חיפוש מאמרים

12305 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
צו הרחקה





    קישורי טקסט (לפרטים)




פרסום עסק באינטרנט 399 ש"ח לשנה!

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מס הכנסה עו"ד מיסים נאמנות מוטבת נאמנות מיועדת

נושא המאמר: מהפך בנאמנויות !!!נאמנות מוטבת ונאמנות מיועדת
מאת: אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected]    שמור מאמר למועדפים

אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected]


במסגרת תיקון 147 לפקודת מס הכנסה, אשר נכנס לתוקפו ביום 1.1.06, הוסף על ידי המחוקק פרק שלם העוסק במיסוי נאמנויות בישראל. במסגרת פרק זה, נקבעו על ידי המחוקק ארבעה סוגי נאמנויות: "נאמנות יוצר תושב חוץ", "נאמנות לפי צוואה", "נאמנות נהנה תושב חוץ" ו"נאמנות תושבי ישראל". בהתאם להוראות הפקודה, החיוב במס יעשה בהתאם לסוג הנאמנות.

ביום 8.5.2008 אושרה על ידי וועדת הכספים של הכנסת שתי תקנות אשר עניינן נאמנויות. האחת, תקנות מס הכנסה (הוראות לעניין תיקון שומת הכנסת הנאמן וקביעת רווח הון בידיו בעקבות חלוקה לנהנה תושב חוץ), התשס"ח- 2008 והשנייה, תקנות מס הכנסה (ייעוד הכנסה לנהנה יחיד תושב חוץ וקביעת רווח הון בנאמנות מיועדת), התשס"ח- 2008 (להלן: "התקנות החדשות").

בתקנות החדשות נקבעו שתי סוגי נאמנויות נוספות, מעבר לאלה הקיימות בפקודה – "נאמנות מוטבת" ו- "נאמנות מיועדת", אשר לכל אחת מהן ישנה הגדרה מפורטת בתקנות החדשות. אחד החידושים בתקנות הנו שבעוד שקודם לתיקונן, בנאמנות תושבי ישראל (נאמנות שבמועד יצירתה יוצר אחד לפחות ונהנה אחד לפחות בה היו תושבי ישראל וכן בשנת המס היה יוצר אחד או נהנה אחד לפחות בה תושבי ישראל), ראו את הכנסת הנאמן כהכנסתו של יוצר הנאמנות, התקנות החדשות מאפשרות בנאמנות תושבי ישראל לייחס את הכנסת הנאמן לנהנים תושבי חוץ במקרה שיש כאלו, כך שיראו את חלק ההכנסה האמור כאילו הופק בידם ולא בידי יחיד תושב ישראל, בכפוף לסייגים הקבועים בתקנות החדשות.

חשיבות התקנות החדשות מתעצמת נוכח העובדה שנקבע שהן יחולו רטרואקטיבית החל מיום 1.1.2006, המועד שבו, כאמור, התווסף על ידי המחוקק פרק מיסוי הנאמנויות לפקודה.


רמת גן: רח´ החילזון 12, (בית הקריסטל)
טל´: 03-6127446, פקס: 03-6127449
חיפה: שדרות המגינים 58
טל´: 04-8526693 פקס: 04-8555976
שאלות לגבי המאמר ניתן להעביר למייל:
[email protected]


www.adviser.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected] שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]