חיפוש מאמרים

12305 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הפרעות אכילה בתיאוריה ובקליניקה





    קישורי טקסט (לפרטים)




זמיר סיון | גרפולוג מומחה להשוואת כתבי יד
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: גלעד שליט גרפולוג ניתוח גרפולוגי גרפולוגיה

נושא המאמר: לא ברור מי באמת ניסח והכתיב לגלעד שליט את 96 המלים שנרשמו בכתב ידו, אבל בחינה של הפסקאות הקצרות, של האותיות הרועדות, יכולה לספק הצצה עמוקה יותר אל מה שבאמת חושב החייל החטוף: הגרפולוג זמיר סיוון, שנתבקש לנתח את כתב היד של שליט במכתב מספר בהסתייגות כי "גלעד
מאת: גלי צהל   שמור מאמר למועדפים

לא ברור מי באמת ניסח והכתיב לגלעד שליט את 96 המלים שנרשמו בכתב ידו, אבל בחינה של הפסקאות הקצרות, של האותיות הרועדות, יכולה לספק הצצה עמוקה יותר אל מה שבאמת חושב החייל החטוף: הגרפולוג זמיר סיוון, שנתבקש לנתח את כתב היד של שליט במכתב מספר בהסתייגות כי "גלעד שטרוד במחשבות, מנסה להיות אופטימי, אבל קרוב לסף שבירה" "כתב היד של גלעד שליט מעיד על מחשבות קדחתניות. הוא חושב ללא הפסק וקצר רוח" - כך מפרש הגרפולוג זמיר סיוון, מומחה להשוואת כתבי יד וחתימות. ברגע שראה את המכתב המצולם, סיוון לא הוריד ממנו את העיניים: "יש רעד, קמרים, סימנים של יותר מדי שקעים. על פניו זה נראה כמו כתב של אדם שזקוק לעזרה. יחד עם זאת נראה שהוא נלחם בכל יכולות - ויש לו יכולות". את כל מה שאומר לנו הגרפולוג, הוא מוכרח לסייג. אין מדובר במסמך מקורי, לא ניתן לבחון את הלחץ שהפעיל הכותב על הנייר ולא ניתן לבחון את שטף הכתיבה. אך עם זאת, יש תכונות באישיות של גלעד שזועקות הנייר: "נראה כי הוא מאוד נתלה בתקווה. התלות הזו גורמת להתרוממות רוח, לעיתים קיצונית. רואים שמדובר בבנאדם שמאוד מנסה לשליט על עצמו משמעת, מחזיק את עצמו בכדי לא להתפרק. בכל זאת עם כל כוח האמידות שלו - זה גם עלול להיגמר מתישהו". כל עוד אין מידע מבוסס על מצבו ובריאותו של גלעד שליט נאלץ להסתפק באבחנות הכתב שלו. ניתן למצוא בצורת האותיות של שליט מעט עידוד: "זה לא נראה כמו אדם המתייחסים אליו בצורה קיצונית, אני לא חושב שמתייחסים אליו בצורה אלימה - או לפחות לא עכשיו". עם סיום ניתוח המכתב הגרפולוג, שבין השאר מסייע לחברות במיון עובדים על-פי כתב היד שלהם, ערך הדמייה על כתב ידו של שליט: "מדובר באדם אמין, לויאלי, איכפתי כלפי הסובבים אותו. הייתי מקבל אדם כזה לעבודה. הוא זקוק לטיפול פסיכולוגי שישפר את ביטחונו העצמי ויחזיר אותו לפסים מאוזנים".


נכתב עבור גלי צהל על ידי זמיר סיון גרפולוג

www.zamir-graphology.co.il
קישור לאתר המקור: glz.msn.co.il/newsarticle.aspx?newsid=22934


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גלי צהל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]