חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פטרייה וגינאלית





    קישורי טקסט (לפרטים)




מיון עובדים זמיר גרפולוגים
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חיפוש עבודה מציאת עבודה

נושא המאמר: חיפוש עבודה באינטרנט
מאת: תדהר צורי    שמור מאמר למועדפים

כמו כל חיפוש באינטרנט, חיפוש עבודה באינטרנט הוא קודם כל חיפוש באינטרנט. ולכן כאשר אני מחפש עבודה אני לא מתעצל ופונה קודם למנועי החיפוש המסורתיים כגון גוגל & MSN ומחפש את מילות המפתח המתאימות לתחומי התמחותי. לדוגמא נניח שאני מהנדס תוכנה המתמחה במערכות משובצות מחשב ותכנות בזמן אמת. אזי אחפש את אותן מילות מפתח שתכיל כל מודעת דרושים שתתאים לתחום התמחותי.



במקרה שלי בשורת החיפוש אזין את מילות המפתח הבאות: דרוש מהנדס תוכנה זמן אמת RT C/C++ . נוכל לווסת את מספר תוצאות החיפוש בהתאם לכלל הבא: יותר מילות מפתח - פחות תוצאות בחיפוש. (החיפוש יותר מפולח). פחות מילות מפתח - יותר תוצאות בחיפוש.

כך אני מבטיח לעצמי שאגיע לדפי המשרות הפתוחות בחברות שלא ביקשו לפרסם עובדים באמצאות לוח דרושים זה או אחר, אלה הן מפרסמות את המשרות הפתוחות שלהן באופן תדיר דרך האתר של החברה.

ישנם אתרים כגון: http://www.science.co.il/ http://drushim.up2.co.il/ המציגים אינדקס חברות וקישורי דרושים לאתרי החברותללא תיווך חברות כ"א כמובן. ניתן להיכנס לאתרי החברות ולהתרשם מהמשרות הפנויות המוצגות באתר החברה. אם החברה מפתחת מוצרים או מספקת שירותים בתחום התמחותך, רצוי ועדיף לשלוח קורות חיים לחברה גם אם אינך רואה משרה פנויה רלוונטית המתאימה לכישורך. זכרו – יוזמה מביאה עבודה! אך מה לעשות, את רוב המשרות הפנויות לא נמצא באמצאות מנועי החיפוש ובעמודי המשרות הפנויות המוצגות בדפי דרושים של אתרי החברות השונות וזאת ממספר סיבות:

1) מנועי החיפוש לא תמיד מספיקים לעדכן את דפי התוצאות שלהם בכל משרה פנויה המתעדכנת בדפי המשרות הפתוחות של חברה מסוימת. הן בגלל שמנועי החיפוש לא מבקרים בדפים אלו בתדירות מספיק גבוהה. והן מהסיבה שלעיתים דפים אלו אינם נגישים כלל למנועי החיפוש.


2) לא תמיד חברה טורחת לעדכן ולפרסם את המשרות הפנויות שהיא מעוניינת לאייש בדף המשרות הפתוחות באתרה. ולעיתים הרבה יותר קל למנהל משאבי אנוש פשוט לשלוח את דף המשרות הפתוחות לחברת השמה או ללוח דרושים. (או גם וגם).

3) לרוב בעלי העסקים הקטנים אין עדין אתר בית. וגם לאלו שיש להם אתר, לרוב זה אתר תדמיתי מעין כרטיס ביקור של העסק, זהו אתר סטטי, שאף אחד לא טורח לעדכן את הדפים בו. גם אם אותם מעסיקים מחפשים לאייש משרות כגון מזכירה, מנה"ח או כל תפקיד אחר, הם לא פונים לאתרם כאלטרנטיבה לחיפוש עובדים.

לכן נפנה עתה לעזרתם של לוחות הדרושים באינטרנט, ועל כך בכתבה הבאה: "לוחות הדרושים באינטרנט"


www.videojob.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י תדהר צורי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]