חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עיצוב מודרני – שילוב של היפה והנוח





    קישורי טקסט (לפרטים)




קידום אתרים מקצועי ומהיר!
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בניית אתרים קידום אתרים קידום אתר בניית אתר

נושא המאמר: המנוע של גוגל סורק גם אתרי פלאש! האומנם ?
מאת: גיל רבי   שמור מאמר למועדפים

באתר האינרנט של הארץ במגזין "קפטן אינטרנט" פורסמה השבוע כותרת זו.

רובנו מתחום האינטרנט נמנענו לבנות אתרי פלאש ללקוחות, אבל עם העבודות אי אפשר להתווכח : אתרי פלאש מרשימים יותר, מזמינים יותר , יפים יותר וגם מוכרים יותר. הלקוחות רוצים יופי, יוקרה ומאבדים את האפקט הכי חשוב, להביא גולשים / לקוחות לאתר.

ניתן להקים את האתר הכי יפה שיכול להיות, אבל בלי גולשים שיגיעו אליו זה בדיוק כמו רכב מפואר ללא רשיון נהיגה.

בכתבה בקפטן אינטרנט ציינו שגוגל גוגל הכריזה בבלוג הרשמי שלה כי החלה לסרוק אתרי אינטרנט מבוססי פלאש ו-JavaScript. עד כה, אתרים אלה לא נכללו בתוצאות החיפוש של החברה כיוון שטכנולוגיית הפלאש איננה טקסטואלית.
אך צריך להבין כמה דברים: גם היום הרובוטים של גוגל לא יכולים לקרוא בשום צורה אובייקטים של פלאש ! קובץ פלאש הוא קובץ חיצוני הנטען מתוך דפי HTLM. כמו לטעון קטע וידיאו לכל דבר. הרובורט של גוגל לא יכול להכנס לקובץ סגור של פלאש בשום אופן או דרך. אז מה באמת התכוונו בגוגל ?

מעצבי פלאש ומתכנתי פלאש שהספיקו לעבוד על פלאש CS3 של חברת ADOBE כבר הרגישו בשינוי החל באופן יצירת דפי HTML לאחר סיום עבודת הפלאש. עד כה תוכנת הפלאש של מקרומדיה הייתה מייצאת לנו בדרך כלל 2 קבצים כאשר הראשון הוא קובץ הסרטון עצמו SWF והשני קובץ HTML בו היה קוד OBJECT שפונה לקובץ הSWF ומריץ אותו על גבי הדפדפן. היום בתהליך יצוא קבצים אלו, דואגת תוכנת הפלאש של אדובי להמיר את כל הטקסטים הטמונים בתוך הסרטון לטקסט HTML רגיל אשר איננו מופיע בעמוד עצמו (לא נראה לגולש), את הטקסט הזה אשר מופיע בקוד הפנייה לקובץ הסרטון הרובוטים של גוגל סורקים וכך הם כביכול "סורקים אתרי פלאש".

מניסיון אישי שלי, אני יכול להבטיח שטקסט המשולב באופן רגיל יופיע במקומות גבוהים יותר במנועי החיפוש מאשר טקסט המשולב בקוד ייצוא הפלאש, לכן המלצתי היא תמיד להשתמש בטכנולוגיות משולבות יחד.

www.rabbi.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גיל רבי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]