חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ארכימדס מצטרף לאימון !





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מכונות צילום מכונות צילום

נושא המאמר: מכונות צילום-עוברים לדיגיטלי
מאת: אלכס   שמור מאמר למועדפים





מכונות צילום -עוברים לדיגיטלי


 


 


מאז השיקה חברת "זירוקס" את מכונת הצילום הראשונה ב-1960, הפכה מכונת הצילום לחלק בלתי נפרד מחיי המשרד היום יומיים. בשנות השמונים החליפה כליל טכנולוגית מכונת הצילום את שיטות העתקת המסמכים שהיו נהוגות עד אותו הזמן.


ביכולתה של מכונת צילום ליצר עותקים רבים של מסמך או גרפיקה במהירות גבוהה ובעלות נמוכה. אחד הנושאים שעומדים בפני קהל המשתמשים הוא שימוש במכונת צילום אנאלוגית לעומת שימוש במכונת צילום דיגיטלית.


 


כיצד עובדת מכונת צילום אנאלוגית?


 


זרם אלקטרוסטטי טוען את פני התוף של מכונת הצילום. לאחר מכן, פסים דקים של אור מועברים על פני המסמך. האור משתקף רק  על ידי האיזורים הלבנים של הדף ומוכוון לכיוון התוף , בכך הופך אותו למוליך תמונה. האור היה טעון בזרם חיובי שבשלב זה השתחרר ממנו. אנחנו מביאים את מצב הטעינה למקום בו החלקים הלבנים בדף נייטרלים והחלקים השחורים במסמך טעונים חיובית.


אנו רוצים שהחלקים השחורים יהיו טעונים חיובית כיוון שהטונר טעון שלילית, לכן, הטונר "יתעלם" מהחלקים הלבנים בדף וימשך אל האיזורים השחורים במסמך שזקוקים לו. הטונר נמשך לדף נייר טעון חיובית ומחומם בדרכו החוצה כדי שימס ויתמזג עם הנייר.


 


למרות קלות השימוש במכונת הצילום האנאלוגית, המגמה הכללית פונה לכיוון שימוש במכונות דיגיטליות.


את המכונות הדיגיטליות ניתן לחבר לרשת של המשרד. החיבור לרשת מאפשר שימוש כפול בה כמכונת צילום וכמדפסת ובכך מגביר את נוחות השימוש והופך את המכשיר לחסכוני יותר בעלויות ובמקום.


המכונות האלו יכולות לשמש גם כמכשירי פקס, מה שאומר שביכולתינו לשלוח פקס מבלי ליצור מסמך נייר ממשי ממנו, מה שכמובן חוסך בפסולת מיותרת.


 


מדפסות דיגיטליות הן שקטות בצורה ניכרת מחברותיהן האנאלוגיות, והטכנולוגיה הדיגיטלית מבטיחה פחות תקלות וכן, אמינות גבוהה יותר מתהליך הצילום האנאלוגי שבו דברים רבים עלולים להשתבש ולעקב את רצף עבודתו של המשרד.


 


רוב החברות מוציאות אט אט משימוש את מכונות הצילום האנאלוגיות. כמו רוב המכשירים הדיגיטלים, המחירים שהיו גבוהים בהתחלה, יורדים לאיטם לרמות שוות לכל כיס. בכל זאת,  המדפסת האנאלוגית עדיין זולה יותר ועובדה זאת נותרה היתרון היחיד בשיטה האנאלוגית.


 

www.yazamco.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלכס שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]