חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מיסוי בינלאומי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: דיאטה דיאטה נכונה

נושא המאמר: איך לכל הרוחות בוחרים חטיף תזונה?
מאת: Shapeone   שמור מאמר למועדפים

שאלה: מהו ההבדל בין כל חטיפי המזון הללו?

תשובה: בעיקרון, יש ארבעה סוגים של חטיפי תזונה:

חטיפי אנרגיה (Energy Bars, המוכרים גם כ"חטיפי כוח" או "חטיפי ספורט"). חטיף הכוח המקורי תוכנן כחטיף דל-משקל, מזין וממריץ לרצי המרתון. אך גם אלה שאינם ספורטאים זוללים אותם ל"תדלוק מהיר" - להגברת המרץ. חטיף אנרגיה טיפוסי מכיל 200 קלוריות, 20 גרם פחמימות, 15 גרם פרוטאין ו-5 גרם שומן.
חטיפי פרוטאין (Protein bars) - חטיפי אנרגיה המכילים כ-200 קלוריות ו-20 גרם פחמימות, אך עם עודף פרוטאין - בין 16 ל-35 גרם. יחד עם זאת, הם יכולים להכיל גם שומן עודף, ולכן רצוי לבדוק את התוויות על גבי האריזות. הכמות האידיאלית היא 5 גרם שומן או פחות.
חטיפי דיאטטיים (Diet or weight-loss bars)- חטיפים מגוונים מבחינה תזונתית, בהתאם למשטר הדיאטה. למשל, חטיפי זון, המכילים כ-210 קלוריות - 40% פחמימות, 30% פרוטאין ו-30% שומן.
חטיפי ארוחה (Meal-replacement bars) - חטיפים מסוג זה מכילים ערך קלורי השווה לארוחה דלת-קלוריות: בין 200 ל-400 קלוריות, בין 15 ל-20 גרם פרוטאין, 10-5 גרם שומן ומגוון ויטמינים ומינרלים.

שאלה: האם חטיפי תזונה יכולים לסייע לי להפחית ממשקלי, אפילו אם איני עוסק בפעילות גופנית?
תשובה: כן. אכילת חטיף במקום ארוחה מספק לך כמות קלוריות מוגדרת. ואכילת חטיף במקום לדלג על ארוחה משמעה שתפנה פחות לאכילת יתר בשלב מאוחר יותר. שקילה של תצרוכת הקלוריות היומית שלך כנגד הוצאת האנרגיה היומית. "זהו המפתח להישאר בריא ורזה: שכמות הקלוריות שאתה צורך לא תעלה על דרגת הפעילות שלך."

שאלה: כיצד אני יכול להבין את התוויות על גבי חטיפי התזונה?
תשובה: מומלץ לשים לב לארבע המילים הבאות:

קלוריות (calories)- שים לב למספר הקלוריות כדי לראות האם מדובר בתחליף לארוחה או בחטיף. אם יש מעל 200 קלוריות, סימן שמדובר בתחליף לארוחה.
חלבון (protein) - חטיף עם 15 עד 35 גרם חלבוני יסייע לך בבנייה מחודשת של השרירים.
פחמימות (carbs) - למרות שתוויות מסוימות מדגישות פחמימות נטו, שימו לב לסך הפחמימות - זהו הנתון החשוב. בחטיפים מסוימים תכולת הפחמימות יכולה להיות בין 20 ל-45 גרם, ואילו במזון "אמיתי" מנה אחת של פחמימות מונה 15 גרם.
שומן (fat) - משתנה בצורה נרחבת מחטיף לחטיף. רצוי לחפש חטיף המכיל פחות מ-5 גרם שומן. שומן רווי מתווסף על מנת לשפר את הטעם, אך עשוי להזיק לבריאות הלב וכלי הדם

שאלה: האם לא כדאי לאכול במקום חטיף תזונה, איזשהו שוקולד ולחסוך לעצמי כמה שקלים?
תשובה: לא. אף על פי שבחטיפי אנרגיה מסוימים מספר הקלוריות רב יותר מאשר ב- Milky Way (חטיף שוקולד), רובם מזינים הרבה יותר מאשר חטיפים מתוקים. "בחטיפי אנרגיה כמות החלבון שוות ערך לזו שבהמבורגר צמחוני או בכוס חלב סויה. בדרך כלל כמעט שאין חלבון בחטיפים מתוקים, באף חטיף מתוק אין 100% מתצרוכת ה- B12 היומית שלך, בעוד שבחטיפי תזונה מסוימים יש, כמו למשל ב-PowerBar Protein Plus."


www.shapeone.co.il/diet.html


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י Shapeone שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]