חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הנפילה של סקייפ





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מתקני תצוגה דפוס דיגיטלי קנבס הדפסב על קנבס

נושא המאמר: הדפסים על קנבס - הפוך את כל העיצוב לעבודת אומנות
מאת: רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי   שמור מאמר למועדפים

לא כולם יודעים מהו ההבדל שניתן להשיג בהדפסים על בד קנבס. הדפסי קנבס מעניקים מראה ותחושה שונים לחלוטין מהדפסים מבריקים.
הדפסים על קנבס פותחים לפניך מרחב רחב של אפשרויות לעומת הדפסים מבריקים שהם בטבעם מגבילים. בהדפסים על קנבס ניתן בנקל להפוך כל עיצוב לעבודת אמנות. ניתן להעביר תמונות על הקנבס ללא משיכת מכחול.
באמצעות הדפסים און לין תוכל לקשט את קירותיך בהדפסי קנבס איכותיים. כל בית דפוס מסחרי יכול להדפיס כל עיצוב או תמונה שנמצאים ברשותך על גבי קנבס. כך תוכל למלא את כל שטחי החלל הפנימי בהדפסי קנבס שיאירו את כל המקום.
בתי דפוס המצוידים במכונות טכנולוגיות משוכללות יכולים לבצע מגוון רחב של הדפסות על פי צרכיך. תוכל להצטייד במגוון רחב של מוצרי דפוס שיאפשרו לך לעצב אישית לפי רצונך.
הדפס על קנבס הוא רק אחד מהחומרים הרבים שניתן לעבוד איתם על מנת לספק את צרכיך. אתה יכול להפוך כל דבר כיד הדמיון הטובה עליך.

הדפסים על קנבס און לין
ניתן להשתמש בהדפסי קנבס במגוון צורות. אתה הוא זה שתכתיב את מראה הדפסי הקנבס בהתאם לדרישותיך. אתה יכול להשתמש בהם לצרכים אישיים, מסחריים או עיסקיים.
הדפסים על קנבס מבוצעים בנקל און ליין. בדרך כלל, בתי הדפוס הגדולים הם המבצעים הדפסים על קנבס כיוון שהם מתמחים בהתאמת מגוון חומרים שאיתם ניתן לעבוד. הדפס על קנבס הוא אחד ממבחר רב של חומרים שעליהם ניתן להדפיס.
ניתן להתחיל עם קנבס בגודל של 20 x 20 ולהגדיל אותו לגודל חי של 15050x2. בתי הדפוס משתמשים בטכנולוגית דפוס דיגיטלי כדי להדפיס קבצים במהירות, בדייקנות ובקלות. ניתן לבצע הדפסה דיגיטלית על פני מבחר משטחים שהליכי הדפסה אחרים אינם אפשריים. דבר זה הופך את ההדפסה על קנבס למשימה קלה.

הדפסה על קנבס בקלות


כל מה שעליך לעשות הוא להכין את הקובץ שלך בכל עיצוב שעולה על דעתך. זה יכול להיות צילום או פורטרט, אמנות דיגיטלית, רפרודוקציה של יצירה אמנתית, וכדומה. אתה יכול לשמור את הקובץ בפורמט שבית הדפוס של בחירתך יבקש.

וודא שהקובץ נמצא ב- cmyk מוד. בתי דפוס גדולים, כמו בתי דפוס אופסט מסחריים, עובדים רק עם cmyk.


לאחר שהכנת את התיק, התחבר לאינטרנט ובחר קנבס או קנבס אמנתי לפי רצונך. בעמוד המוצר תתבקש לציין את הגודל שברצונך להדפיס.

בתי הדפוס מתאימים דרישות לשוליים ברוחב של 0.5 ס"מ מסביב להדפס, כך שנותר לך מקום למתיחה והרכבה על הקנבס. אמנם בתי דפוס מציעים מבחר שרותים, אך מומלץ לבדוק ששרותי מתיחה והרכבה אכן כלולות ביניהם.


לאחר שהכנסת את כל הפרטים הנדרשים, המשך לצ’ק אאוט ובצע את התשלום. מספר בתי דפוס מאפשרים ביצוע תשלומים בדרכים אחרות, אך לרוב יבוצע התשלום באמצעות כרטיס אשראי.
הזמנות להדפסי הקנבס הם בדרך כלל הרצות קטנות כי בתי הדפוס מדפיסים בדרך כלל מקסימום של 100 הדפסים. יתרה מזאת, יהיה עליך לדבר עם בית הדפוס כדי לסכם איתם את כל הפרטים כגון מחיר, זמן הביצוע וכדומה.
יחד עם זאת, בתי דפוס מקצועיים יכולים להציע לך זמן ביצוע של יום כך שההדפסים שלך יעובדו במהירות ותוכל להנות מהדפסים על קנבס תוך זמן קצר. הם גם מציעים משלוח יבשתי חינם כדי שתוכל להסיר דאגה מליבך. בדוק מה הכי מתאים לך וזכור את הטיפים האלה כשאתה מבצע הזמנה של הדפסי קנבס היום.




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]