חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מה לא לשכוח לחתונה





    קישורי טקסט (לפרטים)




מלונות מומלצים בבנגקוק

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תאילנד טיולים חו"ל חופש בחול

נושא המאמר: תאילנד המלצה לטיול
מאת: מרום תעופה    שמור מאמר למועדפים

יום 1-2: תל אביב – בנגקוק

נפגש בשעות הערב בנמל התעופה בן גוריון ונמריא בטיסת לילה לבנגקוק בירת תאילנד. ננחת בבנגקוק למחרת בצהרים. לאחר התארגנות במלון נצא לשוטט בסמטאות העיר.

לינה: בנגקוק.



יום 3: בנגקוק – האנוי

נסיים את ביקורינו בבנגקוק, עד לשעת טיסתנו להאנוי בירת וייטנאם. לאחר התארגנות נצא לערוך סיור הכרות עם האנוי ונחווה סיור ריקשות בחלק העתיק של העיר.

לאחר ארוחת הערב נחזה במופע בובות המים- התיאטרון המסורתי של חקלאי וייטנאם שהתקיים במשך מאות שנים בשדות אורז מוצפים.

לינה: האנוי.



יום 4: האנוי - מפרץ האלונג – האנוי

לאחר ארוחת הבוקר נצא את האנוי בנסיעה לאורך הנהר האדום לעבר מפרץ האלונג-"המקום בו יורד הדרקון אל הים", מפרץ מרהיב שנחשב לאחד מפלאי תבל. מימיו השקטים זרועים באלפי איונים וצוקים נישאים המזדקרים מן המים ויוצרים נוף מיוחד במינו. נצא לשייט חוויתי במפרץ ונתרשם מאורח חייהם של הדייגים החיים במימיו. נבקר במערות נטיפים קארסטיות בחלק מן האיים.לאחר סיום השייט נחזור להאנוי.

לינה: האנוי.



יום 5: האנוי

נערוך סיור בהאנוי, עיר גנים ואגמים יפהפייה,שלמרות המלחמות ההשפעה הצרפתית עדיין ניכרת בה. נראה את רובע השגרירויות הקולוניאלי, שנבנה ע"י הצרפתים ונראה את המאוזוליאום של "הדוד הו" כינויו של הו-צ'י-מין, אביה הרוחני של וייטנאם המודרנית. נמשיך לפגודת העמוד הבודד,לפגודת טראן קוק ולביקור במקדש הספרות הקונפוציאני, ששימש בית ספר גבוה למנהל בימי קיסרי וייטנאם. נבקר במקדש נגוק סון ואגם הואן-קיאם.

לינה: רכבת לילה.



יום 6: לאו קאי - סאפה

נגיע בבוקר עם רכבת הלילה, ללאו קאי, שעל גבול יונאן. ניסע למלון להתרעננות וארוחת בוקר. נבצע תצפית מרהיבה מ"הר המרונג" על סאפה. ניסע לסאפה ולשוק המקומי התוסס ובו קבוצות אתניות שונות וצבעוניות, בלבושם הציורי הבאים למכור את מרכולתם. אחר הצהרים נצא לטראק קצר לביקור בעיירה טאפין וכפרים נוספים ככל שהזמן יאפשר.

לינה: סאפה .



יום 7: סאפה – באק הא

לאחר ארוחת הבוקר נסיעה לכפר באק הא הידוע בשוק סוף השבוע הססגוני שמתקיים בו אליו נקבצים בני ובנות שבטי ההרים השונים מכל הסביבה. לאחר הביקור בכפר ובשוק הצבעוני טיול רגלי בגבעות הסובבות את באקהא אל כפרי שבטים הנמצאים בסביבה.

לינה: רכבת לילה.



יום 8 : סאיגון(הו-צ'י-מין-סיטי)

ניפרד מהאנוי, ונטוס בטיסת פנים אל סאיגון. (מרחק 1600 ק"מ) הו-צ'י-מין-סיטי בשמה הרשמי היום, אולם עדיין סאיגון בפי כל. בירתה הסוערת והתוססת של דרום - וייטנאם עד האיחוד עם הצפון לאחר המלחמה וכיום ה"מנוע" הדוחף את כלכלת וייטנאם מכלכלה קומוניסטית מפגרת לכלכלת שוק מתקדמת. סאיגון הנה "עיר בלי הפסקה" סוערת ותוססת בכל שעות היום ככורת דבורים פעלתנית. ניסע למלון ובדרך נחוש באווירה התוססת ונשתלב בתנועה יחד עם עשרות אלפי טוסטוסים וריקשות אופניים. סיור בסאיגון(הו-צ'י-מין-סיטי)נסייר באתרי העיר:קתדרלת נוטר-דאם והמרכז הקולוניאלי/צרפתי הישן, מוזיאון מלחמת וייטנאם(לשעבר מוזיאון פשעי המלחמה), נבקר גם בשוק המרכזי שלסאיגון ובצ'ולון הרובע הסיני המרתק על שוקיו התוססים וסמטאותיו הציוריות והמקדשים הרבים המצויים בו.

לינה: סאיגון.



יום 9: מחילות קוצ'י - טאי נין – סאיגון

ניסע בדרכים כפריות ודרך שדות אורז מוריקים לביקור במחילות קו- צ'י -"גבעת התחמושת"של הוייטקונג בתקופת המלחמה נגד האמריקנים. המחילות השתרעו בשטח של למעלה ממאתיים קמ"ר והיוו למעשה עיר תת קרקעית ענקית ונסתרת לחלוטין מפני השטח שכללה בתי חולים, בתי חרושת לנשק ועוד ושכנו בה אלפי לוחמים שלעיתים לא ראו אור יום במשך חודשים ארוכים. נמשיך לטאי נין,עיירה בה נמצא המרכז של דת וייטנאמית ייחודית "קאו-דאי" המשלבת אלמנטים בודהיסטיים,קונפוציאנים ונוצריים יחד עם פולחן קדושים וביניהם "סלבריטאים" כגון משה רבנו, נאפוליון, לואי פסטר וויקטור הוגו. נצפה בתפילת הצהרים היומית במקדש הססגוני ובשעות אחר הצהרים נשוב לסאיגון.

לינה: סאיגון.



יום 10: דלתת נהר המקונג

נסייר בדלתא של נהר המקונג, מהאדירים, שבנהרות אסיה והנהר השביעי בגודלו בעולם, שמהווה את "עמוד השדרה" של הודו-סין בשמשו גבול ונתיב סחר בין וייטנאם, קמבודיה, לאוס,תאילנד, בורמה, דרום סין וטיבט. בוייטנאם יוצר הנהר דלתא אדירת ממדים שמהווה את "אסם האורז" למדינה. נבקר באזורים החקלאיים המדהימים ביופיים של הדלתא ונשוט על חלק מיובליו של הנהר. נחזה בשווקים צפים ונבקר במחוז וין

לונג אחד המחוזות של הדלתא. נבקר במספר מפעלים מקומיים ונראה כיצד מייצרים החקלאים באמצעים פשוטים דברים שונים ההכרחיים לקיומם.

לינה: קאנתו.



יום 11: קאנתו – צ'או דוק

נצא את קאנתו ונשוט אל קאי ראנג אחד השווקים הצפים הגדולים והמרשימים ביותר באסיה. נתרשם מחיי המסחר התוססים שמתנהלים כולם ע"ג המים. נמשיך בנסיעה לכיוון העיירה צ'או דוק , נבקר בכפרי מיעוטים ונצא לביקור בהר סאם שעל נהר המקונג והגבול של וייטנאם עם קמבודיה.

לינה: צ'או דוק.



יום 12-13: צ'או דוק - פנום- פן
בשעות הבוקר המוקדמות נשוט במעלה המקונג האדיר לגבול וייטנאם קמבודיה. בצהרים נגיע לפנום-פן בירת קמבודיה,שנחשבה בעבר ל"פריז של המזרח". נבקר באתריה המרכזיים של העיר: ארמון המלך, פגודת הכסף והמוזיאון ובמקדש,שעל שמו קרויה העיר,שדות הקטל ונטייל לאורכה של טיילת המקונג.

לינה: פנום-פן.



יום 14: ימת טונלה-סאפ – אנגקור

נחלוף בשייט ע"פ כפרים רבים לאורך המקונג ונחזה בשיטות הדייג הייחודיות על גבי ימת טונלה סאפ .ימה פנימית מיוחדת שסביבה התפתחה ארץ הלב של האימפריה הקמרית. מקום בעל ייחוד גיאוגרפי,שאין שני לו בעולם. הימה נחשבת לאזור הדייג הפורה ביותר בעולם. סיאם-ריפ עיירת מחוז רדומה מהווה שער הכניסה לביקור באנגקור "פטרה של הג'ונגלים", שהייתה עיר הבירה של אימפריה קמבודית קדומה שהשתרעה גם על שטחי תאילנד,לאוס ,וייטנאם וננטשה במפתיע ובצורה מסתורית. העיר ומקדשיה, ששוכנים באזור יערות גשם

"נבלעו" ע"י הג'ונגלים ונשכחו לחלוטין עד,שנתגלו במקרה ע"י צייד פרפרים צרפתי לפני כמאה שנה. בשטח ענק ומכוסה ג'ונגלים מצויים עשרות מקדשים מדהימים שחלקם עדיין נתונים בחיבוקו של הג'ונגל. המקום נחשב לאחד מפלאי תבל ונמצא ברשימת השימור לאתרים בעלי חשיבות לכלל המין האנושי של אונסק"ו,

ארגון המדע החינוך והתרבות של האו"ם. את הימים הבאים נקדיש לביקור בחשובים, שבמקדשי אנגקור, שכמו לקוחים מתפאורה לסרטיו של "אינדיאנה ג'ונס". כמוכן נצפה בתושבים הכפריים המקומיים ואורחות חייהם.

לינה: סיאם-ריפ



יום 15: סיאם ריפ- אנגקור
יום זה יוקדש כולו לאזור מקדשי הפלא של אנגקור.

בערב נצא למופע בלט קמבודי מסורתי.

לינה: סיאם-ריפ.



www.maromnet.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מרום תעופה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]