חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
לימוד מחשבים בחינם





    קישורי טקסט (לפרטים)




ראו את אתר האי סנטוריני בעברית וראו גם את רודוס
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יוון איי יוון טיסה ליוון טיסות ליוון

נושא המאמר: לגבי סנטוריני, יש הפלגות או במעבורת או ברחפת שיוצאות מנמל הים של הרקליון ולסנטוריני, מעבורת כ 4 שעות 18 יורו, רחפת שעה וחצי 30 יורו, לגבי לוחות זמנים נסו את הקישור הבא : הפלגות איי יוון לגבי מלונות בסנטוריני
מאת: אתר איי יוון   שמור מאמר למועדפים

שלום לכולם, אנחנו זוג עם ילדה בת שבע רוצים ליסוע לקראת סוף אוגוסט לארבעה ימים לאחד מאיי יוון, אנחנו מחפשים מקום נידח יחסית עם בקתה על החוף שקט ושלווה. יש דבר כזה שם? נשמח להמלצות, רוית ורונן.

רווית ורונן שלום, קיים כן [ אף שכל אחד מדמיין את הפסטורליות הזו באופן שונה, ויש לקחת זאת בחשבון ] , אך הבעייתיות היא שאתם נוסעים ל 4 ימים וההגעה למקום כזה לוקחת זמן שלהערכתי אין ברשותכם, בכדי להגיע למקום כזה, צריך לקחת הפלגה למקום 1, משם הלגה לעוד מקום, ומשם כלי תחבורה לעוד מקום, עשיתי פעם את הסידור הזה ולקח לי להגיע לפסטורליות הזו כ 4 ימים [ רק להגיע ] , להערכתי תתפשרו, לא ציינת לי איפה אתם נוחתים, זה קריטי בתכנון של מקום שקט על אי ביוון, המרחקים בין נמלי ההגעה השונים גדולים, צייני לי את נמל ההגעה [ עיר ] ואשלים את התשובה.


לצוות המומחים שלום, אנו עומדים לחגוג את יום הולדת 40 של אישתי בחודש ספטמבר הקרוב, מבקש את עזרתכם במציאת איי בו ניתן לשכור בית פרטי לזוג למשך כשבוע, מבוקש מקום שקט ורגוע אם נגישות לחוף הים ( לא חייב להיות על החוף ) , אי שיכול להציע מקומות טיול ומסעדות, אישתי קצת מפונקת לכך על הבית להיות מספיק מאובזר, תודה מראש, שאול צדקה.

שאול שלום, ישנם עשרות איים ביוון שעונים לדרישתך, בהם ניתן למצוא בדיוק את מה שאתה מבקש, עם זאת מאחר ואתם מחפשים מקום רגוע יחסית, אתן לך מספר אופציות לאיים : אגיסטרי, אי קטן ונעים, קרוב לאתונה, עם מלונות נעימים, אוכל טוב, קירבה לים [ ניתן לשלב אותו עם טיול באי אגינה, או הידרה, או אתונה ], אי נוסף קטן ואיכותי הוא אנטיפארוס שמצוי בקבוצת האיים הקיקלאדים, עוד איים אפשריים בקיקלאדים הם : סריפוס, פולגנדרוס, או סנטוריני שבו תמצא את המלונות המאובזרים ביותר באיי יוון ולפחות מהבחינה הזו הוא המוביל, אי נוסף אפשרי הוא פאקסי, קטן ואיכותי, אך ההגעה אליו מעט מורכבת, אלה אם תמצא טיסה לקורפו. מצורפים קישורים : פאקסי | אגיסטרי | אנטיפארוס
שלום, אנחנו זוג בשנות ה-40 שיוצאים לטיול +נופש של שבועיים ביון בתחילת אוגוסט, אנחנו מתכננים לנחות באתונה לקחת רכב ולטייל כ-8-9 ימים באיזור פיליו ,יואנינה , זגוריה, לאחר הטיול אנו מעוניינים להגיע לכמה ימים לקורפו ולפקסי, אם אנחנו מחזירים את הרכב באתונה , מהן אפשרויות ההגעה לפטרס או לאיגמניצה כדי לשוט לקורפו ומהם המחירים?, מהם המחירים למעבורת מפטרס לקורפו או מאיגמניצה לקורפו?, תודה, יפעת.

שלום, הדרך הטובה ביותר להקיע לקורפו/פאקסי כתוצאה מהטיול שלכם היא בהחלט איגומיניצה, ,בחזור מפאקסי/קורפו, קחו מעבורת מקורפו לפטרס, לגבי עלויות לשני נוסעים + רכב, ראו מפרט, איגומיניצה קורפו 2 אנשים + רכב סטנדרטי כ 40 יורו, קורפו פטרס 2 אנשים + רכב כ 160 יורו [ ההפלגות עם רכב ביוון יקרות מאד, במקרה הזה ההפלגה תעלה כ 90 יורו רק לרכב ], תהנו!

שלום ותודה על האתר הנפלא, אנחנו זוג בני 30 פלוס, נוסעים ביום הראשון ליוון, לשבוע ימים, אנחנו נוחתים בכרתים, ומתכוונים להגיע לקיקלידיים- סנטוריני ואולי איזה אי פחות הומה, שאלה ראשונה האם אתם יודעים לוחות זמנים של מעבורות מכרתים לסנטוריני, האם יש המלצות למקומות לינה באיים הללו, מקומות נקיים, נעימים, לא חייב להיות במרכז העניינים ולא צריך להיות 5 כוכבים,אפילו כפריים, ,שיהיה באוירה טובה, איזה אי אתה ממליץ בנוסף בקיקלידיים, האם צריך לקחת רכב בכדי לטייל בסנטוריני וכרתים ואם כן היכן כדאי, לשכור אותו. המון המון תודה.


שלום ותודה על המחמאה, בשבוע ימים מעט קשה לשלב טיול גם בכרתים וגם בקיקלאדים, אך אפשרי, תלוי מה עושים, לגבי סנטוריני, יש הפלגות או במעבורת או ברחפת שיוצאות מנמל הים של הרקליון ולסנטוריני, מעבורת כ 4 שעות 18 יורו, רחפת שעה וחצי 30 יורו, לגבי לוחות זמנים נסו את הקישור הבא : הפלגות איי יוון לגבי מלונות בסנטוריני לא תתקשו למצוא, לגבי ניקיון כמעט כולם ברמה טובה עד רמה טובה מאד, לגבי איים נוספים ומומלצים בקיקלאדים : סיפנוס, פארוס, מילוס, אנטיפארוס, פולגנדרוס [ האחרון שקט יותר ], לגבי רכב, אם אתם מתכוונים להישאר באי אחד אז כן, כדאי, אבל אם אתם מתכננים מעבר בין האיים, וותרו על רכב, הוא ייקר לכם את הטיול מאד, לעבור עם רכב מאי לאי זה יקר וכמעט משלש את עלות ההפלגות בין האיים!


אני ובעלי לעתיד מעוניינים לבלות את ירח הדבש שלנו באיי יוון. הכל טוב ויפה, אבל לאן ממשיכים מכאן?, הבנתי שיש הרבה מאוד איים ביוון, וכל אחד עם אופי שונה, בגלל שעברה על שנינו תקופה קשה, כל מה שאנחנו רוצים זה מקום יפה, שקט ורגוע, בטן גב, עם קצת תרבות כי אני מאוד אוהבת את ההיסטוריה היוונית. אולי אפילו מקום שיהיה אפשר לשלב בו כמה מקומי ביקור, כי אנחנו בונים על חופשה בת שבועיים, כמובן שכל זה יהיה בתקציב של זוג צעיר שזה עתה (עוד מעט) נישא, אשמח לקבל המלצות על מקומות רומנטיים בלתי נשכחים! תודה!

שלום והרבה מזל טוב!, הייתי ממליץ לכם מחלק את החופשה לשתי קבוצות איים, קבוצת האיים "איי המפרץ הסארוני", שבשל הקירבה לאתונה תוכלו לשלב בהם גם קפיצה למקומות בעלי חשיבות היסטורית ביוון, ואת השבוע השני להעביר בקבוצת האיים הקיקלאדים כגון : פארוס, סנטוריני, נאכסוס, מתוכם גם תוכלו לקבוץ לאי הקדוש ביותר ביוון "דלוס", רומנטיקה, להערכתי ניתן למצוא כמעט בכל איי יוון, בטן גב גם, אך בעיקר בקיקלאדים [ סנטוריני, נאכסוס, מיקונוס אולי ] לגבי התקציב, ספטמבר זה חודש מצויין, כל המחירים בירידה, חדרים שעולים בשיא העונה 60 יורו, יעלו בספטמבר כ 40 יורו לעתים גם פחות, לסיכום : טוסו לאתונה ובקרו בה, משם הפליגו לאי אגיסטרי ובקרו גם באגינה בדרך, בין הייתר שלבו גם את הידרה, בשבוע השני, חיזרו לפיראוס וקחו הפלגה לכיוון פארוס והאיים הקיקלאדים הסובבים לו, תבלו!


www.greece-islands.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אתר איי יוון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]