חניכיים אם בכלל





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הובלות חברת הובלות אחסנה מחסנים

נושא המאמר: ניהול הובלות אסטרטגיות
מאת: יואב לוי   שמור מאמר למועדפים

בשנים האחרונות צצו בארץ חברות הובלה רבות. החברות השונות מציעות שירותי הובלות זולים. שירותי הובלות זולים אלה נובעים בדרך כלל משימוש בצוות לא מקצועי, בכלים וברכבים לא תקניים , וללא שום שירות לקוחות או אחריות.
לעומת חברות אלה – ישנן כמה חברות הובלה שמציעות שירות עם ערך מוסף גדול יותר.
אז כיצד מתבטא הערך המוסף של חברת הובלות רצינית?
שירות ויחס ללקוחות - חברת הובלות רצינית באה לקראת הלקוח. חברת ההובלות מודעת לערך הכלכלי והרגשי שיש לחפציו וכך מתייחסת לחפציו האישיים של הלקוח בצורה רצינית. חברת הובלות רצינית תבטיח שהלקוח יהיה מרוצה ותשתמש בתווי תקן עדכניים לבקרת איכות כגון iso 9001 .
הצעת מחיר ללא התחייבות – חברות הובלה רבות יכולות לתת לכם הערכת מחיר טלפונית, אולם לא ניתן לתת הצעת מחיר אמינה וסופית בלי לראות את התכולה, הצעות מחיר כאלה עולות מתייקרות בסופו של דבר מכל מיני סיבות. חברת ההובלות החליטה ששתי המדרגות בכניסה הן עוד חצי קומה, היא יכולה להחליט שלא פרטתם את כמות הארגזים האמיתית ועוד מגוון סיבות חלקן מוצדקות אולם רובן מיותרות ונועדו לסחוט עוד מכספכם. קחו בחשבון שברגע שתכולתכם נמצאת במשאית חברת ההובלות הציוד האישי שלכם הוא בן ערובה בידיהם. רק חברת הובלות רצינית תשלח נציג לבית/משרד/מפעל על מנת שיראה במו עיניו את התכולה שיש להעביר. כך הוא יוכל לתת לכם הצעת מחיר אמיתית אמינה וסופית שלא תשתנה במהלך ההעברה.
ביטוח – חברת הובלות רצינית מעריכה את הציוד האישי שלכם ותתייחס אליו בהתאם. לכן היא מציעה פוליסות ביטוח לציוד במהלך העברתו. בחברת הובלות זולה, כל נזק שייגרם לציוד האישי שלכם במהלך העברתו הוא באחריותכם הבלעדית.
שירותי אריזה – חברת הובלות רצינית תעביר לכם חומרי אריזה שונים ואף תציע לשלוח נציג שיעזור לכם לארוז את תכולתכם.
הובלות אסטרטגיות ולוגיסטיקה – הובלה יכולה להיות עסק רציני בעיקר כשזה מגיע להובלת משרדים והעברת מפעלים. חברת הובלות רצינית תעניק לכם שירותי תכנון אסטרטגי של המעבר, כולל לוח זמנים הגיוני (ואף תעמוד בלוח הזמנים). חברת הובלות תיקח בחשבון אילוצים לוגיסטיים שונים שלכם ותציע פתרונות אפשריים.
שימוש באנשי מקצוע – חברת הובלות זולה תבצע את המעבר בעזרת כמה גברים חסונים. חברת הובלות רצינית תצרף לצוות ההעברה נגרים, אנשי מחשבים, חשמלאים ועוד, על מנת לדאוג לפירוק מוחלט של הציוד (ריהוט, מחשבים, וכו') והתקנתו ביעד החדש.
הובלת משרדים, העברת מפעלים – חברת הובלות זולה טובה אולי להעברת דירות, אולם כאשר זה מגיע להובלות רציניות יותר כמו העברת מפעלים או הובלת משרדים עדיף לבחור בחברה רצינית ומנוסה יותר.
מחסנים, שירותי אחסנה – חברת הובלות רצינית תציע לכם פתרונות לוגיסטיים ואסטרטגיים למקרה שהיעד שלכם אינו מוכן. הם יציעו לכם מחסנים איכותיים לאיחסון התכולה שלכם לטווח זמן קצר או ארוך.
משוב הלקוח – חברת הובלות רצינית תרצה את המשוב שלכם לאחר סיום ההעברה על מנת שיוכלו להשתפר בעתיד. חברת הובלות זולה תיעלם ברגע שתשלמו להם.

לפני שאתם מזמינים שירותי הובלה תנסו להגדיר את הצרכים את המטרות שלכם משירותי ההובלה. לא רק להעביר פריט מנקודה א לנקודה ב', אלא הגדרות מהותיות יותר כמו – ביטוח תכולה, עמידה בזמנים, איחסון לתקופת זמן מסוימת, התקנה של ארון או מחשב ביעד ועוד. כך תוכלו לוודא מול חברת ההובלות שההובלה תיעשה לשביעות רצונכם.



www.isa-group.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יואב לוי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]