חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
החזר מס לשכירים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יוון אירופה איי יוון סנטוריני

נושא המאמר: מכל מקום שווקים זה לא הצד החזק של האיים הקיקלאדים, למרות שיש כאלה, אך לא מובהקים, אך עם "מצמצמים" את האופצייה הזו [ ויש חנויות מעניינות ושווקים קטנים פה ושם ], אז נראה לי שפארוס או מילוס בהחלט באים בחשבון, הנותרים או "קטנים" מדי לצרכים שלכם, או גדולים מדי
מאת: אתר איי יוון   שמור מאמר למועדפים

שלום, אנו שני זוגות בגיל 35 מחפשים אי יווני שקט עם טברנות מקומיות אוכל טוב ,חוף ים ולינה בבית מקומי לא במלון תיירותי, בקיצור חופשה אותנטית, אשמח אם תוכלו להמליץ על אי קטן ושקט בעונה זו, תודה יואב.

יואב שלום, עונת התיירות ביוון ממש מתחילה בימים אלה, "הנהירה החלה", עם זאת דרישתכם ברורה לי ואשתדל לעזור ככל יכולתי בקצרה ולעניין : באיים הקיקלאדים הייתי ממליץ על : סיפנוס / או מילוס / או פארוס או אנטיפארוס / פארוס ומילוס גדולים באופן יחסי אך נעימים מאד, אופצייה נוספת בקבוצת איים זו סריפוס, לגבי הגעה או דרך פיראוס [ אתונה ] או הרקליון כרתים, אם כי מאתונה האיים הקיקלאדים נגישים יותר, בכל אחד מהאיים שהזכרתי יש דירות להשכרה [ דומאטיות ] וטברנות יווניות אוטנטיות, ישנם עוד איים בעלי אופי אוטנתי אם כי ההגעה אליהם יחסית מסורבלת לכן מציע לכם להתמקד באלו שהזכרתי, עקבו אחר הקישורים בתוך גוף הטקסט, ותבלו!

גילנו את האתר שלכם, כשאנו מנסים לברר פרטים על איי יוון . אנחנו זוג עם 2 ילדים קטנים, הראשון כמעט שנה והשניה שובבה בת 3.5. אנחנו רוצים לנסוע באוגוסט ( אמצע) לחופשה של עד שבוע ביוון. מחפשים אי נחמד שבו נמצא מלון ממש "על המים", או בריכה ליד. מקום שנוכל באיזי ליהנות עם הילדים ובצהרים לקפוץ לטברנה הסמוכה לאיזה סלט יווני מרענן ולטייל בסמטאות של כפר מקסים לאור הנופים המשגעים של יוון, התאהבנו ביון לפני שנה כשטיילנו במרכז ייון ( הגענו עד לזאגוריה) ואמרנו שננסה למצוא אי קטן ולא מפוצץ תיירים, לחופשה שקטנה ומהנה ( אנחנו מודעים לכך שזה אוגוסט שמפוצץ, אבל בכל זאת מחפשים קצת שקט), יש איזו המלצה על אי מקסים שכזה ואולי איזה מלון......

הרעיון והקונספט שלכם לחופשה נשמע כיפי לגמרי, אוגוסט הוא באמת חודש קשה, יוון מפוצצת בתיירים מכל העולם, אך עם זאת אנסה לתת לכם מספר אופציות לאיים שייתכן ומבול התיירים לא מגיע אליהם [ אם עם זאת אל תצפו לפסטורליות מוחלטת ] , אוגוסט נשאר אוגוסט, אי חביב ונחמד לא רחוק מאתונה הוא אגיסטרי, הוא אופצייה טובה , איים נוספים מעט פחות מתויירים הם קבוצת האיים הספוראדיים, בינהם ניתן למצוא את אוויה הגדול, אך בהחלט ניתן לחפש בו פינות יפות ויחסית שקטות, סקופלוס, עוד אי בקבוצת איים זו, , בין האיים הקיקלאדים שהם האיים הפופולריים ביותר ביוון תוכלו למצוא שקט יחסי באיים : סיקינוס, אנאפי, דונוסה, פולגאנדרוס, או האי קימולוס, ראו את הקישורים לגבי מלון, נסו בדף הבית שלנו את קישור מלונות, אין לנו המלצה ממוקדת

שלום לצוות היקר, הזמנו טיסת ישראייר לקורפו והזמנו את מלון דיווני קורפו, היות ויש 7 ימים להיות בקורפו, רצינו לבדוק מה הדרך הקצרה ביותר להגיע למנזרים התלויים, או יעד מעניין אחר שתיהיה גישה מקורפו ואז ניהיה יומיים מחוץ לקורפו, נראה לי ששבוע זה קצת הרבה לאי הזה, אנו טסים לקורפו ב-30/6 אשמח לקבל את עזרתכם בהקדם, שבת שלום.



שלום גם לכם, קורפו הוא אי מעניין וגדול למדי, ללא ספק ניתן לטייל בו שבוע ואף יותר מכך, אך עם זאת הצורך בגיוון בהחלט ברור לי, והמנזרים התלויים במטאורה זאת ללא ספק אופציה מעניינת והמקום שווה ביקור!, אך עם זאת קחו בחשבון שתזדקקו להפלגה לאיגומיניצה, משם לנסיעה של כ 250 קילומטר, אם תבחרו בניסעה זו רצוי שתשלבו גם את הכפר מצובוי, שהוא גם מקום אוטנתי וקסום על הדרך, להערכתי תזדקקו לצאת מוקדם בבוקר מקורפו בכדי להגיע אחה"צ לפנות ערב למטאורה, עם החזור נראה שתזדקקו לעוד יום בכדי לא לעשות את הכל בלחץ, תהנו!

שאלתי לגבי יעוץ לירח דבש אתמול, והצצתי קצת בתמונות של האיים שהמלצת עליהם. כמו שהבנתי אין להם חופים, נכון? לפחות סנטוריני. האם המקומות שאמרת בקיקלאדים הם בלי חוף? פשוט מה שרואים בתמונות זה הכל הרים הרים הרים. ותודה על הייעוץ ועל המסלול, נתת לי ממש חשק לארוז מזוודות עכשיו ולטוס! ליזה :)


ליזה שלום, בכל האיים יש חופים, התמונות של סנטוריני הם מצידו המערבי של האי שכולו מצוקים מרהיבים, אבל בדרום האי ובמזרחו מצויים החופים הטובים ביותר מבין איי יוון בכלל, ובכלל בכל איי יוון שבקבוצת איים זה יש חופים מעולים לתמונות של חופים בסנטוריני ליחצי כאן
שלום לצוות ,אין ספק אתם ראויים ל"אוסקר" של האתרי תיירות מכל הבחינות, הייתי באיי יוון שבועיים (איוס,סנטוריני,נקסוס), אחרי הצבא ,בצעירותי, ונהניתי מעל ומעבר, עכשיו התבגרתי ורוצה לחזור שוב, ביחד עם בת זוגתי ועוד זוג (30+),לאיים אחרים: אז ככה:( בהתאם להמלצותיך נראה לי שאלו איים הקיקלאדים), ת.יעד: אזור אוגוסט, אי אחד ולא יותר, מעוניינים בחופים מאלפי חושים (בטן גב),עם בית מלון קטן/בינוני צמוד לחופים, טיולים רגליים / ממונעים באזור, פאבים– (לא רועש כמו איוס), מסעדות ושווקים מקומיים, אם לא קשה אז דרכי הגעה לאי המומלץ, מודה לכם מקרב לב.

"לאוסקר".. יש עוד מה לפתח, אבל תודה רבה על המחמאה!, מכל מקום שווקים זה לא הצד החזק של האיים הקיקלאדים, למרות שיש כאלה, אך לא מובהקים, אך עם "מצמצמים" את האופצייה הזו [ ויש חנויות מעניינות ושווקים קטנים פה ושם ], אז נראה לי שפארוס או מילוס בהחלט באים בחשבון, הנותרים או "קטנים" מדי לצרכים שלכם, או גדולים מדי אם יש דבר כזה [ סירוס, אנדרוס ], אגב לשיקולך, מציע לחשוב שוב על אופציית נאקסוס או סנטוריני, הם עדיין איים שעונים בצורה מצויינת לדרישות שלכם, נאקסוס וסנטוריני עברו גם פיתוח יפה מאד בשנים האחרונות, לגבי דרכי הגעה, אז ככה : לנאכסוס, פארוס, מילוס אפשר בשלוש דרכים, או בהפלגה מפיראוס [7-9 שעות], או בהפלגה מהרקליון כרתים [ סנטוריני 4, מילוס 6, פארוס 7-8 ], או מסנטוריני [ פארוס 4, נאכסוס 3-4, מילוס דרך פולגנדרוס 4 ] מה שכן קחו בחשבון, אוגוסט עמוס מאד, חם מאד, ויקר! , לא כמו שהכרת פעם, המחירים של אז, כפול 3 זה בערך המחירים של היום.




www.greece-islands.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אתר איי יוון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]