חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חשיבותו של מאמן- coacher בעל נסיון חיים.





    קישורי טקסט (לפרטים)




קידום אתרים במנועי חיפוש - לחץ כאן

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קידום מאמרים בגוגל שיווק ויראלי קידום מאמרים בגוגל קידום בגוגל

נושא המאמר: קידום מאמרים בגוגל - קידום מאמרים
מאת: ליאור   שמור מאמר למועדפים

קידום מאמרים בגוגל - שיווק ויראלי - קידום בגוגל - קידום מאמרים - בגוגל - קידום מאמרים במנועי חיפוש


שכחו מכל מה שידעתם על קידום אתרים בגוגל וחשיבותו. התחום החדש זה קידום מאמרים בגוגל. להשקיע בקידום האתר שלך זה חשוב אבל להשקיע בקידום מאמרים שנכתבו עלייך או שהשם שלך עלה בהם הוא כדאי ביותר וזהו הלהיט הבא של האינטרנט. נתחיל בסקירה של תחום הקידום בגוגל. אתרים שרצו להיות בין הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל הלכו לחברות שעושות קידום אתרים ושילמו להם ממיטב כספם על מנת שיגרמו לגוגל לאהוב את האתר שלהם וכתוצאה מכך שיופיע בין הראשונים בתוצאות החיפוש. תחום זה נכנס חזק לשוק, מכוון שרוב התנועה לאתרים ברשת הגיעה דרך גוגל. היו גם אתרים סתמיים שבעזרת קידום בגוגל הצליחו לעשות הרבה מאוד כסף. אבל הציבור התחיל להבין שהתוצאות “האורגניות” בגוגל כבר לא כך אורגניות אלא הם משופצות, וכתוצאה מכך נולד תחום חדש בקידום בגוגל. קידום מאמרים וכתבות בגוגל זה אכן הדבר הבא ורבים רוצים ללמוד איך עושים את זה. אז שימו לב. מה שבעצם נעשה הוא שילוב של יחסי ציבור וקידום אתרים. בשלב יחסי הציבור של העסק נעשים מאמצים להכניס כתבה עליו לגופי מדיה שונים על מנת לזכות בחשיפה. גם אם המשימה בוצעה בהצלחה, רוב החשיפה שהכתבה תזכה לה באינטרנט תהייה כתוצאה מחיפוש ספציפי בגוגל. פעם כתבה הייתה מתפרסמת ולאחר מכן נשכחת. כיום אפשר למצוא בראש דף תוצאות החיפוש כתבות שהתפרסמו גם לפני חצי שנה ויותר. ולכן כדאי מאוד ואפילו חובה לדאוג שהכתבות האלו יהיו למעלה בתוצאות החיפוש. עסק שישכיל לקדם את הכתבה שפורסמה עליו בגוגל יוכל להגדיל את החשיפה אליו בכמויות אדירות ולצפות לכניסות חוזרות ונשנות לאתרו (אם יש קישור בכתבה) למשך חודשים רבים. בעצם במקום לקדם את האתר שלו הוא מקדם כתבה שמהללת ומשבחת את העסק שלו.זה מהות קידום מאמרים. הקורא משתכנע בקלות רבה יותר כתוצאה מכתבה של צד שלישי (עיתונאי) מאשר אתר תדמיתי רגיל. ובנוסף מתווחך שהעסק הוא מותג ואפילו זוכה לפרסום בתקשורת. אז לכו למקדם אתרים שלכם ותבקשו ממנו שיעשה לכם קידום מאמרים בגוגל. אם אתם מעוניינים לקרוא יותר על התחום ועוד תחומים בשיווק באינטרנט אתם יכולים להיכנס לבלוג שלי.


קידום מאמרים בגוגל

www.lior.blogli.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ליאור שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]