חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תחזוקת מצבות





    קישורי טקסט (לפרטים)




מכון גרפולוגיה | זמיר

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קורות חיים מהנדס עבודה דרושים

נושא המאמר: כתיבת והפצה של קורות חיים הנדסיים
מאת: אבנר וולטרה   שמור מאמר למועדפים

כאשר ניגשים לכתוב קורות החיים יש לזכור שזהו המסמך דרכו המועמד משווק את עצמו ובאמצעותו הוא אמור לעבור את שלב הסינון הגס בו נופלים מרבית המועמדים. לכן יש חשיבות גדולה למסמך קורות החיים.
הרוב המוחלט של קורות החיים שאני קורא לוקים בחסר. להלן מדריך המסביר כיצד רצוי לכתוב קורות חיים ומהן הנקודות להן יש לשים לב. בסוף המאמר יש קישור לדוגמא גנרית של קורות חיים שניתן להוריד. יש לשים לב שקורות חיים אמורים לכלול הדגשים שונים בהתאם למשרה אליה אתם פונים, תחום עיסוק החברה, הטכנולוגיות בהן היא מפתחת ומיקום התפקיד בהיררכיה של החברה.
כללי
שפה: ישנה עדיפות (לא מובהקת) לעברית. הסיבה היא שזו שפת האם של רוב המראיינים, רכזות כח-האדם ותוכנות הסינון האוטומטיות. במסגרת הזמן הקצר המוקדש לסינון ראשוני של קורות חיים, יש עדיפות לשפה שבה ניתן יהיה לקרוא כמה שיותר מלל.
פונטים: מבחינה ארגונומית, פונט מסוג san-serif הוא נוח לקריאה על גבי מסך מחשב. לדוגמא, ניתן לבחור arial לעברית ו- tahoma לאנגלית, בצבע שחור, בגודל 11pt ומעלה, כאשר עימוד המסמך הוא לצד ימין. עדיף לוותר על שימוש בקיצורים, ראשי-תיבות, אותיות נטויות, קישוטים, מסגרות ואפקטים צבעוניים. פורמט המסמך צריך להיות ב- word (לא pdf), רצוי גרסאת אופיס 2003 היות שלא כל החברות מריצות את גרסת 2007
אורך המסמך: עדיף לשמור על אורך של עד שני עמודים וזאת בכדי שלא לייגע את הקורא ולהבטיח העברת מסר תמציתי לגבי הכישורים שלכם.
תאריכים: הרזולוזצייה צריכה להיות ברמת שנים ולא חודשים. אם בוחרים לציין מקום בו עבדת רק מספר חודשים, ניתן לציין את אורך התקופה בסוגריים. רבים כותבים תאריכים לפי הפורמט העברי של word, אך יש לזכור שאנשים רגילים לקרוא תאריכים במצג הלועזי,
דהיינו 2001-2003 (לא 2003-2001). אירועים ותפקידים יש לרשום בסדר הכרונולוגי הפוך. כלומר, יש לרשום מהאירוע האחרון לראשון.
פיסוק: לפני סימן פסיק, נקודותיים או נקודה, אין לשים רווח. אחרי סימן פסיק או נקודה, יש לשים רווח. יש להשתמש בכפתור "הגדל כניסה" לשם עימוד פיסקאות במקום שימוש ברווחים. חשוב לקרוא ולעשות הגהה למסמך לפני ששולחים את קורות החיים.

מבנה
פרטים אישיים: שם פרטי ומשפחה (לדוגמא: ישראל ישראלי), טלפון נייד וקוי, עיר מגורים וכתובת למשלוח דואר, אזרחות ישראלית וזרה, תאריך לידה (עד גיל 40 רצוי לציין), שנת עליה. יש המוסיפים מצב משפחתי.
השכלה אקדמית וקורסים משמעותיים: לרשום שנים, תואר, מוסד (הצטיינות אם רלוונטי). בוגרי תואר ראשון בשלוש השנים האחרונות, יש לצרף עותק סרוק של גיליון הציונים ולרשום את מסלולי ההתמחות.
ניסיון תעסוקתי: לרשום שם החברה, המוצר/אפליקציה בו החברה עוסקת, שנים, תפקיד, לפרט את תיאור התפקיד, סביבות וכלי הפיתוח בהם התמחתם. ישנם מועמדים אשר רושמים בתיאור התפקיד, את מהות התפקיד ולא רושמים את התואר והיררכיה בו היו בארגון. לדוגמא סמנכ"ל בחברה בת 10 אנשים אינו משול לסמנכ"ל בחברה בת 300 אנשים. היות שלתואר יש משקל בהערכת התאמת המועמד להיררכיה האירגונית של התפקיד המוצע, סמנכ"ל בחברה קטנה, בדרך-כלל לא ירשום את המילה סמנכ"ל כאשר הוא מתמודד על תפקיד ניהול ביניים בחברה גדולה.
טכנולוגיות: יש לציין שפות תכנות, סביבות פיתוח, מערכות הפעלה, משפחות של רכיבים אלקטרוניים, מסדי נתונים, כלי בקרת תצורה, כלי תיב"ם
שירות צבאי/לאומי: לציין לפחות באילו שנים ובאיזה חיל. אם עשיתם שירות במקצוע טכנולוגי עדיף לציין זאת.
שפות: לציין רמת שליטה בכל שפה

להורדת דוגמא של קורות חיים:http://www.optimum-hr.co.il/resume%20sample%20optimum.doc

www.optimum-hr.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אבנר וולטרה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]