חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ליברליזם





    קישורי טקסט (לפרטים)




לוח עסקים למכירה | שוק עסקים
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תכנית עסקית תוכנית עסקית כתיבת תוכנית עסקית ניהול עסק

נושא המאמר: תוכנית עסקית - תועלת ושלבים בכתיבתה
מאת: שמואל זלאיט, ממשרד רואי חשבון שמואל זלאיט   שמור מאמר למועדפים

הסיבות העיקריות לכתיבת תוכנית עסקית:

1. לבדוק ולבחון האם הרעיון העסקי הקודח במוחו של היזם ישים ועתיד להצליח. לכולנו יש רעיונות כיצד "לעשות כסף". לפני שניגשים לשלב הביצוע יש לבחון את ההיתכנות העסקית שלו. רעיונות רבים נכשלים ממחסור בתקציב, חוסר ביקוש או מוצר שעבר זמנו.

2. רבים מאיתנו, לאחר כישלונות, נוהגים לאומר "חבל שלא חשבנו על זה קודם". הכנת התוכנית העסקית "מאלצת" את המנהל/הבעלים לנתח את הרעיון העסקי על כל היבטיו. הכנת התוכנית העסקית גורמת לכך שתתאר ותנתח את כל שלבי ומרכיבי הרעיון העסקי משלב התכנון הראשוני עד לשלב היישום בפועל. בדרך זו מצמצמים למינימום את הסטיות שמקורן בחוסר תשומת לב.

3. כיום, הצגת תוכנית עסקית מקצועית מהווה תנאי סף לבחינת העסק על ידי משקיעים פוטנציאלים, בנקים, מוסדות ממשלה וכו'. התוכנית העסקית, משמשת להצגת העסק והרעיון שלך בפני הגורמים הנ"ל בשפה שכולם מבינים.

4. התוכנית גורמת לכך שתנסה לחשוב על כל דרך אפשרית להפיק את המקסימום מכל סכום שהעסק יקבל כהשקעה או כהלוואה.

יש מגוון רחב של תוכניות עסקיות.
התוכניות נבדלות האחת מהשניה בעיקר בהתאם לקהל היעד אליו הן מיועדות.
תהליך הכנת התוכנית העסקית, אינו משתנה מהותית מתוכנית לתוכנית והוא כולל מספר שלבים:

שלבים בכתיבת תוכנית עסקית:

שלב ראשון - להבין את המודל העסקי שלך ואת מה שברצונך להשיג. בשלב הראשון יש לשאול שאלות רבות, שמטרתן להנחות אותך במסירת האינפורמציה, על מנת שנוכל להבין טוב יותר את צרכיך העסקיים.
האינפורמציה שנקבל תאפשר לנו לענות על השאלות הבאות: האם המודל העסקי שהוצג ישים? האם ישנן דרכים לשכלל אותו? האם נלקחו בחשבון כל הסיכונים הכרוכים בבניית העסק? האם בוצע חקר שוק? וכו'.

שלב שני - מציעים - לאחר שנבין את אופיו של העסק, את מטרתה של התוכנית העסקית, ומהו סוג המימון הנדרש, נכין הצעה מפורטת שתסביר מה בכוונתנו לבצע ובאלו לוחות זמנים.

שלב שלישי - מבצעים - לאחר שסוכמו הפרטים הטכניים, נחל בכתיבת תוכנית מקיפה ומשכנעת של העסק. מכינים טיוטה ראשונית. מעירים הערות על הטיוטה הנ"ל. משכללים את ההערות, מעבדים את האינפורמציה הנוספת, מקבלים חוו"ד מגורמים בלתי תלויים (במידת הצורך) ומכינים טיוטה סופית לאישור.

שלב רביעי - מציגים - המוצר הסופי נמסר כקובץ אלקטרוני או כחוברת כרוכה.
אנחנו יודעים מניסיון שלא קל לשבת מול משקיעים ולשכנע אותם שהמיזם שלך מהווה הזדמנות עסקית מעולה בין שלל ההזדמנויות בשוק. יש להציג את המיזם בדרך מקצועית ונהירה.

www.adviseu.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שמואל זלאיט, ממשרד רואי חשבון שמואל זלאיט שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]