חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איך להפוך מסיבת קריוקי לערב שהחברים שלך לא ישכחו?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מתקני תצוגה דפוס דיגטלי הדפסה בפורמט רחב רול אפ

נושא המאמר: הדפסות בפורמט רחב – הכר את החומרים והשימושים
מאת: רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי   שמור מאמר למועדפים

הדפסות בפורמט רחב כשמן כן הן, הדפסות המתמחות בדפוס רחב. ניתן לבחור מפוסטר שגודלו 43x28 ס"מ ועד להתקנות המשתרעות מהרצפה ועד לתקרה. ניתן להדפיס את רוב הגדלים שביניהם על גבי חומרים שונים.

כיוון ששיטת הדפסה זו היא הן דיגיטלית והן אופסט, ניתן להזמין בטווח של 1 – 99 (הזמנה של הרצות קטנות דיגיטליות) ועד לכמה אלפי יחידות (אופסט). עלות ההדפסה עולה ככל שעולה הגודל, אך העלות ליחידה פוחתת ככל שהכמות גדלה (הדפסה בסיטונות).

קיימת גם אופציה להדפיס על גבי מגוון חומרים המתאימים לשימוש בתנאי חוץ ובתנאי פנים. להלן רשימת חומרים מקובלים בשימוש הפקת הדפסה בפורמט רחב:

קנבס אמנתי – אותו חומר בד המשמש לציורי שמן וציורי קיר. בגלל מרקם החומר, הדפוס מופיע בצבע עמוק וגימור מט המזכיר ציורי שמן. התמונות מופיעות ברזולוציה גבוהה דבר שמקנה לפלט איכות של צילום. ניתן להשתמש בקנבס אמנתי בפרסום חוץ ובפרסום פנים כי החומר חזק, לא נקרע בקלות ועמיד למים.
שימושים: פורטרטים, ציורי קיר, פוסטרים ובאנרים

טקסט מבריק – חומר נייר הדומה לדפי מגזינים. הנייר הוא בעל גימור חלק וברק בהיר. ההדפסה היא בעלת איכות של צילום בברק אחיד. השימוש הטוב ביותר בחומר זה הוא בשטחי פנים. הוא גם מתאים להדפסת פוסטרים בשטחי פנים בכמות גדולה וזולה .
שימושים: פוסטרים בשטחי פנים, תמונות קיר (פין אפ), שלטים חד פעמיים ופליירים.

ברק חלקי וברק מלא – חומר עצי זה הוא בעל ברק חלקי וברק מלא וניתן להדפסה בגודל של
1.50 2.00 x מ’. משתמשים בו גם כחומר לפוסטרים ובהתאם לגימור או לציפוי ניתן לשימוש בתנאי חוץ או בתנאי פנים. פוסטרים בעלי ברק מלא הם עמידים ומקנים בוהק לדפוס בשעה שהברק החלקי מוסיף נופך מקצועי לפוסטר.

שימושים: פוסטרים לשטחי חוץ, פליפ צ’ארט, מודעות תצוגה, מתקני תצוגה בתערוכות וכד’.

באנרים מויניל – ויניל הוא חומר סינטטי עמיד ביותר. ניתן לציפוי ב – uv לתוספת ברק והגנה. אך בניגוד לחומרים אחרים שהוזכרו, הדפוס הוא גרגרי ולעתים מפוקסל. כשמביטים בו מרחוק איכותו דומה לאיכות צילום ולכן רצוי להשתמש בו להדפסות גדולות הנראות ממרחק. הוא עמיד למים, קמטים, קריעה, ובצרוף עם דיו ארכיוני הוא יאריך מספר שנים.
שימושים: שילוט חוצות, באנרים, פוסטרים, מתקנים מהרצפה עד התקרה, וכד’.

דבקים: מדבקות. ניתן להוסיף חומר דבק בגב כל החומרים שהוזכרו. תכונות החומר נשמרות וכן האופציה להוספת ציפוי ושכבת חומר דביק. השימוש בדבקים מסייע להרכבה קלה יותר כיוון שהוא נדבק לרוב המשטחים.
שימושים: שלטי חלונות, פרסום נייד בצידי משאיות, מכוניות, לוחות תפריטים, תצוגות בתערוכות, טפטים בהתאמה אישית וכד’.

למרות שקיימות ספסיפיקציות סטנדרטיות להדפסות בפורמט רחב קיימות גם אופציות להתאמה אישית. מידות מותאמות אישית הן אופצית ברירת המחדל בהדפסה דיגיטלית שמחייבת התאמה אישית (ועלות נוספת לאופסט).

ניתן להזמין מבית הדפוס צורות צבע חתוכות, צבע כתם או צבע ייחודי.

www.campus.org.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]