חיפוש מאמרים

12305 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הונאות באינטרנט- הימנעו מהן וחיסכו לעצמכם זמן וכסף - הונאה - אינטרנט





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: צימרים צימר

נושא המאמר: צימרים רומנטיים - צימרים לזוגות
מאת: יואב לוי   שמור מאמר למועדפים


נדמה כי צימרים נוצרו במיוחד עבור זוגות. הבקתה המבודדת, הפרטיות והאווירה האינטימית עשויים להפוך כמעט כל צמד לזוג מאוהב. יש מגוון עצום של צימרים לזוגות, לרוב הם מכילים פינות ישיבה רומנטיות, מיטה זוגית גדולה במיוחד וג'קוזי מרווח. גם האפשרויות סביב הצימר מתאימות מאוד לזוגות – ספא, טיפולים, עיסויים, רחצה בבריכה או טיולים בחיק הטבע.
צימרים והצעות נישואין

אי אפשר לדבר על זוגות מבלי להזכיר את הצעות הנישואין. מסתבר כי גם כאן יש עניין של אופנה. לאחרונה אנחנו שומעים על יותר ויותר אנשים הלוקחים את ההחלטה המרגשת בצימר רומנטי, מול נוף צפוני הררי וקסום. איך נשמע לכם התסריט הבא? בוקר, הגבר מעיר את אשת חלומותיו, מצביע על המזוודות ומבקש ממנה לארוז. הם נוסעים לחופשה בצימר יפהפה במיוחד, נהנים מטיול ומאוכל משובח במסעדה גלילית. כאשר הצמד שב לצימר האירוע החלומי מתחיל; מוסיקה, נרות דולקים, בלונים, שביל של עלי כותרת מיובשים ופרחים ריחניים. בחוץ, בגינת הצימר, שובל משי לבן משוך על הדשא ושני לפידים בוערים בקצהו. הוא כורע ברך, היא דומעת ואומרת "כן". בלונים וזיקוקי דינור מתעופפים באוויר, הם חושבים איך יתארו את החוויה המדהימה לילדים.

רוצים עוד? מתאים לכם שף פרטי, לבוש לבן, שיחכה לכם בסיום הטיול עם ארוחת גורמה פרטית עשירה וטבעת נישואין לקינוח? מה לגבי הגשמת פנטזיית האביר על הסוס הלבן? טיול סוסים זוגי בנוף גלילי עוצר נשימה, עצירה בחלקת יער מבודדת ו"איי דו" עם שקיעה?
הצימרים מציעים כמה וכמה אפשרויות מקוריות, לכם נשאר רק למצוא את האחד/אחת.

שיר עם מתנה- עוד רעיונות להפתעת בן/בת הזוג:

"בחורף הגשם דפק על הגג/ אמרה כי לבן הוא צבעה האהוב/ ליד אז הגיש לה - בלב היה חג/
צרור נרקיסים ריחני ורטוב/ צחקה - נערי החביב/ עוד נשוב נדבר באביב/ דבר אלי בפרחים, אהובי/ דבר אלי בפרחים" (אורי אסף)
זר ורדים יוסיף לקסם שגם כך יתהלך בצימר שלכם. אם בעלי הצימר אינם מספקים זאת, אל תשכחו להביא אתכם פרחים ריחניים, פזרו עלי כותרת והוסיפו קטורת, לאווירה נעימה.

"פנס למעלה/ כוכבים נוצצים בלאט/ הוא שם למטה, עם שושנים עם שוקולד/ אולה ללה/ מחכה לה שתבוא." (דני סנדרסון)
קשה לעמוד בפני סלסלת שוקולדים, פרלינים או אפילו סתם קופסה מעוצבת בצורת לב. לנופש מתוק.

"יין, יין וזמר/ לי היו ללחם חוק/ ולילות בלי קץ וגמר/ של אהבה וצחוק" (יורם טהרלב)
קשה לדמיין צימר ללא גביעי היין הנוצצים המונחים על שפת הג'קוזי. ללא ספק, יין טוב הולך מצוין עם נופש זוגי חלומי.

שמות צימרים רומנטיים המיוחדים לזוגות:

צימר "סוויטות בצל האלה" במושב כחל שמעל לכנרת, צימר "הכי נוף שיש" במושב רמות שברמת הגולן, צימר "אחוזת כינורות" בטבריה, צימר "אביב בקתות עץ" באמירים שבגליל העליון, צימר "המעגל של חוני", גם הוא במושב אמירים, צימר "בקתות נופים" במנות שבגליל המערבי, צימר "חוות הנמורה" שברכס הר מירון בגליל העליון, צימר "רגעים בבקתה" במושב גרנות שבגליל המערבי, צימר "מערות הגליל" במושב חוסן, צימר "אהבה בגבהים" שבמושב בן זמרה, צימר "כחול ירוק בכפר" במושב חד נס, צימר "אגדה לשניים" שבמושב לבנים, צימר "שלווה בעמק" במושב אביטל, ועוד רבים-רבים נוספים.


www.cuponofesh.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יואב לוי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]