חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
לאור הרפורמה במיסוי לעולים חדשים ותושבים חוזרים - תכנן צעדיך וחסוך במס - תושב חוזר - עולה חדש





    קישורי טקסט (לפרטים)




חפש עסקים למכירה בתחום האינטרנט
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שיווק באינטרנט קידום בגוגל קידום במנועי חיפוש קידום אתרים

נושא המאמר: האיזון המושלם באתרי אינטרנט
מאת: גיא יום טוב   שמור מאמר למועדפים

החוכמה שבקידום אתרים
בניית אתר בצורה נכונה יכולה להביא לאהבה אינסופית בינכם לבין מנועי החיפוש. אך אם יגיע זרם אינסופי של גולשים שימצאו את עצמם באתר שאינו ידידותי, הביקור שלהם יהיה קצר כמו לחיצה על כפתור ה X .


מצד שני, גם בניית אתר לתפארת יכולה להשאיר אתכם עירומים לגמרי אם לא תקחו בחשבון את מנועי החיפוש. עוד כמה צעדים אל האיזון המושלם והעלאת אחוזי המכירות שלכם.



בחזרה לעבר



בעבר הלא רחוק היינו פטורים מלדאוג למציאת שיווי משקל בין אתר המותאם למשתמש לבין אתר המותאם למנועי החיפוש.
מנועי חיפוש היו מורכבים מאלגוריתם פשוט (יחסית) שחישב צפיפויות של מילים, כותרות ומבנה של אתר. גולשים מיעטו להשתמש במנועי חיפוש מכיוון שהתוצאות היו בהתאם : תוצאות לא רלוונטיות ו'ספאמרים' בכל פינה. מנועי החיפוש התחילו כ"רובוטים" בלבד ללא התחשבות בחווית הגולש.




התפתחות בקידום אתרים



אם נסתכל מה שונה היום מאז, נקבל את הנתונים הבאים :


1. מנועי החיפוש מותאמים לחווית הגולש, ומקבלים אינפורציה לגביו בעזרת סרגלי כלים כגון Google Toolbar, YahooToobar, ובעזרת תוכנות סטטיסטיות כגון Google Analytics.
2. התפתח שימוש נרחב ברשתות חברתיות המשקפות טרנדים בגלישה, קישורים טבעיים לאתרים ועוד.
3. מנועי החיפוש פיתחו שיטות מתוחכמות לזיהוי פעילות אסורה בקידום אתרים.
4. אתרים חייבים לעבור תקופות הסתגלות ארוכות עד שיופיעו במנועי החיפוש. (SandBox).




מנועים מביאים גולשים




מנוע החיפוש ישלח אלינו גולש רק אם הוא מאמין שאנחנו באמת רלוונטיים למה שהגולש חיפש. אם בנינו את האתר כך ש"ידבר" בצורה נכונה עם מנועי החיפוש, אנחנו בדרך הנכונה. לכן אנו מעבירים את האתר תהליך של "אופטימיזציה". מפני שנדרשת תשומת לב לדרך בה סורקים מנועי החיפוש את אתרי האינטרנט. אם אינך משבץ מילות מפתח המהלך הכתיבה אינך יכול לצפות לדירוג גבוה במילים המבוקשות.
כמו כן, אנחנו אמורים לעזור למנועים להגיע לכל העמודים ולאנדקס אותם ולא להחביא עמודים אי-שם באתר.



כמובן שיש עוד המון פרמטרים שצריך לקחת בחשבון וזה לא המקום לפרט עליהם. נשאלת השאלה :

האם דיברנו רק עם מנוע החיפוש בצורה כזאת שתמצא חן בעיניו ? או גם בעיני הגולש ? איך בנוי הטקסט שאליו הולך להגיע הגולש ?



גולשים הופכים לצרכנים


אחד התהליכים שבהם תמדד היכולת השיווקית שלנו הוא ה'צעד הנוסף' שבין ביקור באתר לבין צריכת המוצר או השירות שאותו אנו מציעים. כדי להבין קצת יותר לגבי האפקטיביות של האתר שלנו צריך להזכיר מונח חשוב : "יחס המרה" . עד כמה הגולשים שלנו הופכים להיות צרכנים. מה יחס ההמרה בין כמות הגולשים לכמות הלקוחות החדשים שנוצרו.


לא קשה להביא גולשים לאתר. בעיקר גולשים לא ממוקדים. השאלה היא מה שווה המאמץ שלנו אם איניו מסוגלים להפוך את הגולש לצרכן ? השקענו כל כך הרבה כוחות כדי להעלות את האתר למיקומים טובים במנועי חיפוש אבל איננו מסוגלים לדבר בצורה נכונה עם הגולשים שלנו.



מדידת יחס המרה



יחס המרה מחושב על ידי חלוקת מספר הלקוחות במספר הגולשים. לדוגמא:

אם נכנסו לאתר כ100 גולשים ומתוכם שניים הזמינו מוצר מסויים, יחס ההמרה הינו 2%.



נבדיל בין שני סוגים של יחס המרה :


1. יחס המרה כללי- האם וכמה, גולשים באתר הופכים לצרכנים.
2. יחס המרה ספציפי - גולשים המגיעים ממודעות או ממילות חיפוש ספציפיות.
ישנם כלים המסייעים להבין בצורה יותר מדוייקת מה יחס ההמרה באתר. שימוש ב Google Analytics יכול לתת נתונים מעניינים לגבי הרגלי הגלישה של מבקרים באתר ולעקוב אחרי יחס ההמרה.





ניתוח והגדלת יחס ההמרה


יכולות להיות סיבות רבות לכך שיחס ההמרה הוא נמוך או גבוה. אנו משתמשים בכלים סטטיסטיים כדי להבין מהם הכשלים ומהם היתרונות שלנו המשפיעים על יחס ההמרה . אמנה כמה נקודות שמומלץ להתחשב בהן, בניתוח סטטיסטי של האתר :


1.Bounce Rate - גולשים שהגיעו לעמוד מסויים ועזבו מיד את האתר. יש למצוא את העמודים בהם המדד הזה גבוה ולהבין מה ניתן לשפר באחרים כדי להקטינו. כמו כן מומלץ ללמוד מעמודים בהם ה Bounce Rate נמוך.
2. עמודי נטישה - איזה עמודים גורמים לגולשים לעזור את האתר. יכולים להיות מספר גורמים כגון עמוד שלא עולה כמו שצריך, הודעת שגיאה, טעויות כתיב, או אכזבה של הגולש מאיכות התוכן, או מחוסר רלוונטיות של האתר לצרכיו.
3. Goal Pages - בהגדרת עמודי "מטרה" אנחנו בעצם קובעים את העמודים שבהם השגנו משהו שרצינו : מייל מלקוח, פניה לאתר, בקשה להצעת מחיר או קנית מוצר מסויים. היתרון בהגדרת עמודים כאלה היא לא במעקב אחרי כמות המטרות שהושגו אלא באפשרות לפלח את הגולשים שהגיעו לעמודים אלו . לדוגמא: מאיזה ארץ/שפה/עיר הגיעו רוב הגולשים ה"איכותיים" האלה. מאילו מילות חיפוש/מנועי-חיפוש וכו'.
הנתונים הללו יכולים להשפיע רבות על החלטות שיווקיות בהמשך.


קידום אתרים במנועי חיפוש



מנועי חיפוש אוהבים אופטימיזציה. הם מעדיפים אתרים שקל להכנס אליהם ומאוד ברור מה הם מציעים.

אנחנו נוטים לשכוח שבסוף אנחנו מחפשים את הגולש ולא את מנועי החיפוש, ובונים את אתרנו בלי להתחשב בגולש אלא רק במנוע החיפוש. חייבים לשים דגש על כתיבה נכונה ועל ניתוח מתמיד של גולשים באתרנו במטרה להגדיל את יחס ההמרה.


www.advanced.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גיא יום טוב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]