חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אודות הזמר - אריק אינשטיין -(מאמר ראשון) - איינשטיין אריק - אריק אינשטין - thhbayhhi





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון רוחני יופי העצמה מודעות עצמית

נושא המאמר: יופי פנימי
מאת: אורית בוקובזה   שמור מאמר למועדפים

יופי פנימי

אם את לא תדעי כי את יפה מבפנים,זוהרת,שלמה,מוארת,קורנת - מי יידע?

מהו "יופי" עבורך? מי היא אישה "יפה" בעינייך? האם ניתן למדוד ,לכמת יופי ?

פרשנות המושג "יופי" על ידי כל אחת ואחת מאיתנו הוא שמשנה ומשפיע על התייחסותנו אל עצמנו וכנשים בפרט.

אם יופי נתפס בעיניי כמשהו חיצוני בלבד שעליי להשיגו ,לשמרו, לטפחו ,לתחזק ,להשקיע בו כסף ,זמן ,אנרגיות - אני בסופו של דבר מתעייפת ומוותרת ,נכנעת .

לפני כ - 5 שנים ,תפיסתי את מושג היופי הייתה בדיוק זו .חיצונית בלבד. היום, לאחר 5 שנים של תהליך מודעות והיכרות עם עצמי אני יודעת ורואה את הדברים אחרת לגמריי !
היום "יופי" עבורי הוא מכלול של פרמטרים ואיכויות הנמצאים בתוכי ומרכיבים את אורית השלמה,היפה,הנשית,החושנית,החכמה,העדינה,החלשה,החזקה והעוצמתית.יופי הוא מכלול ,הוא הוליסטי כלומר בכל הרבדים:פיסי -חיצוני,נפשי -רגשי ,רוחני - מנטלי ואנרגטי -הילתי.
אני אשה יפה בזכות מי שאני היום ,האשה שהפכתי להיות .הגדילה,הצמיחה,ההתפתחות ,ההתחזקות כאישה גורמים לי להרגיש ולהיראות יפה,להקרין את היופי הזה החוצה,ליקום וכך הוא גם נקלט על ידו ! היופי הפנימי מקרין על היופי החיצוני ומזין אותו,מעניק לי כוח אחר,עומק,תוכן,משמעות ומעצים את כל כולי עוד יותר - מעגל שאינו נגמר,מחזוריות שאינה מסתיימת ומהדהדת כל הזמן אור,חיוניות,זוהר,חיות,חוזק,רוך ,שמחה,אושר ,קלות,זרימה.יופי !

הכל קיים בתוכי ומוענק לי כל הזמן. לא חסר לי דבר וחיי מאושרים,בריאים,שלווים ושלמים .לא מושלמים - אני באמת מאמינה בזה והיופי קורן ממני וממלא אותי.

האמיני כי יפה את ,מבחוץ ומפנים, בדיוק כפי שאת ואכן זה כך!

בהמון אהבה,

אורית בוקובזה
מאמנת רוחנית והילרית
מלווה בתהליכי מודעות,שינוי והעצמה
050-8836620
[email protected]







מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אורית בוקובזה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]