חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שפת גוף





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: סקס sex

נושא המאמר: כל האמת על המשיכה הנשית
מאת: יגאל שטארק    שמור מאמר למועדפים

דיברת איתה בפאב או במסיבה ובדרך הביתה אתה מגלה את ההרגשה הזאת. פתאום אתה שם לב שהמחשבות שלך סובבות רק סביב דבר אחד. אותה הבחורה שבזמן הקצר שדיברתם הצליחה לחרוט פס עמוק ברגשותיך. אתה קם למחרת בבוקר ומגלה שההרגשה לא נעלמה. אתה עדיין חושב עליה ונזכר במראה שלה. אתה מנסה להבין למה זה קורה לך פתאום, הרי היא אחת מעשרות הבחורות שיצא לך לדבר איתן בחודש האחרון ורק כלפיה אתה מרגיש זאת.
אתה נזכר בה שוב ומסביר לעצמך - היא בגובה הנכון, הגוף שלה כמו שאתה אוהב, יש לה חוש הומור מצויין והיא מדברת איתך בגובה העיניים. היא בדיוק מה שאתה צריך.

מוכר לך? בוודאי! עניין של מקרה או גורל? למען האמת הכל הרבה יותר פשוט – מילת המפתח כאן היא משיכה ועוד מעט תבין בדיוק למה אני מתכוון.

משיכה, זוהי תגובה רגשית של הגוף שהגבר או האישה מרגשים אחד כלפי השני. אותה התאהבות ראשונית והרצון להיות בקרבה פיזית עם האדם השני.

המשיכה כלפי בן אדם אחר מתעוררת בנו כרעם ביום בהיר. אך עד היום אם הצלחת לעורר במישהי משיכה כלפיך, סביר להניח שזה קרה מעצמו. ללא כל כוונה שלך או תימרונים מיוחדים.

זוכר את הסיפור בהתחלה? האמת היא שהגובה שלה, חוש ההומור והגוף שלה ממש לא בהכרח היו הסיבות בגללן התחלת להימשך אליה. כרגע אינך יכול לדעת בוודאות מה הן הסיבות להתעוררות המשיכה. פשוט זה ההסבר הטוב ביותר שהצלחת למצוא באותו הרגע לרגשות שלך.

כל חיינו מבוססים הגיון. הורגלנו שלכל התרחשות או מקרה ישנה סיבה. אנחנו תמיד חייבים להסביר לעצמנו את הסיבה להתעוררות של רגש מסויים, במיוחד רגשות קיצוניים.

אישה תראה בך מועמד לבן זוג, רק אם היא תימשך אליך. כאשר היא תרגיש משיכה, היא תתן לעצמה את כל הסיבות למה היא מרגישה זאת או שפשוט תגיד "אין לי מושג למה, אבל הוא עושה לי את זה".

אז כאשר תרצה לעניין בחורה, לסחוף אותה ולהנות ביחד איתה, עליך להיות מיומן ביצירת משיכה כלפיך, להיות אותו הגבר שהיא תימשך אליו.

כמה כללים בסיסיים לגבי משיכה:
1. אי אפשר להחליט להרגיש משיכה כלפי מישהו. או שזה קורה או שזה לא. זה לא שריר רצוני שאנחנו יכולים להפעיל אותו.
2. אי אפשר לשכנע אישה, להרגיש משיכה כלפיך, היא לא יכולה ללחוץ אצלה על כפתור ולהידלק עליך. זה מעבר להגיון.
3. גבר יכול לגרום לאישה להימשך אליו ואישה יכולה לגרום לגבר להימשך אליה. צריך רק לדעת איך.
4. אנחנו תמיד מתרצים לעצמנו את המשיכה ומוצאים סיבות הגיוניות להופעתה. בדרך כלל אלו לא הסיבות האמיתיות בגללן היא נוצרה, אבל הן בהחלט מחזקות בשבילנו את הזכות לקיומה, זה נשמע לנו הגיוני.
5. אפשר להרוס משיכה קיימת.

לחלק נכבד מהגברים של היום, יש דיעה ברורה על איך צריך לעניין בחורה. בד"כ הדיעה הזאת רחוקה מהמציאות. הגבר מרבה לבלבל בין משיכה לחיבה. במקום להיות מישהו שנמשכים אליו, הוא מכניס את עצמו לנעליים של מישהו שמחבבים אותו והולך לטייל בנעליים אלו. חיבה אולי תביא אותך לידידות אך לא לזוגיות.

בוא נפריך כמה מיתוסים על משיכה

* בעת ההיכרות וגם בדייטים הראשונים, הגבר צריך לבנות בפני הבחורה את התדמית שלו. אך לרוב הוא מנסה לעניין אותה לא בדברים הנכונים ובמקום להשתמש בדברים שיוצרים משיכה, הוא מנסה להתחבב עליה.
גבר שמחבבים אותו, הוא לא הגבר אליו נמשכים. תרגיש את ההבדל.

* רוב הגברים ניחנו בחינוך שאומר: תהיה טוב אליה, ספר לה על הרגשות שלך והופה פלא, היא תרצה אותך גם.
זוהי גם דרך ההתנהגות שלהם שגורמת להרבה נשים להגיד "הוא גבר מקסים ומי שתהיה איתו, תהיה מאושרת", אבל הן לעולם לא מוצאות את עצמן בתפקיד המאושרת, זאת שאיתו מתחת לאותה הסמיכה.

* טעמים אישיים ותחביבים – זה שאתה קורא ספרים, מתמצא בגאוגרפיה ושומע מוזיקת ג'אז, אלו בהחלט דברים חשובים שיוסיפו לערך שלך. אך זה לא מה שיגרום לה להידלק עליך. אל תשתמש במידע הזה בשביל לעניין אישה בשלב הראשון. היא לא רוצה להכיר את התחביבים שלך לפני שהיא הכירה אותך. היא תשמח לגלות שיש לך עולם פנימי עשיר אבל כתוספת לאישיות שלך ולמי שאתה.

* זהות ושוויון – גברים נוטים לחפש תחומי עניין משותפים בתור סיבה להיכרות או להתעניינות. "וואו, את עושה יוגה? גם אני עשיתי במשך שנה. אצל איזה מורה היית?" לא יוצר משיכה!
אני לא אומר שלא לדבר על זה, אבל המשקל שאתה נותן לזה חייב להיות מאוד נמוך. אז אולי היא מתעניינת בחוגים אליהם אתה הולך ובכלבי קוקר ספניאל בדיוק כמוך, אבל אל תשכח שהיא אמורה להתעניין בך. אל תבנה את השיחה סביב חיפוש קווי דמיון ביניכם. זה לא מה שיגרום לה להימשך אליך.

* מחמאות – את המחמאות ניתן לחלק לשני סוגים. מחמאות כנות, כאשר כל המטרה של המחמאה היא להראות שאתה מעריך את מה שאתה רואה בה והסוג השני – מחמאות שמטרתן "הזדונית", להרשים אותה ולגרום לה להתעניין בך. מחמאות מהסוג השני פשוט לא עושות את העבודה, כי זהו תכסיס שנשים קולטות מייד את הזיוף שלו.

על מה מבוססת משיכתה של אישה לגבר?

פלירטוט והתאהבות אלו ריגושים. כיוון שמשיכה זוהי תגובה ברמה הרגשית, יצירת משיכה מבוססת קודם כל על היכולת לעורר רגש. גבר שמסוגל לתקשר עם אישה ברמה ריגשית, לסחוף אותה לפלוס ולמינוס, יהיה מסוגל גם לגעת בנקודות שמעוררות משיכה.

נשים זקוקות לרגשות. הן מכורות למערבולת רגשית. טלנובולות, דרמות, שאיפה לאושר עילאי, עליות וירידות במצבי רוח, כל זה קיים בחייהן כדי לספק את הצרכים הריגשיים. רגשות בשביל אישה, כמו אוויר לנשימה. כל אישה זקוקה גם לרגש חיובי וגם לשלילי. כל אחת במידה שונה.

פיתוי, הכרות, הכרויות , זוגיות, מגע , פיקאפ , להתחיל , להכיר, אישה , נשים , לפתות , בחורה , להשכיב , סקס, תשוקה , רוצה, אומנות , אמנות , משיכה , למשוך, לעניין, ב

www.mapi.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יגאל שטארק שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]