חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
יחסי אמהות-בנות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קפריסין אנגליה מניעת כפל מס מיסים

נושא המאמר: האמנה למניעת מס בין קפריסין לאנגליה - מניעת כפל מס - מיסים - אנגליה - קפריסין
מאת: אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected]    שמור מאמר למועדפים

אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected]


במסגרת הידוק היחסים הדיפלומטיים בין קפריסין לבין אנגליה, נחתמה בין שתי מדינות אילו אמנה למניעת כפל מס. האמנה, כשמה כן היא, מטרתה לגרום לכך שנישומים קפריסאיים ואנגליים לא ישלמו כפל מס על אותה הכנסה, הן בקפריסין והן באנגליה. הגלובליזציה וריבוי העסקאות הבינלאומיות המתרחשות לאחרונה, יוצרים מצבי של כפל-מס רבים.

הכנסה מעסק - הכנסה מעסק של תושב המדינה המתקשרת תחויב במס רק באותה מדינה, למעט באם העסק מקיים עסקים במדינה האחרת באמצעות מוסד של קבע הממוקם במדינה האחרת, שאז ניתן למסות גם במדינה האחרת את ההכנסות ממוסד הקבע.

דיבידנדים - דיבידנדים המשולמים מחברה תושבת אנגליה לחברה תושבת קפריסין המחזיקה ב- 10% מזכויות ההצבעה בחברה תושבת אנגליה, ניתנים למיסוי בקפריסין בלבד. לשון אחרת, הכנסות מדיבידנדים של חברה קפריסאית שהתקבלו מחברה אנגלית, המחזיקה ב- 10% מזכויות ההצבעה בחברה תושבת אנגליה, אינן חייבות במס באנגליה.

ריבית - ריבית המשולמת על ידי תושב המדינה המתקשרת לתושב המדינה המתקשרת האחרת ניתן למסות בשתי המדינות אלא ששיעור המס במדינה המתקשרת לא יעלה על 10%.
תמלוגים - תמלוגים המשולמים על ידי תושב המדינה המתקשרת לתושב המדינה המתקשרת האחרת ניתן למסות רק במדינה המתקשרת האחרת.

הצטרפותה של אנגליה לאיחוד האירופאי - בעקבות הצטרפות אנגליה לאיחוד האירופאי, הדרקטיבה הארופית לעניין דיבידנדים בין חברות אם לחברות בת חלה בענייניה ומשכך, מדיבידנדים המשולמים על ידי חברה תושבת אנגליה לחברת אם תושבת האיחוד האירופאי לא מנוכה מס במקור באנגליה אם החברה האם מחזיקה לפחות ב- 15% ממניות החברה האנגלית (10% החל משנת 2009) לתקופה מתמשכת של לפחות שנתיים המסתיימים במועד חלוקת הדיבידנד.

גם הדרקטיבה הארופית לעניין ריבית ותמלוגים חלה בענייניה ומשכך, מתשלומי ריבית ותמלוגים שמשלמת תושבת אנגליה לחברת אם תושבת האיחוד האירופאי לא מנוכה מס במקור באנגליה אם החברה האם מחזיקה לפחות ב- 25% ממניות החברה האנגלית תקופה מתמשכת של לפחות שנתיים המסתיימת במועד תשלום הריבית או התמלוגים.

אין זה סוד, כי ישראלים רבים עושים שימוש באמצעות חברת אחזקות קפריסאית המחזיקות בחברות אנגליות. שכן, ניצול ושימוש נכון בהוראות האמנה, יכולים להניב למשקיע הישראלי רווח מהשקעותיו באנגליה, תוך היחשפות מינימאלית לחיוב במס.

לסיום נציין, כי אין לראות באמור לעיל כחוות דעת ו/או ייעוץ משפטי - ללא ליווי עורך דין או רואה חשבון הבקיא בדיני המס הישראליים והבינלאומיים, לא ניתן יהא לעשות שימוש נבון ומושכל בהוראות האמנה, כדבעי.


רמת גן: רח´ החילזון 12, (בית הקריסטל)
טל´: 03-6127446, פקס: 03-6127449
חיפה: שדרות המגינים 58
טל´: 04-8526693 פקס: 04-8555976
שאלות לגבי המאמר ניתן להעביר למייל:
[email protected]




www.adviser.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected] שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]