חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ואן גוך ומחלת נפש





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יוון איי יוון אירופה

נושא המאמר: לנסוע לאי אמולייאני AMMOULIANI בתחילת אוגוסט הקרוב לשבוע בערך אנו טסים דרך סופיה, מצטרפים אלינו שלושת ילדינו 21, 17, 13. לא הצלחתי לאתר מספיק חומר על האי ואפשרויות הבילוי בו או באיים הקרובים אליו, אני חוששת שלילדים קצת ישעמם אם כל מה שיש שם זה חופים יפים
מאת: אתר איי יוון   שמור מאמר למועדפים

שלום, אנחנו זוג בני 30+, רוצים לצאת לחופשה בת 6-8 ימים ביוון, בסוף חודש יוני, החופשה שאנו רוצים לשלב היא גם של איים- fun in the sun אבל גם של טיולי טבע ומקומות ציוריים (אני בחודש רביעי אז לא מחפשת טרקים קשים ועדיין רוצה לטייל) קראנו קצת על חצי האי פליון, תהינו אם העונה מתאימה והאם האיזור הזה מתאים למה שאנחנו מחפשים, קראתי גם על אי פאקסי שגם נשמע מאוד יפה, בנוסף כיצד אפשר להוזיל עלויות, כי עשינו חישוב שטיול יכול לצאת יקר מאוד, האם יש לכם המצלות למקומות לינה? תודה 15-6-08 ענת גזית.

ענת שלום, הפיליו של יוון מצוי במזרח היבשה, ואילו האי פאקסי מצוי בקבוצת האיים היווניים שמבערב יוון, ניתן לשלב בינהם אך תזדקקו להגיע ממערב למזרח, אולי כדאי לשלב איים שניתן להגיע אליהם מאיזור הפיליו, לצורך מידע מקיף יותר בנושא הפילו ממליץ לכם ליצור קשר אם ראובן, מאתר http://www.adventure-greece.co.il לגבי העונה פיליו בהחלט יכול להתאים וכך גם פאקסי והאיים סביב לפאקסי, לגבי הוזלת עלויות, פאקסי הוא אי יחסית יקר וגם האי הצפוני לו קורפו, עם זאת האיים הדרומיים לפאקסי זולים יותר ובכל מקרה צריך להבין שמדובר בשיא העונה וכמעט כל המקומות ביוון יקרים, מלבד אתרי הקמפינג, נראה לי שכיוון הפיליו הוא כיוון טוב, גם מבחינת עונה וגם מבחינת עלויות.

שלום רב לכל היועצים באתר, אתם עושים עבודה מצויינת!!, אני וחברה שלי רוצים לעשות ירח דבש של 10-14 ימים בתחילת אוגוסט וחשבנו לנסוע לאיים ביוון. ידוע לנו שזהו שיא העונה ובכל זאת רצינו לדעת האם ניתן למצוא בעונה זו איים יותר שקטים? בעקרון אנו זוג די שאנטי שלא מחפש מלון 5 כוכבים אלא יותר דירת נופש מפנקת או משהו בסגנון. רוצים לנוח, לעשות בטן גב ופה ושם טיולים קצרים ונחמדים. מה תמליצו לנו? לאן כדאי לנסוע? חשבנו גם לשלב אולי 2-3 איים ולאו דווקא רק אחד, נשמח לקבל כל עצה!!, תודה רבה, אבי ולילך.


אבי ולילך שלום ומזל טוב!, אכן אוגוסט זה שיא העונה, אך עדיין ישנם איים יותר שקטים, בקבוצת האיים הקיקלאדים שהם הפופולריים ביותר ביוון, פולוגנדרוס, סיפנוס, סיקינוס, קימולוס, קיתנוס, ואנאפי, תוכלו לשלב בינהם, ההגעה לאיים אלה הכי נוחה מפיראוס [ אתונה ] , אך ניתן להגיע גם דרך הרקליון [ כרתים ] או דרך סנטוריני , אופצייה נוספת היא איי המפרץ הסארוני אגינה, אגיסטרי, ספצאס, הידרה, אם כי הידרה עשוי להיות עמוס מאד בעונה זו ההגעה לאיים אלה רק דרך [ פיראוס ] , אופצייה נוספת היא האיים היווניים, אליהם תגיעו דרך קורפו, או דרך פטראס, בינהם תוכלו להגיע לפאקסי, אנטיפאקסי, לפקאדה, אך עם זאת נראה לי שהאופצייה הטובה ביותר היא האופציה הראשונה, האיים הקיקלאדים מהם תוכלו גם לשלב טיול קצר או שניים לסנטוריני, מה גם שהאופציות לשינויים מאיים אלה גדול, תוכלו בקלות יחסית לעבור מאי לאי, תהנו!
שלום מהו זמן הנסיעה מאתונה לפטרס, מהו המרחק?, תודה, יצחק.

יצחק שלום המרחק הוא כ 220 ק"מ, זמן נסיעה משוער כ 3 שעות.

שלום לצוות האתר, אנחנו משפחה שמתכוונת לנסוע לאי אמולייאני AMMOULIANI בתחילת אוגוסט הקרוב לשבוע בערך אנו טסים דרך סופיה, מצטרפים אלינו שלושת ילדינו 21, 17, 13. לא הצלחתי לאתר מספיק חומר על האי ואפשרויות הבילוי בו או באיים הקרובים אליו, אני חוששת שלילדים קצת ישעמם אם כל מה שיש שם זה חופים יפים ומסעדות דגים.....(הם לא אוהבים דגים....), אנא עזרו לי למצא אינפורמציה נוספת, תודה, שבת שלום, טלי קנטרביץ.

טלי שלום, אין לנו הרבה מידע בקשר לאמוליאני, אך ידוע לנו שמלבד מסעדות דגים יש שם גם מסעדות אחרות, ישנן פעילויות ספורט מים שיכולות להתאים לילדים, אך עם זאת קחי בחשבון שמדובר באי קטן, שאמנם משמש כאי נופש יווניים מקומיים אך אינו מפותח תיירותית כמו איים אחרים ביוון, מציע לכם לשקול גם את אופציית האי תאסוס, שגם מצוי בצפון יוון והוא נראה כיותר מתאים גם לילדים, עם זאת אנסה לברר יותר מידע ע"י אחד מאנשי הקשר שלנו ביוון ואעלה את המידע כאן בתוך מספר ימים [ אם יהיה כזה ], בינתיים ראי קישור זה למידע אודות אמוליאני

שלום, אנחנו שתי משפחות ובכל משפחה זוג הורים ושני ילדים, אנחנו מעוניינים בחופשה רגועה באחד מאיי יוון, עדיף אחד מהקטנים בבית פרטי/וילה קרובה לחוף הים, אשמח לקבל עזרה: באיזה אי ניתן למצוא כזה בית חודשיים בלבד מראש ? ,2. עם איזו חברת תעופה מומלץ להגיע ? ישיר או טיסה פנימית ?, 3. מה לגבי טיסה פרטית ?, 4. באיזה אתר מומלץ לחפש בית, המון המון תודה מיכל.
שלום, ראשית ישנם הרבה איים כמעט בכולם ניתן למצוא בתים על החוף או בקרבת החוף, לגבי הזמנה מראש אצרף קישור בסוף תשובתי, לגבי חברת התעופה, נראה שלאולימפיק או לאל על יש את הטיסות הנוחות ביותר ליוון [ אתונה ] שיכול להיות בסיס יציאה מצויין לחלק גדול של האיים, אם אתם מחפשים איים קטנים האיים הללו יכולים לבוא בחשבון : אנטיפארוס, פולגאנדרוס, סיקינוס או סריפוס, אלה מבחינת האיים הקיקלאדים [ הקטנים והמעט פחות עמוסים בשיא העונה ] , בקבוצת האיים הקרובה לאתונה תוכלו לבחור את אגיסטרי, לקבוצות איים אחרות תזדקקו לנסיעה ליעד אחר שאינו אתונה, ראו בתשובות אחרות כאן באתר, לגבי טיסה פרטית אין לי מידע ממוקד, להערכתי הכי נח וזול להגיע ליוון בטיסה נוחה וסדירה ומשם להגיע לאיים הרצויים בהפלגה, לגבי אתר לחיפוש בית נסו את אלה Click Here For Greece Discount Hotels או http://www.greek-hotels.com


www.greece-islands.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אתר איי יוון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]