חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
לוחות דרושים באינטרנט





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חקירות מעקבים משרד חקירות חוקר פרטי

נושא המאמר: איש עסקים קשוח
מאת: רייך נתי   שמור מאמר למועדפים

איש עסקים קשוח מאת:רייך נתי
שמותיהם של הדמויות שונו אך הסיפורים אמיתיים.
את עידו ,איש עסקים מצליח ,אני מכיר מחקירות שמ.ל.מ. ביצעו עבורו בעבר בקשר לעסקיו הרבים. בוקר אחד עידו טילפן אלי וביקש פגישה דחופה,קבענו פגישה באותו יום בערב.
בפגישה נראה לי עידו לחוץ ומבולבל(למרות שבעסקיו הרבים היה קשוח)ובקשתו היתה שנבצע מעקבים אחרי אשתו חני בה הוא חושד מזה כמה שבועות,לדבריו היא מרבה לצאת עם חברות,לא תמיד עונה לטלפון הנייד,ובכלל מתנהגת באופן מוזר,או כפי שתיאר זאת עידו :"זה לא מה שהיה !!"
לאחר שקיבלתי ממנו פרטים שכללו: מקום עבודתה,מספר הרכב,כתובות ושמות של משפחה וחברים,שלף עידו את תמונתה של חני, אישה כבת 40 פלוס שנראתה יותר מבסדר !
למחרת היום בשעות הערב החל המעקב בתצפית לעבר ביתם של עידו וחני באחד האזורים מהיותר טובים של צפון תל-אביב,ולאחר המתנה קצרה נראתה חני יוצאת ברכבה מהחניה ונוסעת מהמקום,לאחר נסיעה לא ארוכה הגיעה חני לבית צמוד קרקע בהרצליה,
ושם החנתה את רכבה וניכנסה לוילה,(לציין כי את הכתובת קיבלתי מעידו ככתובת של חברתה הרווקה של חני שהכירה באחד החוגים בו השתתפה לאחרונה.)
לאחר כשעה וחצי של מעקב, נראו יוצאים מהוילה זוג, גבר ואישה, ולהפתעתי הגבר ניגש למושב הנהג ברכב של חני והאישה התיישבה לידו. מכיוון שחני לא זוהתה כאישה שיצאה עם האדון מן הוילה, השארתי חוקר להמשך תצפית לעבר הוילה ואני המשכתי במעקב אחר הזוג המסתורי שנסע לכיוון הרצליה פיתוח. לבסוף החנה הזוג את הרכב (של חני כזכור) בסמוך לפאב מקומי וניכנסו פנימה. כמובן שאני ניכנסתי לאחר מספר דקות , ומיד לאחר שעיניי התרגלו לחושך ולעשן הסיגריות שעפף במקום הבחנתי בזוג המדובר יושב לו באחת הפינות המרוחקות כשהם מתנשקים בלהט ומתגפפים. מיד התיישבתי במקום בו אפשר ל"תצפת" את הזוג והזמנתי משקה, וכעבור מספר דקות כשהגבר הרים את ראשו מפניה של האישה נדהמתי למראה עיני....אותו גבר לא מזוהה היה לא אחר מאשר חני , אישתו של עידו , לבושה כגבר!
הזעקתי את החוקר שנשאר בתצפית לעבר הוילה של החברה בהרצליה ,וכשהחוקר הגיע המצלמות הסמויות החלו לעבוד.
למחרת נפגשתי עם עידו ולאחר שראה את הצילומים הבחנתי שדמעות מבצבצות בזוית עיניו.
אך לא נותר אלא להוכיח כי תמונה אחת שווה אלף מילים.
מ.ל.מ. חקירות נייד (נתי): 5338496-057
מייל: [email protected]
אתר: www.mlminv.co.il




www.mlminv.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רייך נתי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]