חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
נומרולוגיה סינית - דע את מספרך





    קישורי טקסט (לפרטים)




חפש עסקים למכירה בתחום האינטרנט
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שיווק באינטרנט פרסום

נושא המאמר: איך כתובת אינטרנט נכונה יכולה לקדם אותך?
מאת: צחי צימט   שמור מאמר למועדפים

בחירת כתובת אינטרנט (דומיין) הופכת למשימה חשובה מאוד - כל הטיפים במאמר זה.

ראשית חשוב לי לציין כי אנו לא עוסקים בקידום אתרים כפי שרוב הציבור מכיר, אנו משרד פרסום המתמחה באינטרנט וכך אנו מקדמים אתרים - מכלול פתרונות וקריאייטיב המותאם ליעדים ומשימות, בפרסום אין שום דבר טכני והתעסקות בשורות קוד אלא מיקוד בקונספט פרסומי ושיווקי, מיתוג נכון ברשת, יחסי ציבור ועוד.

כשאנו מעלים אתר לאוויר עלינו להתייחס לאתר בדיוק כמו למשרד חדש שאנו מקימים, לא עושים אתרים בשביל הרושם אלי כדי לשווק ולמכור, בשורה התחתונה לפתוח ערוץ קשר אל העסק שלנו הזמין לכולם 24 שעות ביממה. כתובת האינטרנט או בשמה הלועזי - דומיין, היא למעשה סימן ההיכר שלנו ברשת ואולי אפילו הרבה לפני המחשבה על האתר יש לאמץ את כל התאים האפורים כדי למצוא שם נכון ויעיל, במסגרת עבודתי והכשרתי כקופירייטר אני יכול להעיד כי לא מדובר במשימה קלה, אבל כאשר הוגים שם טוב שעובד עבור העסק -אין שמחה גדולה מזאת.

לרוב ההעדפה תהיה לרשום דומיין תחת שם העסק לרוב עושים שימוש בשם העסק בעברית לדוגמה: danimizugavirbaam אולי הכתובת הזאת נכונה מבחינת שם העסק אבל גרועה מאוד מבחינת ההשפעה של הדומיין את מיתוג וקידומו של האתר.

הטיפ הראשון שכדאי להפוך לכלל - כתובת שאי אפשר להעביר אותה בשיחה טלפון היא לא טובה, לצד המילולי יש חשיבות מאוד גדולה קחו למשל את מותגי האינטרנט הגדולים ביותר: GOOGLE, EBAY ,AMAZON,PAYPAL,YOUTUBE כולם חזקים מאוד מבחינת הגייה ומסייעים למותג להיות קליט, היו בטוחים כי כשחשבו על השם חשבו על הכתובת וזה עובד.

הטיפ השני הוא נסו לשלב מילה הקשורה להגדרה העיסקית שלכם לצד השם ואולי במקומו - זה עובד!
כדאי לשלב ולהפריד בעזרת הסימן "-" בין המילים לדוגמה אם ניקח את ידידנו הדימיוני מתחום המיזוג, כתובת שבהחלט יכולה לספק את הסחורה היא dani-aircontion למה? כי היא עדיין משמרת את שם בעל העסק אף מצרפת אליו את תחום העיסוק ופה אנו גם מסייעים למנועי החיפוש השונים על ידי יצירת רלוונטיות בין שם העסק לבין תחום עיסוקו וזוהי מילת המפתח בקידום המודרני.

טיפ שלישי הוא לנסות למצוא כתובת שהיא בדיוק הגדרת העיסוק אולי אפילו "לוותר" על שם העסק ולתפוס את הדומיין שמבטא בדיוק מה אנו עושים ובמקרה של ידידנו ככל שיתמקד במה הוא עושה ויתפוס דומיין מתאים הוא יכול לסייע בהחלט למנועי חיפוש למצוא אותו - במקרה שלו המילה מיזוג אוויר או דברים מקבילים באנגלית שישמשו אותו כדומיין הם התחלה נפלאה לקידום מצויין ובחינם.

לגבי סיומות של כתובות - אין חשיבות לסיומת למי שמתלבט בין דומיין מקומי לדומיין בין לאומי מה שכן צריך לחשוב עליו טוב זה שם מנצח שיעזור לעסק שלכם להתמתג כראוי ולהתקדם במיקום שלו במנועי החיפוש השונים ברשת.


www.zimet-creative.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י צחי צימט שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]