חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טרגדיה יוונית, בתפקיד הראשי נבחרת ישראל





    קישורי טקסט (לפרטים)




חפש עסקים למכירה בתחום האינטרנט
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קידום אתרים בניית אתרים שיווק באינטרנט קידום בגוגל

נושא המאמר: כתיבה תקנית באתר אינטרנט
מאת: גיא יום טוב   שמור מאמר למועדפים

מי בכלל יודע מה זאת כתיבה תקנית?
ועוד פחות יודעים איך כותבים אותה.
כפי שאדם אשר כותב עם שגיאות כתיב, לא יזהה את השגיאות של עצמו מפני שהוא אינו יודע שהן שגיאות, כך לא כל אחד יידע האם הכתיבה שלו נכונה וטובה.

כתיבה נכונה, תקנית וללא שגיאות היא הכרח עבור כל אתר אשר שואף להפוך לשיווקי וידידותי ללקוח. כתיבה תקנית תהפוך את התוכן לאיכותי יותר, ברור ונוח לקריאה. אתר הכתוב בצורה מסודרת, וללא טעיות כתיב, יהיה ידידותי למנוע חיפוש ומתאים ונוח לקידום.

קיבצנו מספר עקרונות אשר יעזרו לכם להימנע מטעויות ומכתיבה לא תקנית,

א.
להימנע משפת דיבור.


כאשר כותבים כפי שמדברים, הכתיבה הופכת מלאה במילות קישור עודפות, ונשמעת מסורבלת וזולה. אין צורך לכתוב "הם היו אלו שהקימו את החברה". מספיק "הם שהקימו את החברה". מילים מיותרות הן מיותרות. במקום "אנחנו לא", יש לכתוב- "איננו".


ב.
להיזהר מביטויים שאינכם מכירים.

במדריך לכתיבה "נכונה" באינטרנט, נתקלתי בביטוי "עד זה לא מכבר". זוהי הכלאה בין שני ביטויים שונים שאינה קיימת בעברית. היזהרו מיומרנות.

ג.
וגם מכאלו שאתם כן מכירים.

לעיתים משתמשים בביטוי נכון, אך בצורה לא נכונה. לדוגמא: "אם נפרוט את היום לפרוטות". הביטוי נפרוט לפרוטות קיים כמובן, אך הוא צריך להתייחס למשהו שבצורה ברורה ניתן לחלק אותו לחלקים. יום יכול להתחלק לעשרות נושאים שונים.

ד.
לשייך פעלים בצורה נכונה:

כאשר כותבים: "מטרתם של השטיחים הוא ליצור אווירה חמימה", האם הכוונה שלשטיחים עצמם יש מטרה? צריך לכתוב "המטרה בשימוש בשטיחים", או "המטרה בריפוד הרצפה בשטיחים". אמנם אנשים מבינים את הכוונה, אך הכתיבה צורמת.

ה.
להפחית בסלנג.

" תהפכו לתותחי מכירות", "תשחקו אותה", "בקטנה", "נעלה אתכם על טיל". כל ביטויי הסלנג, אינם מתאימים לכתיבה תקנית ויוצרים רושם "חפיפניקי".

ו.
לכתוב את הנושא בתחילת המשפט.

במשפט כמו, "למרות שבעבר, פעם אחר פעם, במשך שנים רבות, ניכשל מוטי בניסיונותיו", הקורא לא יבין על מה מדובר עד שיגיעו לסוף המשפט, ורק אז ינסה להיזכר מה בכלל נכתב שם. צריך לפתוח את המשפט עם "בעבר נכשל מוטי בניסיונותיו'", ורק אז את ההמשך.

ז.
פסיקים ונקודות.

פסיקים: כולם למדו שלא שמים פסיק לפני "וו". זה לא תמיד נכון: אם זוהי רשימה של מספר פריטים, "עמית, שחר ומיכל", אז אכן יש צורך בפסיק, אך אם ה"וו" מחברת בין שני משפטים , נשים פסיק: "הקבוצה טסה למחנה אימונים אמסטרדם, ותשוב ארצה בתחילת השבוע הבא ".
נקודות. טוב להשתמש בנקודה על מנת לחלק משפטים ארוכים ומסורבלים. רצוי לחתוך את המשפט במקום שאכן מתחיל נושא חדש. לרוב נזהה את המקום הנכון לחתוך על ידי "וו" החיבור (זו שלפניה יש פסיק). הפרדת המשפטים תבטל את הצורך ב"וו".

ח.
לכתוב טקסט אחיד.

אם התחלנו את הטקסט בגוף ראשון, עלינו להתמיד בכך. לא לקפוץ בין "כיצד נכתוב טקסט שיווקי", ל "כיצד תכתבו טקסט תקני", ל"איך כותבים משפט נכון".

ט.
כתיבה ביחיד ולא ברבים.

מכיוון שבעברית, שלא כמו באנגלית, ברגע שמתחילים לכתוב ברבים, הדבר משפיע על מילים רבות בהמשך, עדיף לפנות אל ה"קורא" ולא אל "הקוראים".אם בכל זאת כותבים ברבים, יש לזכור לנהוג כך עד סוף הקטע.


www.advanced.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גיא יום טוב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]