חיפוש מאמרים

12305 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ביטול רישום פלילי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ריהוט משרדי ריהוט לבתי קפה ריהוט רהוט משרדי

נושא המאמר: ריהוט משרדי כמניע פריון בעבודה
מאת: ליאב - ריהוט משרדי   שמור מאמר למועדפים

ריהוט משרדי ובפרט כיסאות, שולחנות, ארונות, חדרי ישיבות, מטבחון וחדר אוכל ובכלל סביבת העבודה המשרדית אינם נתפסים, באופן מפתיע, כרכיב בהגברת פריון העובד - חבל!

באמצעות השקעה פשוטה, זולה ויעילה בסביבת עבודה בריאה המתבססת על רכיבי ריהוט למשרד באיכות גבוהה והיוצרים אווירה נעימה לעובד, ניתן לשפר את פריון העובדים שלכם ובכך להרים תרומה משמעותית לשורה התחתונה ואף להעביר אותה מהפסד לרווח.

מצב הרוח, המוטיבציה והנאמנות של העובד נקבעים על ידי מספר גורמים ובהם - תנאי השכר, אתגר ועניין, נוחות סביבת העבודה, אווירה ומראה כללי. אמנם לתנאי השכר מעניקים את המשקל המרבי ואת מרב המאמץ בשיפור שלהם ובפרט בתהליך המשא ומתן בין העובד למעסיק. אולם, במרבית המקרים התוצאה היא חסור שביעות רצון של שני הצדדים ובפרט העובד וכתוצאה מכך ירידה במוטיבציה ובעניין ויצירת אווירה שלילית. כל אלו תורמים באופן ישיר לירידה בפריון העבודה של העובד בפרט ובפגיעה בשורה התחתונה שלכם כבעלי עסק. זאת, ללא התייחסות למשאבים שמושקעים בתהליך העלאת השכר ובהם זמן ואנרגיות נפשיות שכולם באות על חשבון ההשקעה במקום העבודה.

כאמור, רכיב שנוטים להתעלם ממנו הוא ריהוט המשרד ובפרט ההתייחסות לסביבת העבודה הישירה והמיידית של העובד. באופן מפתיע, או שלא - השקעה חד פעמית ובעלות נמוכה למדי יכולות להביא תשואה חיובית ומהירה הבאה לידי ביטוי ביעילות ותפוקה של העובד. השקעה בריהוט משרדי בריאותי מונע מחלות וכאבים ובפרט כאבי גב. מניעת תופעות אלו משפרת את מצב הרוח ואת המוטיבציה - הרי נעים יותר להגיע בבוקר לסביבת עבודה מזמינה. רכיבי ריהוט, כגון כסאות מזכירה או כורסאות מנהלים, שולחנות מזכירות או שולחנות מנהלים, ריהוט לחדרי ישיבות ואפילו ריהוט מתכת לאחסון ציוד משרדי ותיקיות יכולים לשנות לחלוטין את התחושה אותה מקרין המשרד כלפי העובד.

אפילו השקעה בשעת המנוחה של העובד יכולה להשתלם באופן מפתיע. התבססות על רכיבי ריהוט לבתי קפה במטבחון או בחדר האוכל של העסק שלכם, משנה לגמרי את חווית ארוחת הצהריים - כעת העובדים כבר לא יוצאים לאכול בחוץ וכאן הרווח שלכם הוא כפול: גם חוסכים בזמן העדרות מהממשרד, גם מפחיתים את עלות ההוצאות של העובדים (שיפור בתנאי השכר בלי השקעה ישירה) וגם מאפשרים יצירת הווי וגיבוש משרדי. כל אלו ביחד, משפיעים באופן ישיר על סביבת העבודה של העובד, על האווירה ובודאי משפרים את פריון העובד. למעשה, עובד מרוצה המגיע ועוזב את המשרד מחייך יאפשר למעסיק שלו לנהל את דיוני השכר השנתיים באופן הרבה יותר קל ונינוח - הרי הוא כבר מרוצה!

לסיכום, השקעה חד פעמית ובעלות נמוכה יחסית בסביבת העבודה וזו באמצעות ריהוט משרדי, ריהוט לבתי קפה או אפילו ריהוט גינה יכולים להשפיע באופן מיידי וחיובי על פריון העובדים שלכם ובטווח הארוך על שורת הרווח שלכם. אז נסו כעת לשבת ולחשבו איך ניתן לשדרג את תנאי העבודה בעסק שלכם וצרו קשר עוד היום לייעוץ וליווי במחירים הכי טובים בארץ - שירות לפרטים, עסקים ומוסדות בכל חלקי הארץ.

www.li-av.co.il/ריהוט-משרדי


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ליאב - ריהוט משרדי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]