חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כיצד פיקוד העורף השתמש בטכנולוגיה חדשה כדי להתמודד עם מטחי הרקטות?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שיזוף בהתזה שיזוף בראשון לציון שיזוף בהתזה בראשון לציון שיזוף בהתזה ראשל"צ

נושא המאמר: שיטת השיזוף בהתזה
מאת: יהודית מורי   שמור מאמר למועדפים


שיטת השיזוף בהתזה

בעבר נחשבה צחות העור בייחוד זה של האישה למעלה חשובה.
העור החיוור היה סמל סטאטוס למעמד גבוה.

בעת העתיקה השתמשו נשים בגיר או במינרלים אחרים כדי לצבוע עצמן בלבן. בימי מלכותה של המלכה אליזבט הראשונה (המאה ה-16) , ציירו נשים "וורידים" כחולים דקים על מצחן לשוות לעורן מראה שקוף. נשים אריסטוקרטיות לא היו יוצאות החוצה ביום שמש ללא שמשיה שתגן על עורן.

אידיאל היופי האירופי היה הדגשת לובן העור, מעלה זאת הייתה חשובה לנשים לבנות באמריקה שרצו להיבדל עד כמה שאפשר בהופעתן מהשפחות השחורות.
תפיסת העור הלבן כיפה נבעה מהעיסוק הרווח של פשוטי העם בחקלאות תחת כיפת השמיים. המהפכה התעשייתית העבירה את המעמד הנמוך מעבודה בשדות לעבודה במפעלים, בתנאים כאלה העובדים הפשוטים אכן לא ראו אור שמש. לעומתם בעלי האמצעים יכלו להרשות לעצמם לצאת לחופשה על שפת הים ולהשתזף. בגלל תפישה זו של השיזוף כיפה עמלים רבים כדי להכהות את גוון עורם במגוון אמצעים.
משחות שיזוף- משחות שיזוף אמורות להגן עלינו מפני קרינה אולטרה סגולית שמקורה בשמש.

האירוניה היא, לדבריי דוקטור דוד שדה שמשחות השיזוף דווקא יכולות להגביר את הסיכון לסרטן העור. משחות אלה מכילות BENZOPHNONE רכיב זה בעל יכולת חמצון רבה מאוד לאדם כימיקל זה מגביר את הרס הקולגן של העור.
שימוש במשחות שיזוף מצמצם בצורה דרמטית את ייצור ויטמין D שהוא נוגד חמצון חזק. במחקרים נמצא כי סרטן מלנומה או העור מתפתח יותר בין גברים ונשים שמשתמשים באופן קבוע במשחות שיזוף.

מיטות שיזוף- במיטת השיזוף נחשף הגוף לחשיפה מרוכזת, לקרינה על סגולה העשויה להיות גבוהה בעוצמתה מזו המתקבלת בחשיפה לשמש. משרד הבריאות והאגודה למחמה בסרטן מזהירים כי הנזקים בשיטה זו עלולים להתבטא בפגיעה בעיניים, בראייה, בפריחה, התקמטות מוקדמת של העור ועד לסכנה ממשית לחלות בסרטן. על הלקוחה להגיע למכון כל כמה ימים, בין 4 ל-10 פעמים עד שמתקבל הצבע הרצוי. השיזוף מחזיק מעמד כחודש ימים לצורך שמירה על הצבע אמורים להגיע למכון פעם בשבוע לשיזוף נוסף עלות טיפול בודד בסביבות 50-100 ? תלוי במכון.

לסיכום - שיזוף במיטת שיזוף מסוכן ועלול לגרום לנזק בלתי הפיך. נכון להיום על אף פניות חוזרות ונשנות של האגודה למלחמה בסרטן, למשרד לאיכות הסביבה ולמשרד הבריאות לא קיים בישראל מערך פיקוח על השימוש במיטות שיזוף במכוני יופי.
שיזוף בהתזה- דרך בריאה יותר לקבל גוון שזוף וטבעי היא לבצע שיזוף בהתזה של צבע על כל הגוף.

שיטת שיזוף זו החלה לפני מספר שנים בהוליווד. החומר אותו מתיזים על הגוף מבוסס על מרכיב בשם DHA (די- הידרוקסי- אצטון) אשר יוצר קשרים כימים עם השכבה בחיצונית ביותר של העור וגורם לשינוי בצבע שלו. החומר אינו צורב, שקוף , בעל ריח מתוק, ונשאר בין שבוע ל-10 ימים.

2 שיטות לשיזוף בהתזה- הראשונה היא שיזוף ידני ואילו השנייה מקלחון צבע טיפול בודד עולה בין 120 ל-150 . שיטה זו עדיפה בעשרות מונים על שיזוף, הן בשמש והן במיטות שיזוף, כיוון שהיא נותנת לעור את הגוון השזוף והרצוי וזאת ללא כל נזקי השמש הנצברים בזמן החשיפה.

גם למי שמסיר שיער באמצעות לייזר ולא יכול להיחשף לשמש נמצא הפיתרון המתאים בשיזוף בהתזה.

לדעתי שיטה זו מהווה תחליף מצוין לשיזוף בשמש או לכל צורת שיזוף אחרת.
מפתיע לגלות וקשה להאמין שדווקא ישראל מדורגת שנייה בעולם במקרי סרטן העור ובראשם "המלנומה", סרטן העור האכזרי ביותר. מחקרים ופרסומים מדברים ע הסכנות בחשיפה לשמש, למשחות שיזוף או למיטות שיזוף.

השיזוף בהתזה נותן מענה בטוח קל לא מסוכן לבריאות ונראה טבעי.





www.morclinic.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יהודית מורי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]