חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
את מי ניתן להטעות בתפיסות חיים שהן רק קרובות לאמת ?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: צלוליטיס טיפולי עור וקוסמטיקה ניר חוכיימה צלוליט

נושא המאמר: ארומתרפיה נגד צלוליטיס
מאת:    שמור מאמר למועדפים

הרופאים משתמשים במונח צלוליטיס כדי לתאר דלקת של רקמת התאים, בדרך כלל כתוצאה מפצע שהזדהם. קוסמטיקאיות, ירחוני נשים ומטפלים רבים משתמשים במושג לתאר חדירת נוזלים וחומרי פסולת רעילים אל בין התאים. רופאים רבים מציינים בפשטות, שמצב כזה אינו קיים, וזהו רק שם אחר לשומן. חלק מהנשים הסובלות מצלוליטיס הן בעלות משקל עודף, אך ניתן למצוא אותו גם אצל נשים רזות, ואני מכיר לפחות מקרה אחד של צלוליטיס אצל אשה שסבלה מאנורקסיה.

הצלוליטיס מצוי כמעט אך ורק אצל נשים, ויש לו קשר הדוק לאיזון הורמונלי. בדרך כלל הוא נראה בחלק החיצוני של הירכיים, ולפעמים מתפשט אל המותניים והישבן. אחד מכינוייו הוא עור קליפת תפוז, בשל הקימוט המאפיין אותו בהשוואה לשומן רגיל. הקימוט נגרם מכך שדפנות תאי השומן התת עוריים מתעבים בהדרגה, וצוברים קולגן סיבי, הלוכד בתוכו את הנוזל ואת הרעלים.

למרבה המזל, הארומתרפיה היא אחת מצורות הטיפול היעילות במצב זה, במיוחד כשהיא מלווה בייעוץ תזונתי ובתרגול גופני, משום שסובלות ממנו בעיקר נשים שיושבות במרבית שעות העבודה. אישה עם צלוליטיס עשויה לראות בכך בעיה קוסמטית, אך המטפל ההוליסטי יזהה אותה כסימן למצב רציני יותר של הצטברות רעלים בגוף, הגורמת לפעולה איטית של מערכת הלימפה. כדי לטפל במצב זה יש צורך בשמנים אתריים המרחיקים רעלים, ממריצים את המערכת הלימפתית, יוצרים איזון הורמונלי ומשתנים.

אמנה כעשרה מן השמנים האתריים, בהם אשתמש לסירוגין בטיפולי צלוליטיס, כאשר תכונות השמנים הם הרחקת רעלים, המרצת המערכת הלימפתית וגרימת איזון הורמונלי.

הטיפולים מתבצעים בשלושה אופנים: אמבטיות, קרמים ושמני תרכובות וכן עיסוי.

אלה הם השמנים :

אורן - מבחינה עורית עוזר לפנות רעלים מהגוף ויעיל בטיפול צלוליטיס.
אשכוליות - מרענן ונותן טונוס, ולכן מומלץ לעור עייף. מנקה מערכת לימפה ונגד אצירת נוזלים בגוף, מתאים לצלוליטיס.
בזיליקום - משפר מצב כללי של העור. נותן ברק לעור גדוש ועייף.
גוניפר- הוא אחד השמנים המטפלים בבעיות עור כרוניות בשל היותו אנטיספטי מרחיק רעלים ורגנרטור לעור בעזרת מי גרניום לניקוי העור וחיזוקו, במיוחד לעור שמן עם צלוליטיס. הגוניפר מעודד את הגוף להיפטר מפסולת.
וטיבר - נפלא לבעיות עור, מחדש רקמות, מתאים לעור זקן ומקומט, מתאים לסימני מתיחה המופיעים אחרי לידה, או הרזייה. זהו שמן הנחשב למעורר תשוקתי הינו אפרודיזיאק מאזן ומרגיע (ידוע כשמן לאיזון).
יסמין - נחשב למלך השמנים, מופק בשיטת אנפלורז מהפרחים הנקטפים בלילה- שכן אז הניחוח במלואו. אנטיספטי, מעורר התחדשות תאים, מתאים לכל סוגי העור, מחייה עור עייף וזקן, טוב לעור יבש ומבוגר, מתאים מאוד לתרכובת סימני מתיחה לאחר לידה, מפיג מתחים ומעורר בו זמנית
ירו - אישית אני ממליץ הכנת מי פנים לעור שמן ירו. עצם התכונות הנפלאות שלו כאסטריגנט מחטא מעולה לטיפול בצלוליטיס.
פרנקיסס - אנטיספטי, אסטריגנט מרגיע, מחדש רקמות, מרענן ממריץ נותן טונוס ומרענן. מאט היווצרות קמטים, מטשטש קמטוטים שכבר נוצרו.
פצ'ולי - נהדר בטיפולי קוסמטיקה תורם לשיפור מראה העור בעיקר אחרי דיאטות.
רוזמרין - אנטיספטי אסטריגנט מתאים לעור גדוש עייף ושמן, מתאים מאוד לטיפול בצלוליטיס.
מאחר שיש צורך להמשיך בטיפול במשך מספר שבועות או חודשים בהתאם לחומרת הצלוליטיס, משכו ובאיזו מידה המטופלת מוכנה לעזור לעצמה עם דיאטה מטהרת- חשוב מאוד גם לגוון תערובות שמנים. אני מתחיל את הטיפול בדרך כלל עם גרניום ורוזמרין, ומגוון על ידי הוספת שמנים, אשר הוזכרו במאמר. אני משתמש בשמנים אלו בעיסוי שמטרתו לנקז ולהמריץ את המערכת הלימפתית ונותן חלק מהם לשימוש באמבטיה. הטיפול יואץ, אם המטופלת תשתמש בליפה, מברשת או כפפת עיסוי, על האזורים הנגועים. בין הטיפולים אני ממליץ על דיאטה מטהרת של פירות טריים ומי מעיין למשך 3 עד 5 ימים ולאחריה דיאטה של מזון מלא, עם שפע של ירקות טריים.

המתח מהווה לפעמים גורם לצלוליטיס משום שגוף מתוח צובר הרבה יותר רעלים ומרחיק חומרי פסולת לאט יותר. גרוע מכל הוא לאכול כאשר כועסים. כדאי לבצע עיסויים ארומתרפים בין העיסויים של מערכת הלימפה להפגת מתחים.

כמובן שיש גם קרמים ושמנים למריחה ישירה על אזור הצלוליטיס עם שמנים אתריים, אשר תכונותיהם הוזכרו בראש המאמר. יש עוד פתרונות רבים לטיפול בצלוליטיס, אך אלה הם עיקרי הדברים.

יש לשים לב, שלשמנים אתריים יש השפעות כפולות. אסור לנסות ליצור תרכובות ללא יעוץ של ארומתרפיסט מוסמך.

ניר חוכיימה
מרפא הוליסטי רב תחומי
מרצה , מטפל, מייעץ, מאבחן
[email protected]
052-5649388




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]