חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
רכישת חולצות פרסום באינטרנט





    קישורי טקסט (לפרטים)




חפש עסקים למכירה בתחום האינטרנט
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קידום אתרים בניית אתרים שיווק באינטרנט קידום בגוגל

נושא המאמר: טיפים לקידום אתרים
מאת: גיא יום טוב   שמור מאמר למועדפים

קידום אתרים במנועי חיפוש, הופך לדבר הנחוץ לכל אתר.

על אף שקידום אתרים הוא מקצוע רציני הדורש ידע רב, הוא פועל על פי הגיון ישר ואין סיבה שאתם לא תתמצאו בנושא.

אנו מגישים לכם עשרה טיפים לקידום אתרים, אשר יסייעו לכם להכיר ולהבין ואת התחום.

כמו כן תוכלו לבדוק האם אתרכם אכן בנוי בצורה מיטבית למנועי חיפוש, או שמא הוא זקוק בדחיפות לאופטימיזציה.


1. מילות מפתח בטקסט
טקסט איכותי זה דבר חשוב, אך יש להדגיש למנוע החיפוש, אילו חלקים בטקסט חשובים לכם יותר, כלומר אילו מילים בטקסט הן מילות מפתח עבורכם.

ראשית יש לבחור את המילים וצירופי המילים אותן אני מגדירים כמילות המפתח של אותו עמוד. המשמעות היא שכאשר יקישו הגולשים במנוע החיפוש את המילים הללו, אתם רוצים שהם יגיעו לעמוד הזה אצלכם.

בכדי להבהיר מהן מילות המפתח וצירופי המפתח שבחרתם, יש לעשות מספר דברים:

1. לשלב אותן בכותרת של הדף. ליצור כותרת רלוונטית ולא מבוזבזת.

2. לשלב אותן בתתי הכותרות.

3. לשבץ אותן בטקסט. לא כל מילה שנייה, אבל שיחזרו על עצמן יותר פעמים ממילים אחרות, ושיהיה ברור שאליהן אתם מכוונים את הגולש.

4. להדגיש אותן. לא בכל פעם שהן מופיעות, אבל לפחות הדגשה אחת לכל מילת חיפוש.

2. web 2.0
web 2.0, או בשמו העברי: תוכן גולשים, הוא השם הניתן לכלל התכנים שעולים לרשת על ידי הגולשים: ברשתות חברתיות, בבלוגים, פורומים, וצ'אטים. למעשה, זה כל מה שאינו עולה לרשת על ידי גופים מסחריים.

לאחרונה הפך תוכן הגולשים לאחת השיטות לקידום אתר, שהולכת ותופסת תאוצה בקרב מקדמי אתרים.

האפשרות לפרסם את האתר במקומות כמו רשתות חברתיות ובלוגים, היא כמובן מאוד קורצת. יש לדעת כי פרסום אגרסיבי ולא לגיטימי בפורומים ורשתות חברתיות, כגון שתילת הודעות שיווקיות, אינו מתקבל בברכה ויכול לגרום נזק לאתר.

רק מי שמצליח לפרסם את עצמו בצורה טבעית, דרך קשרים, המלצות, מעגלי חברים, ושתילת קישורים עדינה, יצליח למנף את עולם תוכן הגולשים למטרת קידום האתר שלו.

פרסום מוצלח ב web 2.0, יכול להביא לאתר אוכלוסיה מפולחת, ממוקדת ואיכותית.

3. עדכון והוספת תכנים

מנועי חיפוש אוהבים אתרים דינמיים, המתעדכנים בתוכן חדש ורלוונטי.

חשוב לעדכן את האתר. כך מנוע החיפוש מבין שאתם רציניים ורלוונטים לתחום: שלא מישהו בנה לכם אתר ועכשיו האתר ברשת ואתם יושבים וממתינים ללקוחות.

הוספת תכנים לאתר מסייעת לחברה להיות מעורבת באתר, למצוא טעויות וחומר שהתיישן ולכתוב במקומו תוכן חדש, ובכך להפוך את האתר יותר ויותר רלוונטי.

חשוב לראות שלא משכפלים את אותו תוכן במספר עמודים באתר.

חשוב עוד יותר, לוודא שלא מעתיקים תוכן מאתרים אחרים. זו פעולה לא אתית, ואף ניתן להיענש בגללה על ידי מנוע החיפוש.

4. עמוד בית ואודותינו

שני הדפים החשובים ביותר באתר הם עמוד הבית ו'אודותינו'. אלו הדפים שהגולש ירצה לקרוא כדי להתרשם מהחברה שמציעה לו שירות.

במקרים רבים עמוד הבית יהיה גם עמוד הנחיתה של הגולש ממנוע החיפוש.

עמוד הבית

מטרתו של עמוד הבית, הוא לתת כמה שיותר מידע על הפעולות שהלקוח יכול לעשות דרך האתר. לתת אינפורמציה מדוייקת ככל האפשר לגבי השירות שאתם מספקים, תחומי המומחיות שלכם, ולהניע את הלקוח לפעולה כבר מהרגע הראשון.

הנעה לפעולה נגרמת משילוב של עמוד בית איכותי, מעניין ומרשים, ומהסבר מדוייק של הפעולה שהלקוח מתבקש לעשות, וכיצד עליו לעשותה.

אודותינו

עמוד אודותינו צריך לתת תמונה מדוייקת לגבי העסק או החברה: מיהו, מהו, ומה השירותים שאתם מספקים.

הלקוח מעוניין לדעת מעט על החברה ולוודא שאכן אפשר לסמוך עליה.

כדאי לנצל את דף האודותינו כדי לנחש את צרכי הלקוח, לספק לו מידע בתחומים הרלוונטים בלבד, להפיג את חששותיו, ולגרום לו להרגיש שהוא בידיים טובות.

כדאי ליצור קישור מדך הבית אל דף האודותינו.

5. כותרות
לכותרות יש את החשיבות הרבה ביותר מבין כל רכיבי הטקסט שאנחנו כותבים בכל דף.

הכותרת שכותבים ב Title של העמוד, היא הכותרת הראשית והיא נקראת H1. כמובן שמנוע החיפוש מייחס לה את מרבית החשיבות.



לאחריה יופיעו כותרות ביניים - H2 בין פסקה לפסקה.


לכותרות הביניים חשיבות כפולה:
1. מנועי החיפוש מייחסים לה חשיבות רבה יותר מלשאר הטקסט ולכן כדאי להשתמש בה לשיבוץ מילות מפתח ומושגים שאנו רוצים להדגיש.

2. כותרות בין פסקאות הופכות את הטקסט ידידותי יותר לגולש. כותרות מוצלחות, לא רק יספרו לו על מה הוא עומד לקרוא, אלא ימשכו אותו לקרוא את הטקסט.

יש להיזהר לא להפריז בכותרות כדי לא להרגיז את מנוע החיפוש ולהעמיס על הגולש.

6. Meta Tags
תגיות מטא (Meta Tags), מוסרות למנועי החיפוש אינפורמציה המוסתרת מעיני הגולש. האינפורמציה כוללת מידע עבור מנועי חיפוש המסייע להם
באינדוקס הדפים השונים ברשת.

ה Meta Tags כוללים שדות של Title, Description,ו Key words,אשר מטרתם להנחות את מנוע החיפוש לגבי הנושאים הרלוונטיים לאותו עמוד, מילות המפתח אותן מבקשים לקדם, והכותרת הספציפית לאותו עמוד.

בעבר, זוהי הייתה הדרך הנפוצה ביותר "לדבר" עם מנועי החיפוש וה Meta tags היו חלק נכבד משיקולי מנועי החיפוש כדי לזהות רלוונטיות לשאילתות מסיומות.
כיום משתמשים בטכניקות מתקדמות יותר שברובן מתעלמות מתגיות המטא השונות. .תגיות המטא תופסות חלק קטן בהשפעה על דירוג הדף ובעיקר בתחומים ללא תחרות. בתחומים רוויי מתחרים חשוב לדאוג לשימוש בהם.

אנחנו ממליצים להשתמש ב Title, Description,ו Key words, על מנת לקדם את האתר.

7. היררכיה באתר
להיררכיה באתר האינטרנט חשיבות רבה.

מנועי החיפוש מייחסים חשיבות נמוכה יותר לדפים הנמצאים 'עמוק' בתוך האתר, כלומר, שכדי להגיע אליהם מעמוד הבית, יש צורך בהקלקות רבות ובמעבר דרך עמודים רבים.

רצוי שהאתר יהיה בנוי כך שמרבית הטקסט נמצא במרחק 2-3 הקלקות מעמוד הבית. לשם כך ניתן ליצור תפריט עם יותר נושאים. כך תהיה חלוקה ברורה יותר של הנושאים בהם עוסק האתר, הגולש ידע כבר בזמן הנחיתה לאילו נושאים או תחומים ברצונו לנווט את עצמו, ומנוע החיפוש יבין טוב יותר את מבנה האתר ואת ההיררכיה שלו.


ככל שעמוד הנחיתה של האתר ברור יותר, כך הגולש ירגיש נוח יותר ויוכל לנווט לדפים המתאימים. אתר שמתאים לגולש, מתאים גם למנועי חיפוש.

8. קישורים פנימיים
קישורים פנימיים בין עמודים באתר, מדריכים את מנוע החיפוש מהם המקומות באתר שאתם שמים עליהם את הדגש, ואילו עמודים באתר קשורים זה לזה, או רלוונטיים לאותו נושא.


קישורים פנימיים בתוך אתר תורמים לקידום האתר. מנוע החיפוש סורק את האתר בצורה יעילה, מפני שהוא יודע אילו דפים קשורים זה לזה, ואילו דפים הינם חשובים במיוחד.

הדפים אליהם יש קישורים רבים בתוך האתר, יזכו לדירוג גבוה יותר על ידי מנוע החיפוש. בדרך כלל יובילו מרבית הקישורים הפנימיים אל עמוד הבית, מפני שעמוד זה מציג את המטרה המרכזית של האתר.


יש להיזהר מעודף קישורים פנימיים. אין צורך להפציץ את מנוע החיפוש ולקשר עשרות פעמים בין דף לדף. לאתר יש היררכיה טבעית, וצריך לשמור עליה במידת האפשר. בקישורים הפנימיים כדאי להשתמש במידה.

את הקישורים הפנימיים ניתן לעשות על ידי מילות מפתח המקשרת לדף הרלוונטי, או על יד הכנסה של כתובת האתר המלאה- דבר שיעשה בעיקר כאשר מקשרים לעמוד הבית.

9. קישורים נכנסים
קישורים נכנסים מעידים על איכותו של אתר. כמאמר "הגשש החיוור": אם כולם אומרים, כנראה שזה נכון.
אם כולם מקשרים לאתר שלך, כנראה שיש סיבה. או שיש באתר תוכן איכותי ורלוונטי, או שהוא מספק מידע בלעדי ומבוקש.

בשביל קישורים נכנסים צריך לעבוד קשה. יש אנשים שקונים קישורים בכסף, וגם זו דרך לקדם אתר, אך הדרך הטבעית היא טובה יותר ויעילה יותר לאורך זמן.

כל אתר רוצה להיות טוב יותר מהאחרים. קישורים בתשלום יכולים לקנות כולם, אך קישורים נכנסים אורגניים, יכולים להיות הדבר שמבדיל בין אתר טוב לאתר מעולה.

10. תוכן איכותי
תוכן איכותי באתר הוא מפתח לקידומו. כשיש באתר תוכן איכותי ורלוונטי, הוא מייצר קישורים נכנסים, כי אנשים מקשרים אל העמודים הללו, ושולחים את חבריהם, או אנשים המחפשים את סוג המידע הנ"ל, אל האתר האיכותי. כך עולה מעמדו של האתר ומנוע החיפוש מבחין בכך.

לדוגמא, האתר ויקיפדיה, לא היה מטפס כה מהר במעלה מנועי החיפוש, ללא היו אנשים הסבורים כי התוכן באתר איכותי, ומקשרים אליו.


מהו תוכן איכותי?

אם מדובר באתר של סוכנות נדל"ן – אפשר לרשום על : "איך בוחרים משרד", "ממה צריך להיזהר", או "מגמות בשוק הנדל"ן בישראל".

דוגמא נוספת: אם אתם קוראים את העמוד הזה, וסבורים כי התוכן הוא איכותי ועשוי לעניין מי ממכריכם, אתם יכולים לקשר אותו אל העמוד הזה.


www.advanced.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גיא יום טוב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]