חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מהו ליווי עסקים וכיצד זה מתבצע?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ביטוח בריאות - הכלל הראשון ביטוח בריאות ביטוח בריאות ביטוח בריאות

נושא המאמר: ביטוח בריאות – חובת הצהרת בריאות
מאת: רונן סלע   שמור מאמר למועדפים

במסגרת קניית פוליסת ביטוח בריאות, מחויב הלקוח בהצהרת בריאות המשקפת את מצבו הבריאותי בעת חתימה על החוזה. חברות הביטוח נאלצות לשלם סכומים נכבדים עבור הכיסוי הביטוחי אותו הם מעניקים, ולכן אי מילוי טופס הצהרת בריאות עדכני, עלול לפגוע בסיכויי המבוטח לקבל פיצוי עבור מצבו הבריאותי. במסגרת הצהרת הבריאות, נערכת הערכת מצבו הבריאותי וסיכוייו של המבוטח לחלות או להיקלע לחולי בריאותי, אשר חברת הביטוח מחויבת לטפל בו. לכן כדי למנוע את סיכוני הביטוח עבור החברה, מחייבת חברת הביטוח דיווח אמת על מצבו הבריאותי של המבוטח. לעיתים בשל כשל ביחסים בין סוכן הביטוח לבין הלקוח, לא מועבר על ידי הסוכן מלוא המידע לחברת הביטוח. יש לזכור כי המידע המצוי אצל הסוכן בדבר בריאות הלקוח מחייב את החברה ומיוחס כמידע נכון עבור הכיסוי הביטוחי. לעיתים מנסים סוכני הביטוח להימנע מדיווח כלל בעיות רפואיות אשר מהן סובל הלקוח, וזאת כדי לא לייקר את פוליסת הביטוח ולהפכה ללא כדאית. לכן כל מידע המועבר לסוכן הביטוח חייב להיות מדויק ואמין. ניתן כיום להחתים את סוכן הביטוח על הצהרה בה הוא מאשר את כל פרטי מצבו הבריאותי של לקוחו. בצורה זו ניתן למנוע מצב עתידי בו חברת הביטוח עשויה לא להכיר במצב בריאותי כבעל כיסוי ביטוחי אצלה. מקרים רבים נידונים בבתי משפט עקב סירוב החברה להכיר באחריותה לכיסוי ביטוחי עבור מקרה רפואי. לכן מוטב תמיד להתעקש ולוודא את אמינות המידע הרפואי הנמסר לחברת הביטוח.

www.clal-1briut.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רונן סלע שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]