חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הפרעות אישיות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מנופואזה נשים גיל המעבר הורמונים

נושא המאמר: פתרונות בהומאופתיה למנופואזה
מאת: אדית דניאל    שמור מאמר למועדפים


הגיע אלי אישה לקליניקה ובפיה אותו סיפרו שחוזר על עצמו, היא הפסיקה לקבל מחזור, מצד אחד זה מלווה אותה בתחושות של חופש ועצמאות מחודשת, מצד שני פחד סמוי, מהשלב הבא, פחד מעורב בגלאי חום, ותופעות שונות להן היא בטוחה שהיא צריכה לקחת גלולות.



למה אני שואלת אותה כי ככה הרופא אמר ברגע שתסיימי את המחזור אתן לך גלולות לתקופה של המנאפואזה גם כדי שלא תהיו לך גלי חום ובריחת סידן ובכלל את במנאפואזה את חייבת לקחת גלולה. אותה אישה כמו רבות שמגיעות אלי אם אותה סוגיה אחרי חודש חודשיים או שלושה של תהליך הומאופתי מבינות שאלוקים לא ברא את הגלולה –אבל אלוהים כן ברא אתה טבע עבורן לכל בעיה בהן הן יתקלו בפתח של העידן החדש של חייהן.



בטבע קיימים אלמנטים שיודעים לחכות את פעולות הורמונים הסינתטיים, בעידן בו רופאים שולפים מרשם הורמונאלי לכול בעיה נשית, יש צורך לשים לב לקלות הזו בה מוכנסת הגלולה לפה, למניעה שינוי ותכנות או עשיית מניפולציה לגוף האישה, בין הגניקולוגים והרופאים תחליפי ההורמונים הם אמנם דבר מהיר לנתינה אך גם שם עם המודעות ההולכת וגוברת והמחקרים שיוצאים לשוק כול יום על הקשר בין גלולות לסרטן בנשים, גם שם מצפונם של הרופאים מתחיל לשאול את השאלה הנכונה האם באמת זוהי האופציה היחידה?


מה זה מנופאוזה?
גיל המנופאוזה מתחיל בגילאי 40-58 בעצם ברגע של הפסקת המחזור החודשי. כשהשחלות מפסיקות ליצר ביציות, והפוריות לאט לאט נעלמת, הוסת נחלשת עד להיעלמות מוחלטת, ההורמונים נשיים אסטרוגן ופרוגסטרון מפסיקים להיות מיוצרים. הפסקת האסטרוגן יכולה לעודד מצבים של: גלי חום עקב עליה בזרימת הדם בכלי הדם מלווים בגלי זיעה, בזמן שינה או לאורך היום ולכן גורמים לאי סדירות בשינה, שתן מרובה, יובש נרתיקי וכאבים בחדירה, ירידה בחשק המיני, בריחת סידן מואצת עד כדי פגיעה בעצמות, חרדה, דיכאון, עצבנות, רגישות. סכנה בפני מחלת הסרטן הרחם צוואר הרחם והשד, מחלות לב שבץ מוחי עליה בלחץ דם וסכרת. כול אלו יכולים לתקוף אך ורק אישה שלא היתה המאוזנת לפני כן במהלך חייה אישה שדאגה לפעילות גופנית מתונה תזונה בריאה תוספות מזון על פי הצורך ותהליכים הומאופתים או אחרים שאיזנו אותה לאורך חייב בצורה טבעית לא אמורה לחוות שינויים אלו ולצאת מאיזון כלל.



איך ההומאופתיה מתמודדת עם הרצון של האישה להישאר בריאה צעירה ובשיא הכושר ללא הורמונים
בעצם הכללים שינתנו לאישה בגיל המנאפוזה הם אותם כללים שינתנו לאישה בגילאים יותר צעירים רק אולי תשומת הלב, כי ברגע שתוספים סימפטום פיזי או ריגשני נפשי מתגלה בזמן ונותנים לו תשובה הומאופתית הוא לא מופיע יותר או נמצא בשליטה שלנו ולא מתפתח, כמו גם ברגע שמכוונים את הגוף שלנו להכיל תזונה נקייה מרעלים הוא פשוט לא יצבור רעלים ולא ישחט מבפנים בכל גיל.


גיל הבלות לא אמור להיות יוצא דופן בעניין זה, וניקוי רעלים אמור להיות דבר שבשגרה, על ידי אכילת תזונה אורגנית ועל פי סוג הדם ניקוי רעלים על ידי שטיפות מעיים או חוקן על פי הצורך, הימנעות ממאכלים שומניים מטוגנים צבעי מאכל חומרי טעם וריח מוצרים מועבדים וכו כול אלו נכונים גם לתקופה זו ומי שנהגה על פיהם לא תרגיש בהבדל בגופה בזמן הפסקת המחזור, לקיחת תוספת של מולטי מינראל או מולטי ויטמין בדרך כלל מספק את כול צרכי הגוף ולא צריך לחיות בפחד תמידי מחסרים בסידן, הסידן הוא אלמנט בגופינו שנספג טוב יותר במערכת באזור בו אין הרבה חלבון מהחי וזרחן, וירקות ירוקים עשירים בו.



מספר מקרי דוגמא


אישה שהגיע אלי אם מצב קשה של איבוד סידן בגוף אחרי התאמת תזונה ורמדי הומאופתית כולל מתן סידן כתוספת –התאזנה לחלוטין ולא נזקקה להתערבות נוספת
אישה אחרת שהגיע עם בעיית גלי חום וזיעה ששוטפים אותה מכף רגל על ראש מספר פעמים בזמן השינה גורמים לה להתעורר ולהחליף סדינים מספר פעמים בלילה נפתרה מהבעיה כל כך מהר שהיא לא הבינה אך יכולה ומדוע סבלה כול כך הרבה זמן בלי לגשת להומאופת.


אישה אחרת שנהייתה רגישה מאוד לכול רעש ריח מילים והתנהגות של אנשים אחרים כלפיה עם נטייה להתעצבנות ללא סיבה מכול דבר קטן וגלי חום שמופיעים לה רק בשעות הבוקר והצהרים רק כשהיא בעבודה גומרים לה להחליף חולצה פעמיים במשך היום בעבודה ולמצבים לא נעימים מול הממונים עליה הפסיקה להרגיש גלים הזיעה פסקה והיא חזרה לתפקד במיטבה עם כוחות ואנרגיות נוספות שלא היו לה.



נשים רבות נהנות היום מהיכולת לשלוט בצורה בונה ונכונה על גופן תוך קבלת עזרים טבעיים שלא מזיקים להם בטווח הארוך –גם את יכולה לאפשר זאת לעצמך עכשיו נקטי יוזמה ותהיה שאת יותר בכרוכה ממה שחשבת קודם –אלוקים לא העניק לנו את כול הנשיות הזו כקללה איתה אנו צריכות להתמודד אלא כברכה רצופה בכל טוב אם רק נדע איך להתנהג ולהקשיב לעצמנו ולדרך הגוף.


בברכה אדית דניאל
הומאופתית בכירה
חברת האגודה להומאופתיה קלאסית


metaplim.co.il/dita


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אדית דניאל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]